Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Somessa voi esittää olevansa millainen tahansa! Kätevää!

Vierailija
30.07.2020 |

Esimerkiksi eräs ihminen, joka on yksi valheellisimmista ja kieroimmista ihmisistä joita tiedän, ja joka on pettänyt miestään ja tappelee säännöllisin väliajoin kaikkien lähipiiriinsä kuuluvien kanssa, julkaisee vaan hei olen upea, ekologinen ja hyväsydäminen äititeresaihminen -kuvia. Jotenkin niin ällöttävää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni tälläkin palstalla esittää ties mitä ammattilaista koko ajan? Täällä voivat 16-vuotiaat antaa 50-vuotiaille parisuhdeneuvoja, eikä kukaan kyseenalaista, jos neuvo on hyvä.

Vierailija
22/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni tälläkin palstalla esittää ties mitä ammattilaista koko ajan? Täällä voivat 16-vuotiaat antaa 50-vuotiaille parisuhdeneuvoja, eikä kukaan kyseenalaista, jos neuvo on hyvä.

Tämä on anonyymi palsta, kukaan ei kirjoita omalla nimellään. Somessa ollaan omalla nimellään, vaikka olisikin nimimerkki ihmiset tietävät kuka se on. Hiukka eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten joillakin menee some niin tunteisiin... ne ovat vain kuvia, mitä sitten?

Vierailija
24/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee niin, että sä itse mielikuvittelet nähdyt ja kirjoitetut asiat, mitenkäpä muuten.

Vierailija
25/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen neuvoo kokemuksensa mukaan. Lukijalla on vastuu.

Vierailija
26/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit somessa on aina näitä äiti teresoja. Todella noloa katsottavaa näiden ihmishirviöiden empatia ja valaistumis päivitykset ja jaot.

90% tämän palstan ihmisistä on täysin tunnevammaisia, yksinkertaisia ihmisiä jotka näkevät maailman ympärillään yhtä yksinkertaisina. Sinä taidat olla yksi niistä, jotka itsekeskeisyydessään haluavat pakottaa muut hyväksymään oman mielipiteesi heistä. Ja jos he eivät tottele on heissä jotain vikaa. Sairasta.

On olemassa oikeasti hyväntahtoisia ihmisiä.

Minä nyt puhun ihan näistä itse tuntemistani narsisteista. Ovat kumpaakin sukupuolta. Somessa esiinnytään äiti teresoina. Siivilielämässä, vainotaan, kiusataan ihmisiä. Värvätään ihmisiä kiusaamaan. Tehdään rikoksia ja ihan pahoinpidellään ja uhataan tappaa ihmisiä. Ja nimenomaan kiusattavaksi otetaan aina se millä ei ole isoa joukkoa suojanaan. Joku yksinäinen reppana mille esitetään kivaa. Ja kun ei enää saada hyötyä. Alkaa armoton kiusaaminen. Sinä voit hyväksyä sinisilmäisesti kenet tahdot. Minä en.

Vierailija
27/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit somessa on aina näitä äiti teresoja. Todella noloa katsottavaa näiden ihmishirviöiden empatia ja valaistumis päivitykset ja jaot.

90% tämän palstan ihmisistä on täysin tunnevammaisia, yksinkertaisia ihmisiä jotka näkevät maailman ympärillään yhtä yksinkertaisina. Sinä taidat olla yksi niistä, jotka itsekeskeisyydessään haluavat pakottaa muut hyväksymään oman mielipiteesi heistä. Ja jos he eivät tottele on heissä jotain vikaa. Sairasta.

On olemassa oikeasti hyväntahtoisia ihmisiä.

Minä nyt puhun ihan näistä itse tuntemistani narsisteista. Ovat kumpaakin sukupuolta. Somessa esiinnytään äiti teresoina. Siivilielämässä, vainotaan, kiusataan ihmisiä. Värvätään ihmisiä kiusaamaan. Tehdään rikoksia ja ihan pahoinpidellään ja uhataan tappaa ihmisiä. Ja nimenomaan kiusattavaksi otetaan aina se millä ei ole isoa joukkoa suojanaan. Joku yksinäinen reppana mille esitetään kivaa. Ja kun ei enää saada hyötyä. Alkaa armoton kiusaaminen. Sinä voit hyväksyä sinisilmäisesti kenet tahdot. Minä en.

Tunnet oikein useamia tällaisia? Sinullahan hienot piirit on. 😂

Vierailija
28/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvaakin täydellisesti erästä tuttuani, kiitos. Iltalehteen asti piti päästä kun joku toinen lapsi kehtasi moittia hänen lastaan. Ei ymmärrä ollenkaan minkälainen itse on, ja vielä aikuisena.