Miksi ihmiset, etenki keski-ikäiset naiset, jatkuvasti…
…Katsovat asuntooni sisälle? Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa. Ikkunat ovat jalkakäytävälle päin, ja ihmiset kurkistavat kävellessään lähes aina asuntooni. Mistä tämä johtuu? Käytöstapojen puutteesta? Uteliaisuudesta?
Onko muilla kokemuksia tästä? Olen 25-vuotias mies, ja tykkään olla kotona ilman paitaa, mutta se ei onnistu, kun akat kyylää.
Kommentit (9)
Pitää vielä lisätä, että saisinko syytteen, jos laittaisin ikkunaan jonkun pelottavan maskin tai jotakin. Josko sitten loppuisi…
Jäävätkö ihmiset arvioimaan vartaloasi ilman paitaa? Itse olen usein vain bokserit jalassa, eikä häiritse jos ohikulkija vilkaisee. Saatan katsoa katutasossa vieraan asuntoon, varsinkin jos ikkunassa tapahtuu jotain. Ihmisen uteliaisuus on kyseessä
Sulla on jotain kiinnostavaa siellä? Minä yritän yhä saada selvää mitä naapurin taulussa lukee.
Laita joku verho, kangas tai staattinen ikkunamuovi joka pysyy ilman liimaa. Olen täti ja katson juuri verhoja, kukkia, joskus ehkä pohdin eletäänkö siellä onnellista elämää. Mutta voit välttyä tältä jos laitat verhon.
Valoverhoksi sanotaan pitsiä tai harsoa joka estää ettei ulkoa näe sisään mutta näet kuitenkin ulos.
Entä jos ihan vaan laittaisit verhot kiinni tai paidan päälle, jos häiritsee? Et ole oikeasti niin kiinnostava kuin ehkä kuvittelet.
Terv. Keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Laita joku verho, kangas tai staattinen ikkunamuovi joka pysyy ilman liimaa. Olen täti ja katson juuri verhoja, kukkia, joskus ehkä pohdin eletäänkö siellä onnellista elämää. Mutta voit välttyä tältä jos laitat verhon.
Valoverhoksi sanotaan pitsiä tai harsoa joka estää ettei ulkoa näe sisään mutta näet kuitenkin ulos.
Kiitoksia vinkistä. En tiennyt, että tuollaisia on olemassa.
Katsovat omaa kuvajaistaan? Eli käyttävät ikkunaasi peilinä?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kannattaisiko muuttaa paikkaan, jossa ne ikkunat eivät ole tyrkyllä ohikulkijoille ? Hyvin moni ihan iästä riippumatta, jos kulkee katutasossa olevien ikkunoiden ohi vilkaisee sinnepäin, varsinkin jos siellä tapahtuu jotain. Olet itse valinnut asua akvaariossa.
Jos ne luulee että se on joku näyteikkuna ja siellä olisi jotain ihania kukkamekkoja myynnissä.