Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myöhäinen keskenmeno

02.07.2013 |

Löytyisikö täältä vertaistukea keskenmenon kokeneista? Oma tarinani on seuraava; minulla on kaksi ihanaa lasta, heidän välissä koin ensimmäisen keskenmenon, rv 6-7 (sikiö vastasi vain rv 5-6). Tämän jälkeen saimme terveen poikalapsen. Viime syksynä aloin taas odottamaan, kolmonen siis tulossa. Rv 11 kävin neuvolassa eikä sydänääniä löytynyt, uä paljasti karun totuuden, että sikiö oli menehtynyt jo rv 8-9. Lääkkeellinen tyhjennys kotona meni ok, mutta henkinen puoli ei tahtonut palautua. Meni kaksi kuukautta ja olinkin taas raskaana. Pelko oli koko ajan kuinka tässä käy, kun kaksi km:a jo osunut kohdalle. Hankin kotidopplerin

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä lähti ennen aikojaan..

2/3 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse keskenmenon viime helmikuussa rv18+5 vauvan liikkeet vain loppuivat eikä sydämen lyöntejä enää kuulunut.Nyt olen raskaana ihan alkumetreillä,vielä ei paniikkia ole tullut veikkaan että tulee sit kun vauva alkaa liikkumaan. Jotenkin tämä uusi raskaus on herkistänyt mielen ja kovasti on mielessä se pieni enkeli jonka menetin.Mulla on dopleri,mut mietin käytäntö ollenkaan sillä varmasti alkaa paniikki jos ei joka kerralla äänet kuulukaan ja käykö niin kuin viimeksi et sit ne ei enää ikinä kuulukaan.: (  Voi kun saisi vaan muistellen päähän sen että me  ei noille asioille mitään mahdeta ja pelolla ei niitä saa korjattuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa menetykseesi, samalla kuitenkin onnittelut uudesta raskaudesta. selvisikö teidän kohdallanne syy keskenmenolle? itse odotan kuumeisesti tietoa mahdollisesta syystä, tuntuu ettei asia ole ennen sitä valmis käsiteltäväksi..

Itsellä myös nyt mieli herkillä senkin vuoksi että 10.7 olisi ollut laskettu aika sille ensimmäiselle kolmannelle lapselle, joka meni kesken jouluna =( voi tätä surua.