Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

C-hytin vaihtaminen Siljalla, laivassa vai terminaalissa?

Vierailija
02.07.2013 |

Ts. jos laivassa on tilaa niin onnistuuko varatun ja maksetun c-hytin vaihtaminen parempaan? Onko "väliraha" sama kuin etukäteen varatuissa. Ja tapahtuuko vaihto terminaalissa vai laivassa? Kyseessä Hki-Tukholma-Hki-reissu... ja kokematon uuno täällä kyselee..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain satamassa onnistuu, laivalla myydään vain sitä reittiä mitä nyt mennään, ei vielä paluuta. Pari krt olen kokeillut, netin tilanne on suht reaali, kertaakaan en ole saanut vaihdettua.

Vierailija
2/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi hyttien luokitukset menee, onko c-alimmalla kannella?

-vieläkin uunompi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

C on yleensä alin kerros autokannen alla. Siellä on yleensä myös äänekkäimmät bileet käytävillä.

Vierailija
4/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kesällä matkustatte, hytit taitaa olla täyteen buukattuja lähtövaiheessa. peru koko tilaus ja tee uusi varaus. Tai tietenkin toisinpäin, ettette jää ilman.

Vierailija
5/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin cee hytissä matkalla Tukholmaan ja siihen tuli jotenkin epämääräinen nainen ja tunsin oloni ei mukavaksi. Menin valittamaan ja sain yläkannelta hytin.

Vierailija
6/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita varauspalveluun heti ja kysy onnistuuko vaihtaa, mitä aiemmin niin sitä varmemmin onnistuu! laivassa se voi olla jo myöhäistä

Vierailija
7/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kannata perua vaan soittaa ja kysyy voiko vaihtaa! Erotuksen joutuu sit maksamaan mutta sen ehtii maksaa sit satamassa

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 09:14"]

Jos nyt kesällä matkustatte, hytit taitaa olla täyteen buukattuja lähtövaiheessa. peru koko tilaus ja tee uusi varaus. Tai tietenkin toisinpäin, ettette jää ilman.

[/quote]

Vierailija
8/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole mitään kimppa hyttejä tuntemattomien kanssa

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 09:16"]

Vuosia sitten olin cee hytissä matkalla Tukholmaan ja siihen tuli jotenkin epämääräinen nainen ja tunsin oloni ei mukavaksi. Menin valittamaan ja sain yläkannelta hytin.

[/quote]

Vierailija
9/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-hytit on tosiaan autokannen alapuolella ko. laivalla. B-hytti on se siitä seuraava, autokannen yläpuolella ilman ikkunaa. A-hytissa sitten ikkuna. Promenade-hytissä ikkuna ostoskadulle.

Vierailija
10/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksi ei kannata tehdä uutta varausta ja sitten perua se vanha? Nin minä ainakin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme