Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset, etenki keski-ikäiset naiset, jatkuvasti…

Turhaantunut
30.07.2020 |

…Katsovat asuntooni sisälle? Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa. Ikkunat ovat jalkakäytävälle päin, ja ihmiset kurkistavat kävellessään lähes aina asuntooni. Mistä tämä johtuu? Käytöstapojen puutteesta? Uteliaisuudesta?

Onko muilla kokemuksia tästä? Olen 25-vuotias mies, ja tykkään olla kotona ilman paitaa, mutta se ei onnistu, kun akat kyylää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne luulee että se on joku näyteikkuna ja siellä olisi jotain ihania kukkamekkoja myynnissä.

Vierailija
2/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä lisätä, että saisinko syytteen, jos laittaisin ikkunaan jonkun pelottavan maskin tai jotakin. Josko sitten loppuisi…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävätkö ihmiset arvioimaan vartaloasi ilman paitaa? Itse olen usein vain bokserit jalassa, eikä häiritse jos ohikulkija vilkaisee. Saatan katsoa katutasossa vieraan asuntoon, varsinkin jos ikkunassa tapahtuu jotain. Ihmisen uteliaisuus on kyseessä

Vierailija
4/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jotain kiinnostavaa siellä? Minä yritän yhä saada selvää mitä naapurin taulussa lukee.

Vierailija
5/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku verho, kangas tai staattinen ikkunamuovi joka pysyy ilman liimaa. Olen täti ja katson juuri verhoja, kukkia, joskus ehkä pohdin eletäänkö siellä onnellista elämää. Mutta voit välttyä tältä jos laitat verhon.

Valoverhoksi sanotaan pitsiä tai harsoa joka estää ettei ulkoa näe sisään mutta näet kuitenkin ulos.

Vierailija
6/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ihan vaan laittaisit verhot kiinni tai paidan päälle, jos häiritsee? Et ole oikeasti niin kiinnostava kuin ehkä kuvittelet.

Terv. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
7/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita joku verho, kangas tai staattinen ikkunamuovi joka pysyy ilman liimaa. Olen täti ja katson juuri verhoja, kukkia, joskus ehkä pohdin eletäänkö siellä onnellista elämää. Mutta voit välttyä tältä jos laitat verhon.

Valoverhoksi sanotaan pitsiä tai harsoa joka estää ettei ulkoa näe sisään mutta näet kuitenkin ulos.

Kiitoksia vinkistä. En tiennyt, että tuollaisia on olemassa.

8/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat omaa kuvajaistaan? Eli käyttävät ikkunaasi peilinä?

Vierailija
9/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko muuttaa paikkaan, jossa ne ikkunat eivät ole tyrkyllä ohikulkijoille ? Hyvin moni ihan iästä riippumatta, jos kulkee katutasossa olevien ikkunoiden ohi vilkaisee sinnepäin, varsinkin jos siellä tapahtuu jotain. Olet itse valinnut asua akvaariossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän