Miehen piti tulla kotiin about klo 18
...koska olen kovassa kuumeessa ja niin hemmetin voimat pois, että ajatus lähikauppaan ruokaostoksille menosta pyörryttää. Kotona kaapit tyhjät, kun oltiin lomalla. Pitkin iltaa laittanut tekstiviestejä, että on baarissa, juo vielä yhden ja lähtee. No, nyt on kohta 6,5 tuntia juotu "yhtä". Olisi edes sanonut rehellisesti jäävänsä dokaamaan, niin olisin vaikka tilannut pizzaa.
Ärsyttäääääärgggh... Toivottavasti saa vaikka jonkun penissyövän, kikkeli amputoidaan ja mä lähden baariin. Itse olen tähän asti kantanut tyypille syömistä ja vitamiinijuomia, palvelu voisi vaikka loppua nyt. Enintään ostan lukollisen pakastimen, jonka työnnän täyteen tavaraa.
Sori avautuminen. Nälkä kiukuttaa. Onko teidän muiden miehet yhtä paskoja, kun olette kipeänä?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:37"]
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu! Voimia
[/quote]
Ei pitäisi tuntua, mutta kiitos (ja jaksamista, jos et ole vielä JSS).
Mies oli päässyt juuri (huoltsis)kauppaan saakka. Jjjjee...
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:47"]
penissyöpä oluesta?!?!
[/quote]
Penissyöpä on näköjään olemassa, en ole tiennyt. Toivoin vain jotain, missä mies menettäisi rakkaan osasensa.
se oliskin...penissyöpä oluesta, eihän sitä koskaan tiedä:D
oikeesti onpa sulla paska mies. :( ei kyllä meillä ole touhu todellakaan tuollaista.
Voimia sulle ja pikaista paranemista!
Toi on niin vittumaista, kun jengi ei tajua, että suoraan puhumisella voisi olla hyvätkin lähtökohdat. Kuten tässä.
Meillä mies olisi piipahtanut himassa tuomassa sen "parantavan" kauppakassin ja lähtenyt rönnyilee sitten. Koska niin on oikeasti tapahtunut muutamia kertoja.
No luojan kiitos ei ole tuollaista miestä. Mies hoitaa kodin silloin, kun minä olen kipeä ja minä taas hoidan, kun hän on kipeä. Itse peruutti kerran menonsa, kun olin kipeä, vaikka viimeiset 3 tuntia käskin mennä, kyllä pärjään niin ei suostunut! :(
Eikös se ole hienommin eturauhassyöpä? Miehillä tosi yleinen, mutta se on myös ennusteiltaan parhaasta päästä, eli ajoissa havaittuna helppo hoitaa.
Miehes ollut dokaamassa ja mennyt huoltsikalle? Millä? Onko miehes myös rattijuoppo?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:37"]
[/quote]
Ei pitäisi tuntua, mutta kiitos (ja jaksamista, jos et ole vielä JSS).
Mies oli päässyt juuri (huoltsis)kauppaan saakka. Jjjjee...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:22"]
...koska olen kovassa kuumeessa ja niin hemmetin voimat pois, että ajatus lähikauppaan ruokaostoksille menosta pyörryttää. Kotona kaapit tyhjät, kun oltiin lomalla. Pitkin iltaa laittanut tekstiviestejä, että on baarissa, juo vielä yhden ja lähtee. No, nyt on kohta 6,5 tuntia juotu "yhtä". Olisi edes sanonut rehellisesti jäävänsä dokaamaan, niin olisin vaikka tilannut pizzaa.
Ärsyttäääääärgggh... Toivottavasti saa vaikka jonkun penissyövän, kikkeli amputoidaan ja mä lähden baariin. Itse olen tähän asti kantanut tyypille syömistä ja vitamiinijuomia, palvelu voisi vaikka loppua nyt. Enintään ostan lukollisen pakastimen, jonka työnnän täyteen tavaraa.
Sori avautuminen. Nälkä kiukuttaa. Onko teidän muiden miehet yhtä paskoja, kun olette kipeänä?
[/quote]Olisit tilannut pizzan. Aika tyly sun mies on kun oot sairaana ja huitelee ties missä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 07:32"]
Eikös se ole hienommin eturauhassyöpä? Miehillä tosi yleinen, mutta se on myös ennusteiltaan parhaasta päästä, eli ajoissa havaittuna helppo hoitaa.
[/quote]Kannattaa syödä paljon toimaatteja
miehet menee omilla aikatauluillaan
Oho mies vaihtoon itse en kattelis tommosta kaveria kauempaa. Miks luottaa jos tapana olla tuntikausia yhdellä? Millainen nainen on miehen kanssa joka tuottaa pahaa mieltä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 07:32"]
[/quote]
No, penissyöpä on penissyöpä ja eturauhassyöpä on eturauhassyöpä. Eli yksiselitteisesti eri sairauksia.
Ympärileikkaus tiettävästi suojaa penissyövältä, mutta muutenkin se on niin harvinainen, että vastaavaa hyötyä operaatiosta tuskin on. Eturauhassyöpä on tosiaan hyvinkin yleinen, mutta useimmiten niin hitaasti etenevä ja vähäoireinen, että jää huomaamatta (vasta ruumiinavaus jostain muusta syystä paljastaa)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 13:07"]
Mikä on JSS?
[/quote]
Jätin sen sian tai Jätä se sika, riippuen lauseyhteydestä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 07:49"]
Miehes ollut dokaamassa ja mennyt huoltsikalle? Millä? Onko miehes myös rattijuoppo?
[/quote]
Kaupungeissa ja taajamissakin on huoltoasemia ihan kävely matkan päässä. Niissä on usein 24 marketit myös.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 00:22"]
[/quote]
Eksälläni oli tapana lähteä anoppilaan viikonlopuksi parin sadan kilometrin päähän ja jättää pienet lapset huolekseni, kun olin sairaana. Siinä sitten kökittiin keskenämme.