Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somessa voi esittää olevansa millainen tahansa! Kätevää!

Vierailija
30.07.2020 |

Esimerkiksi eräs ihminen, joka on yksi valheellisimmista ja kieroimmista ihmisistä joita tiedän, ja joka on pettänyt miestään ja tappelee säännöllisin väliajoin kaikkien lähipiiriinsä kuuluvien kanssa, julkaisee vaan hei olen upea, ekologinen ja hyväsydäminen äititeresaihminen -kuvia. Jotenkin niin ällöttävää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Yhtä kulissia koko some

Vierailija
2/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että somessa yritetään uskotella kaikille jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi! Kaikki aivot omaavat tajuavat kyllä tämän. Kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti.

Älä seuraa sellaisen ihmisen sivuja, joka ärsyttää sinua. Jokainen voi tehdä siellä somessa juuri mitä itseään huvittaa.

Tai olla olematta siellä.

En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka haluavat tarkoituksella ärsyyntyä, ja hakeutuvat sellaisille sivuille jotka ärsyttävät. Kateuden yksi muoto.

Ei kai kukaan nyt henkilökohtaisista riidoista ala avautumaan somessa? Tai sitäkin on nähty, mutta se nyt on vaan tyhmää.

Vierailija
5/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Itse olen huomannut jo aikoja sitten sen, että ne kaikista ylimielisimmät, koulukiusaajat sun muut lahopäät ovat just niitä, keillä paljon seuraajia ja ketkä esittävät jotain muuta, mitä ei todellisuudessa olla.

Vierailija
6/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi myös ostaa seuraajia. Tiedän yhden tällaisen äititeresamaisen, joka on oikeassa elämässä narsisti. Polttanut siltoja takanaan, esittää aina täydellistä, ja osti itselleen kymmeniä tuhansia seuraajia. Se vasta feikkiä onkin!

Vierailija
7/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on syöpää, varsinkin Instagram. Itse lähdin sieltä, mulla oli 1500 seuraajaa, mutta who cares? Mun olotila on paljon parempi, kun lopetin sen käytön. Suosittelen kaikille, joille some aiheuttaa pahaa oloa, masennusta tai epävarmuutta. Ei tuollaisessa feikki-todellisuudessa kannata elämänsä aikaa haaskata.

Vierailija
8/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Harva postaa someen juttuja perheriidoistaan, lastensa ongelmista, sairauksistaan tai rahahuolistaan. Sinne pistetään elämänkohokohdat: Jouluillallinen, lomamatka ja juhannussauna.

Joku umpihullu sitten kuvittelee, että muiden ihmisten elämä on yhtä juhlaa tai että nämä vähintäänkin niin haluaisivat uskotella. 

Vierailija
9/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ap kun kaikki ei ole niin yksinkertaista, tai sinun näkökulma se ainoa oikea.

Riitoihin vaaditaan kaksi, eikä riitely pois sulje muita asioita, ominaisuuksia tai aatteita.

Vierailija
10/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinne postata kuvia herpes-rakkuloistaan ja kertoa tarinoita miehen pettämisestä? Ap, olet hassu.

Vierailija
11/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Itse olen huomannut jo aikoja sitten sen, että ne kaikista ylimielisimmät, koulukiusaajat sun muut lahopäät ovat just niitä, keillä paljon seuraajia ja ketkä esittävät jotain muuta, mitä ei todellisuudessa olla.

Tämä on muuten totta. Jännä juttu, että sellainen tietty k usipäisyys ja narsistimaisuus kerää paljon seuraajia. Miksiköhän?

Vierailija
12/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että somessa yritetään uskotella kaikille jotain

Vähän riippuu. Itse laitan kuvia hetkistä, joita tulee vastaan elämässä. Mitä yritän mielestäsi uskotella? Hetket ovat täyttä totta, -ei mitään lavastettuja tilanteita jossa naiset istuvat terassilla kesämekot päällä ja skoolaavat shamppanjaa, ja kaikkia naurattaa niin kamalasti. Mutta jostain kumman syystä, tällaiset feikkitilit omaavat paljon enemmän seuraajia aina.

Vierailija
13/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettänyt miestä, olen ollut terapiassa, olemme olleet pariterapiassa, minulla on diagnoosi ja mielialalääkkeet. Nämä ovat kaikki henkilökohtaisia asioita. Parisuhde on pitkä ja niin on työurakin. Koti on siisti ja perhe-elämä rauhallista.

Satun kuitenkin myös uskomaan muista hyvää, en tykkää olettaa muista asioita, en juorua, en näe asioita mustavalkoisina, enkä koskaan kiusaa muita tai tuputa mielipiteitäni.

Onko tässä ristiriita? Ihna kaikki on kuitenkin totta.

Ap vain haluaisi tuputtaa mielipiteitään, vaikka sitten muita kiusaamalla. Kerrotko sinä ap tästä profiilissasi, haukutko muita julkisesti? Miksi et, oletpa valheellinen ja kiero.

Vierailija
14/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit somessa on aina näitä äiti teresoja. Todella noloa katsottavaa näiden ihmishirviöiden empatia ja valaistumis päivitykset ja jaot.

Vierailija
15/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pettänyt miestä, olen ollut terapiassa, olemme olleet pariterapiassa, minulla on diagnoosi ja mielialalääkkeet. Nämä ovat kaikki henkilökohtaisia asioita. Parisuhde on pitkä ja niin on työurakin. Koti on siisti ja perhe-elämä rauhallista.

Satun kuitenkin myös uskomaan muista hyvää, en tykkää olettaa muista asioita, en juorua, en näe asioita mustavalkoisina, enkä koskaan kiusaa muita tai tuputa mielipiteitäni.

Ap vain haluaisi tuputtaa mielipiteitään, vaikka sitten muita kiusaamalla. Kerrotko sinä ap tästä profiilissasi, haukutko muita julkisesti? Miksi et, oletpa valheellinen ja kiero.

Tämä minun tuntema nainen sen sijaan on hirvittävä kiusaaja. On saanut ihmisiä keskenään tappelemaan. Olisikin mielialalääkkeet hänellä. Tuskin tulee ikinä myöntämään virheitään.

Vierailija
16/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esitän siellä vauhdikasta. Oikeasti olen tosi tylsä uskovainen hiirulainen.

Vierailija
17/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän sama asia, kuin että siivoan vielä varmuudeksi ennen vieraiden tuloa. En halua vieraiden näkevän esim kakkarantuja pöntössä. Tosiasiassa kuitenkin joudun joskus näiden kanssa elämään, kun lapsilla on vielä vähän hakusassa tarkastaa pönttöön sen jälkeen kun on pumpannut. En näe mitään järkeä altistaa vierasparkojani tälle todellisuudelle, joten feikkaanko?

Vierailija
18/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minun tuntema nainen sen sijaan on hirvittävä kiusaaja. On saanut ihmisiä keskenään tappelemaan. Olisikin mielialalääkkeet hänellä. Tuskin tulee ikinä myöntämään virheitään.

Miten yksi nainen on saanut porukat tappelemaan?

Vierailija
19/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit somessa on aina näitä äiti teresoja. Todella noloa katsottavaa näiden ihmishirviöiden empatia ja valaistumis päivitykset ja jaot.

90% tämän palstan ihmisistä on täysin tunnevammaisia, yksinkertaisia ihmisiä jotka näkevät maailman ympärillään yhtä yksinkertaisina. Sinä taidat olla yksi niistä, jotka itsekeskeisyydessään haluavat pakottaa muut hyväksymään oman mielipiteesi heistä. Ja jos he eivät tottele on heissä jotain vikaa. Sairasta.

On olemassa oikeasti hyväntahtoisia ihmisiä.

Vierailija
20/28 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän sama asia, kuin että siivoan vielä varmuudeksi ennen vieraiden tuloa. En halua vieraiden näkevän esim kakkarantuja pöntössä. Tosiasiassa kuitenkin joudun joskus näiden kanssa elämään, kun lapsilla on vielä vähän hakusassa tarkastaa pönttöön sen jälkeen kun on pumpannut. En näe mitään järkeä altistaa vierasparkojani tälle todellisuudelle, joten feikkaanko?

Olen samaa mieltä. On feikkausta, ja on Feikkausta isolla F:llä. Se että kertoo somessa lähinnä positiivisista asioista elämässään ei mielestäni ole feikkausta. Mutta se, että esittää täysin toista ihmistä somessa kuin mitä on. Se on feikkausta. Vain ne huomaavat sen, jotka oikeasti tuntevat tämän henkilön. Nämä pahimmat feikkaajat myös röyhkeästi varastavat ideansa muilta, esittävän ne omanaan ja ovat olevinaan maailman napoja. Tarkkasilmäinen huomaa kyllä tämänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä