Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppisen naisen huono itsetunto

Vierailija
20.09.2022 |

Avaudun vähän. Olen 32 v nainen ja minulla on tosi huono itsetunto edelleen omasta ulkonäöstäni.

Minua on sanottu kauniiksi, mutta en näe sitä. Vartaloa kehuttu upeaksi, näen vain leveät hartiat ja löysän pyllyn. Kroppa on keskeltä kapea, mutta en näe sitä niin viehättävänä, mitä muut.

Minulle on ehdoteltu, flirttailtu, katsotaan paljon kesäisin jne. Hämmennyn siitä ja en näe itseäni niin "upeana." Minulla on hyvin kapea vyötärö, pienet rinnat ja leveähkö lantio. Miksen näe sen viehättävyyttä? Voiko ongelma olla jokin kehohäiriö. Minulla on päiviä, että siedän rumalta tuntuvaa kroppaa paremmin ja päiviä kuten tänään, että olen vain kolho rimppakinttu.

Mitenkä tätä voisi hoitaa. Äiti ei koskaan kehunut minun ulkonäköä, arvosteli vain. Ehkä nyt sit maksan näin velkoja. Tuttu sanoi, että miksi itket täydellistä kroppaa. Mutta minun on hyvin vaikea edelleen hyväksyä sitä, minkälainen olen.

Ajatuksia? 30 v eikä kroppa ole vieläkään oma.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaat liikaa itseäsi insta tähtösiin

Vierailija
2/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulijoiden flirttailut voit jättää omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytät 50 v, alat jo olla sinut itsesi kanssa. Vielä kun siitä vanhenet kroppa tosiaan alkaa tuntua.

Vierailija
4/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja nuorena kuullut arvostelut omasta kehosta ovat jääneet kummittelemaan. Samaa mieltä, nuo flirttailut ja ehdottelut voi jättää omaan arvoonsa, kiimapetterit nyt sanovat mitä vaan, etkä sinä heidän hyväksyntäänsä tarvitse vaan omaasi. Toinen hyvä neuvo oli tuo, ettei kannata verrata itseään muihin. Nykyään kun joka tuutista tulee, millainen on mukamas täydellinen kroppa. Jokin urheiluharrastus voisi auttaa oman kehon hyväksymisessä. Ei sen takia, että sillä muokkaisi kehoaan jonkinlaiseksi, vaan tutustuisi mihin kaikkeen se oma, ainutlaatuinen keho pystyy ja saisi siitä onnistumisen tunteita ja varmuutta. Pinnallisempana ideana, voisi tutustua minkälaiset vaatteet sopivat omalle kehotyypille ja korostaa niillä parhaita puoliaan ja sitä kautta oppia pitämään peilikuvastaan. Tuo olisi siis vain yksi työkalu matkalla, joka tapahtuu omassa päässä.

Vierailija
5/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luultavasti yhden yön jutuksi kelpaat, ainakin.

Vierailija
6/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetunto. Soitä se johtuu.

Vierailija
7/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa aikaa murehtia ulkonäköäsi. Ratkaisu: tee jotain kehittävämpää ja ala kasvattaa itsetuntoa muiden asioiden varaan kuin ulkonäön. Työ, harrastukset, sosiaaliset suhteet.

Vierailija
8/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaikki kehut vastaan! Ja hyväksy ne. Itseään kun katsoo, näkee vain ne tietyt osat kropasta joihin itse kiinnittää negatiivista huomiota. Toiset näkee sinut kokonaisuutena, joka lienee upea kun sinua kehutaan. Kehujen hyväksyminen ei tietenkään edellytä että pitää heittäytyä jonkun jalkojen juureen kuten jotkut kommentit täällä antaa ymmärtää.

Vierailija
9/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta body alusasu kokonaisuuksia. Käväse Sokoksen vaatestailistilla. Hae itsevarmuus vaatteista.

Vierailija
10/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas itkuvirsi, hohhoijaa vaan.. pää kuntoon nyt, ennen sitä sinulla ei ole oikein mitään annettavaa kenellekään. Ei kukaan jaksa kauan katsoa ja kuunnella ihmistä, joka vain valittaa ja itkee. Hankkiudu siis hoitoon ammattilaiselle tai sitten erakoidut.

Vierailija
11/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta body alusasu kokonaisuuksia. Käväse Sokoksen vaatestailistilla. Hae itsevarmuus vaatteista.

Ei tuolla mammalla tulee olemaan koskaan mitään itsevarmuutta. Jos mamma on jo yli kolmekymppinen ja vänisee kuin joku kurja teini, niin ei siinä vaatteilla saa aikaan mitään.

Ap, älä etsi syytä huonolle itsetunnollesi enää mistään äitisi asioista. Olet toivottavasti ollut pois äitisi helmoista jo kymmenen vuotta, joten kyllä sen ajan sisällä pitää ihmisen löytää itsensä ja oppia ihmisiksi.

Vierailija
12/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa taas itkuvirsi, hohhoijaa vaan.. pää kuntoon nyt, ennen sitä sinulla ei ole oikein mitään annettavaa kenellekään. Ei kukaan jaksa kauan katsoa ja kuunnella ihmistä, joka vain valittaa ja itkee. Hankkiudu siis hoitoon ammattilaiselle tai sitten erakoidut.

Ja samaan aikaan me joudutaan terapioimaan aaveella aikamiespoikia?

Vierailija
13/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde AP hetkeksi palstalta. Tänne kerääntyi varattomien miesten ry rutisemaan etteivät saa ostovosuja.

Vierailija
14/14 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta outletista kuntopyörä. Pylly kiinteytyy itsestään.

Kuntoile 4x viikossa. 2x palauttava pilates tai jooga. Katso Youtubesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan