Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei pk-ihmiset. Tiedättekö mikä kauppa on SALE?

Vierailija
03.07.2013 |

Kertokaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kauppa, pienempiä korttelikauppoja.

Vierailija
2/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava kuin Alepa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mika nayttaa alepalta, mutta nimi onkin Sale.

Vierailija
4/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän siitä, että mökkipaikkakunnalla on joskus pakko asioida Salessa. Muuten vastustan näitä dupoliyhtiöitä. En käytä kotikaupungissani Helsingissä koskaan S- tai K-liikkeitä. En myöskään Lähikauppoja (valtsut jne.). Onneksi täällä on varaa valita.

Vierailija
5/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, landelainen Alepa :), olen käynyt kyllä.

Vierailija
6/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:03"]

Tiedän siitä, että mökkipaikkakunnalla on joskus pakko asioida Salessa. Muuten vastustan näitä dupoliyhtiöitä. En käytä kotikaupungissani Helsingissä koskaan S- tai K-liikkeitä. En myöskään Lähikauppoja (valtsut jne.). Onneksi täällä on varaa valita.

[/quote]

Mitä jää jäljelle? Stokkan herkku ja kauppahalli + jotain luomu-hörhöputiikkeja.

Vierailija
7/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:09"]

[/quote]

Mitä jää jäljelle? Stokkan herkku ja kauppahalli + jotain luomu-hörhöputiikkeja.

[/quote]

No ainakin Lidl ja M-kauppa.

Vierailija
8/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurissalon Sale on ainakin ihan jotain muuta kuin "lande-Alepa" (hauska ilmaus sinänsä), olisinpa nyt siellä ostosten jälkeisellä kahvilla terassilla. Onko tuttu paikka kellekään?

Vierailija
9/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pääkaupunkiseudulla on Alepoja mutta muualla Saleja? Mistä se on jäänne? Olen käynyt Salessa, olen jopa asunut Sale-paikkakunnalla! Kun sitä hokee näin paljon niin se on oikeastaan aika hauska sana, salesalesalesalesalesalesale.

Vierailija
10/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti-ihmiset, pohjois-karjalaihmiset eiku pääkaupunki tietenkin

Vierailija
11/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

Minun  lahikauppani on Anton&Anton:). Sen lisäksi kauppahalliT ja etniset kaupat sekä lähileipomot. En aliarvoi ketään. Ihan sama mulle kuka kannattaa Prismaa, Cittaria, Salea tms. Onneksi minä voin valita ja Sinäkin? Stockkalla en käy kovin usein. Kannatan pieniä yksityisyrittäjiä:)

Vierailija
12/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on Alepalla, Salella ja S-marketilla? Ilmeisesti Alepa on HK-elannon, kun niitä on tosiaan vain siellä pk-seudulla ja Uudellamaalla? Mutta esim. asunnostani on kävelymatkan päässä S-market ja Sale, ne ovat aika lailla samankokoisia. Usein S-Market on isompi, mutta ei läheskään aina. 

Vierailija
13/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurissalon sale on tuttu, mökki puumalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi