Aloitin tänään uuden lääkityksen
Venlafaxia masennukseen ja ahdistukseen. Nyt kuvotus on pikku hiljaa pahentunut, ensin ei tuntunut miltään mutta nyt jo melkein oksettaa. Tämä on toinen lääkitys jota kokeilen, ensimmäisessä kuvotus ja oksentelu jatkui neljä viikkoa, eikä huomattavaa vaikutusta ollut. Pelottaa ajatella seuraavia viikkoja, jos paha olo jatkuu pitkään. Toisaalta jos nyt tämä lääke auttaa on se kaikkien sivuoireiden arvoista.
Kommentit (7)
Kyllä, siitä 37,5 mg:sta aloitettiin mitä yleinsäkin. Minulle tuppaa tulemaan herkästi kuvotusta ja oksentelua. En tiedä onko sillä yhteyttä mahdollisten sivuoireiden vahvuuteen, mutta ennemmin ottaisin vaikka päänsäryn kuin kuvottavan tunteen.
Nyt yritän saada aikaa kulumaan, jotta en ajattelisi pahaa oloani.
ap
herranjumala, aika yksin ootte ku jaatte lääkityksiänne täällä
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 19:02"]
[/quote]
monella on kyllä ystäviä, muttei vertaistukea ja sitä kai haetaan
Nimenomaan sitä vertaistukea täällä haetaan. Mulle määrättiin taas Sertralinia, jonka yritin aloittaa lomallani. Ei tule sen käytöstä mitään juuri semmoisen jatkuvan kuvotuksen takia. Oksentelinkin. Ei ole mun lääke se ainakaan. Olin miettinyt, että millaistahan venlaflaksiini olisi, mutta ei kuulosta sen paremmalta. Ja sille joka meitä kritisoi, niin heitän kysymyksen: tämähän on AV eli aihe vapaa-palsta. Ainakin mä haen täältä vertaistukea ja luen kiinnostavia aiheita. Jotkut seksi- ja p*pano-aiheet jää kokonaan avaamatta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 19:02"]
[/quote]
taidat ite jakaa vittuus.
Vierailija kirjoitti:
Tai sit ei kerrota ystäville lääkityksestä.
Kai muistit aloittaa lääkkeen ihan pienellä annostuksella ehtiäksesi tottua lääkkeeseen. Annostusta sitten nostetaan lääkärin antamien ohjeiden mukaan. Näin menetellään yleisesti masennuslääkkeiden suhteen, jotta sivuoireet pysyisivät mahdollisimman pieninä.