Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen piti tulla kotiin about klo 18

Vierailija
03.07.2013 |

...koska olen kovassa kuumeessa ja niin hemmetin voimat pois, että ajatus lähikauppaan ruokaostoksille menosta pyörryttää. Kotona kaapit tyhjät, kun oltiin lomalla. Pitkin iltaa laittanut tekstiviestejä, että on baarissa, juo vielä yhden ja lähtee. No, nyt on kohta 6,5 tuntia juotu "yhtä". Olisi edes sanonut rehellisesti jäävänsä dokaamaan, niin olisin vaikka tilannut pizzaa.

Ärsyttäääääärgggh... Toivottavasti saa vaikka jonkun penissyövän, kikkeli amputoidaan ja mä lähden baariin. Itse olen tähän asti kantanut tyypille syömistä ja vitamiinijuomia, palvelu voisi vaikka loppua nyt. Enintään ostan lukollisen pakastimen, jonka työnnän täyteen tavaraa.

Sori avautuminen. Nälkä kiukuttaa. Onko teidän muiden miehet yhtä paskoja, kun olette kipeänä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niiiiin kipeä, ettei saa aikaseksi käydä ostaa itselleen ruokaa?? Kuitenkin jaksaa koneella roikkua, ja ruikuttaa? Mä olisin soittanut sen pizzataxin heti tai raahautunut sinne kauppaan. Mitä jos olisit sinkku? Riutuisit nälissäsi kotona vai? Ihme ripustautumista.

Vierailija
22/28 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä. Toki olisin sen pizzan tilannut, jos mulle ei olisi luvattu tuottavan oikeaa ruokaa. Ja tosiaan oli sellainen päänsärky, että jokainen liikahdus vihloi päässä. Sängyssä pystyin paikallaan makaamaan, mutta kävely vihloi särkylääkkeistä huolimatta.

Mies tuli joskus 00:30 aikoihin. Osti tosin liharuokaa vaikka olen vege, mutta söin mitä pystyin. Ei ole rattijuoppo, meillä on 24h auki oleva abc/alepa tuossa 1,5 km päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä kanssa mies tykkää kuumeisesta pimpistä. Aina kun olen kipeä, niin tarjoutuu mittailemaan kuumetta :D

Mutta joo, sikamainen temppu ukoltasi. Meillä mies taitaa nuo odottamattomat reissut hyvin, muttei tekisi ikinä sitä jos olen kipeä tai ylipäätään tarvitsisin häntä sulakkeen vaihtoon tms. :)

Vierailija
24/28 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän voi muuta sanoa kuin: JSSAP.

Minun mieheni ei todellakaan ole tuollainen kun sairastan, eikä muulloinkaan.

Vierailija
25/28 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tekisi mieli JSS. Melkein jo arvaan, että kun vihdoin kotiutuu, alkaa vongata seksiä (joo, on ennenkin vongannut kun olen ollut kipeänä, kuulemma tuntuu värkki kivan lämpimältä).

Vierailija
26/28 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ***tu mikä mies sulla. Miten ihmeessä kattelet tollasta luuseria?

Vierailija
27/28 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, miksi katselen. Tottumuksesta? Mies vieläpä ryyppää saman porukan kanssa kerran viikossa vakiopäivänä, joten olisi kai sitä voinut kännit vetää vasta silloin (eli huomenna). Tuskin siellä nyt kellään mitään kriisiä on menossa.

Tällaisina päivinä kyllä alkaa vähän kyseenalaistaa asioita.

Vierailija
28/28 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, itepä olet miehesi valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä