Rintojen suurennus ilman silikoonia
Hei,
Kokemuksia rintojen suurennuksesta ilman silikoonia?
- Osa suurennuksista tehdään omalla rasvansiirrolla. Olen lukenut, että tähän liittyy suuri riski veritulpasta ja suurennuksen jälkeen lopputulos ei ole välttämättä pysyvä. Yleensä rasvansiirtoleikkauksia tarvitaan kaksi, jotta lopputulos olisi yksi kuppikoko enemmän. Ketkä ovat käyneet tämän läpi ja minkälaisia kokemuksia?
- Olen lukenut, että Maca-jauhe saattaa isontaa joillakin rintoja. Maca tasoittaa naisella hormonivaihtelua, lisää seksuaalistahalua, auttaa iho-ongelmiin ja parantaa kestävyyttä. Kuinka monella tätä käyttävällä naisella rinnat ovat oikeasti kasvaneet?
- Talika-rintaseerumi. Tämän aineen pitäisi kiinteyttää ja kohottaa rintaa, mutta myös jopa kasvattaa yhdellä koolla rintaa. Onko kokemuksia?
- Breast active ja muut vastaavat "tissi-kapselit". Kokemuksia?
- Voiko gynekologi määrätä jonkin hormoonitabletin joka kasvattaisi rintoja luonnollisesti (eli vaikka vain kuppikoon verran)? E-pillerithän tunnetusti kasvattavat tissikokoa jopa 2 kuppikoolla. Kaikille nämä pillerit, kuten itselleni, eivät sovi.
Kommentit (4)
muista en tiedä, mutta mulla ei e-pillerit ole kasvattanut rintojen kokoa lainkaan. Mun rinnat ei kasvaneet edes raskauden ja imetyksen aikana. Säälittävä AA ollut teini-iästä lähtien
Olen käyttänyt tai käytän noista macaa ja e-pillereitä. Kumpikaan ei ole vaikuttanut rintojen kokoon millään tavalla. Pienet ja kiinteät on edelleen.