Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ison tien lähellä harhaili yksinään n. 3-vuotias pikkupoika

Vierailija
03.07.2013 |

Itkemässä. Olin koirani kanssa lenkillä ja näin hänet. Pysähdyin ja kysyin että onko kaikki ok, poika vain itki hysteerisesti ja huusi äitiä.

Otin pojan mukaani läheisen kerrostalon pihaan (oletin että on tullut sieltä). Noh, siellähän joku äiti huutaa melkein hysteerisesti lapsen perään. Palautan pojan äidilleen ja mitä, saan ihan hirveän törkeän vastaanoton. :( Pojan äiti alkaa huutamaan minulle että pidä se koira kaukana lapsesta ja ala laputtaa ennen kuin hän soittaa poliisit paikalle??

Siis ymmärrän että kyseinen äiti panikoi, mutta tuo nyt tuntui todella pahalta. Tuntui siltä kuin olisi siepannut lapsen ja lapsi olisi pitänyt jättää yksin harhailemaan autojen joukkoon...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olet avuton nössylkkä

Vierailija
2/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittanut poliisille! ne olisivat tehneet lastensuojeluilmoituksen, nyt tuo huolimaton idiootti pääsee kuin koira veräjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit puuttumaan toisten asioihin. Ei sinulla ole mitään oikeutta alkaa jonkun toisen lasta kuljettelemaan minnekään.

Vierailija
4/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 18:24"]

Mitäs menit puuttumaan toisten asioihin. Ei sinulla ole mitään oikeutta alkaa jonkun toisen lasta kuljettelemaan minnekään.

[/quote]

Komppi tälle... Vai menetkö hakemaan lapsia leikkipuistoistakin koska he ovat "eksyneet", sinusta pitäisi tehdä ilmoitus jonnekin.

Vierailija
5/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tää on ihan samanlainen kuin se uimarantajuttu...

Vierailija
6/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai selitit tilanteet ja huusit takas?

Vierailija
7/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:19"]

[/quote]

Yritin selittää tilannetta, mutta pihalla oli muitakin ihmisiä ja äidin huutaminen ja itkeminen aiheutti sen että minua katsottiin ihan älyttömän pahasti, joten ajattelin että paikalta poistuminen olisi paras keino. (Ok, panikoin itsekin, en vain todellakaan ajatellut että kukaan voisi reagoida noin. Pelkäsin myös että joku muu soittaa kohta poliisit)

Apua :(

Vierailija
8/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että äiti oli vain niin paniikissa, että ei pystynyt hallitsemaan itseään. Ehkä ensimmäinen ajatus minkä keksi kun teidät näki, oli että olit jotenkin houkutellut koiralla lapsen pihalta ja jotain olisi lapselle tapahtunut. Mistä sitä tietää, hädissään olevat ihmiset voi olla käsittämättömiä.

Ehkä häntä rauhoituttuaan hävettää. Hyvä kun poika löysi kuitenkin kotiin, harmi että sait haukut.

Vierailija
9/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:19"]

[/quote]

Yritin selittää tilannetta, mutta pihalla oli muitakin ihmisiä ja äidin huutaminen ja itkeminen aiheutti sen että minua katsottiin ihan älyttömän pahasti, joten ajattelin että paikalta poistuminen olisi paras keino. (Ok, panikoin itsekin, en vain todellakaan ajatellut että kukaan voisi reagoida noin. Pelkäsin myös että joku muu soittaa kohta poliisit)

Apua :(

[/quote]

Tää paikalta poistuminen on ihan vihoviimeisin juttu mitä pystyit tekemään, tajuatko että sinua luultavasti pidetään tästä lähtien naapuruston pedofiilina??

Vierailija
10/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti äiti oletti, että lapsi oli lähtenyt koiran perään ja piti sitä sitten sinun syynä. 

Vierailija
11/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin huutanu takas, että pitäis lastaan paremmin silmällä ja että ei ole mitään oikeutta huutaa minulle, joka vaan autoin ja estin vakavaa tapahtumasta. Käskisin myös rauhoittua ja pyytämään anteeksi. Tai jotain sinnepäin.

Minua ei nolattais turhaan ihmisten kuulen! Sais takas!

Mutta ymmärrän, että jonkun toisen reaktio olisi eri. Nyt vaan harmittaa, että tuo äiti jopa kuvittelee että on oikeassa ja samoin naapurusto.

Ja koirasikin on täysin viaton. Oisit puolustanut edes sitä ;)

Vierailija
12/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:31"]

Todennäköisesti äiti oletti, että lapsi oli lähtenyt koiran perään ja piti sitä sitten sinun syynä. 

[/quote]

Vaikka noin olettaisikin, niin voisi edes ajatella sen verran että ap oli tosi ystävällinen tuodessaan lapsen takaisin! Ja valvoisi noin pientä tarkemmin ettei mitään tuollaista tapahdu, tottakai valvomaton 3w lähtee koiran perään jos sellaisen jossain näkee.

Vierailija
13/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikka tuo olisi totta, miten ihmeessä se olisi tiellä kulkevan koiranomistajan syy???

Vierailija
14/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:33"]

Mä olisin huutanu takas, että pitäis lastaan paremmin silmällä ja että ei ole mitään oikeutta huutaa minulle, joka vaan autoin ja estin vakavaa tapahtumasta. Käskisin myös rauhoittua ja pyytämään anteeksi. Tai jotain sinnepäin.

Minua ei nolattais turhaan ihmisten kuulen! Sais takas!

Mutta ymmärrän, että jonkun toisen reaktio olisi eri. Nyt vaan harmittaa, että tuo äiti jopa kuvittelee että on oikeassa ja samoin naapurusto.

Ja koirasikin on täysin viaton. Oisit puolustanut edes sitä ;)

[/quote]

Äh, jotenkin tuo reaktio yllätti ja säikäytti minut ihan täysin. :( Olen hirveän ujo ja inhoan riitelyä, en olisi varmaan edes osannut huutaa takaisin.

Vierailija
15/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soittanut poliisille heti, kun olit nähnyt pojan ja sitten jäänyt odottamaan? Poliisi olisi tehnyt lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
16/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:35"]

[/quote]

Vaikka tuo olisi totta, miten ihmeessä se olisi tiellä kulkevan koiranomistajan syy???

[/quote]En väittänytkään, että olisi koiranomistajan syy. Vaan spekuloin miksi äiti huusi sille naiselle, "pidä koira poissa". Mitenkäs se noin sieppasi?? Minullapa on ollut yli 30 koiraa, joten enpä tässä mikään koiran vihaaja olla. 

Vierailija
17/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille tuli primitiivireaktio. Hän oli ratkeamaisillaan syyllisyydestä ja purskautti sen syyllisyyden sitten sinun päällesi. Koeta unohtaa koko juttu. Teit hyvin ja oikein. Äitykkä oppi varmasti pitämään Rico-Jasmiinaansa paremmin silmällä. 

Vierailija
18/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau num 12 yli 30  koiraa? pidäthän niistä hyvää huolta? koiran kuuluu elää 7-15 vuotta, anteeksi ihan varmasti tykkäät eläimistä, kunhan sanon.

Vierailija
19/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä unohtaa koko juttu. Minä olen samanlainen kiltti ihminen, enkä osaa karjua toisille tai ole tottunut siihen, että minulle huudetaan. Silloin jään helposti sanattomaksi, kun joku purskauttaa pahan olonsa päälleni.

Vierailija
20/23 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:55"]

vau num 12 yli 30  koiraa? pidäthän niistä hyvää huolta? koiran kuuluu elää 7-15 vuotta, anteeksi ihan varmasti tykkäät eläimistä, kunhan sanon.

[/quoteei kaikki ollut aikuisia;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi