Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä harrastaessanne...

Vierailija
29.07.2020 |

...ajatteletteko omaanne vai vierasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Joskus fantasioin myös avaruusolentoja, karvaisia kääpiöitä ja ties mitä fantasiaolentoja. 

Vierailija
2/14 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö harrastusvälineenä Fleslightiä, dildoa vai pesäpallomailaa? Harrastatko aina yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aviomiestäni katson ja ajattelen, kun hänen kanssaan rakastelen.

Liian harvoin mies jaksaa rakastella, valitettavasti.

Vierailija
4/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä, aina. Saa mut niin hyvin pysymään läsnä siinä tilanteessa, ettei ehdi paljon muita ajattelemaan, jos vaikka meinaiskin. Kuiskailee rivoja, vaihtelee tuntumaa ja rytmiä, katsoo silmiin, suutelee... Juu ei ehdi muuta kuin nauttimaan ja katsomaan hänen nauttimistaan.

Vierailija
5/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omaa mies vierasta.

Vierailija
6/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommin kummin, usein vierastakin tai useampaakin

Vierailija
7/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti ketään, mietin vaan miten hyvältä tuntuu.

Vierailija
8/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä ajattelen. Mietin miten onnellinen olen hänen kanssaan.

Vierailija
9/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kyllä aina surkuhupaisaa lukea näitä juttuja. Usein naiset miettii omaansa ja keskittyy siihen. Miehet taas puolestaan keskittyy kuvittelemaan ketätahansa muuta paitsi sitä paikalla olevaa naistaan/vaimoaan. Kyl naiset on tyhmiä

Vierailija
10/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vaimoo sillon kun häntä panen ja sit kun nussin tekopilluja ni varmaa jotai seksipätkien naisia.M44

Vierailija
11/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa viimeiset vuodet jotain muuta. Ei ketään "oikeaa" ihmistä, sellaista fantasiaa. Mutta se toimitus oli aina jotenkin tylsää, samaa lähäriä, niin oli käytettävä mielikuvitusta. Nykyisen miehen kanssa ei tarvitse fantasioita, voi nauttia siitä hetkestä ja miehestä.

Vierailija
12/14 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen vaimoani. Olen joskus koittanut ajatella jotain muuta mutta keskittyminen, se 100% keskittyminen, menee muualle eli ei minulla toimi.

Esileikin aikana ajoittain keskustelemme toisista ihmisistä ja minkälaista heidän kanssa olisi harrastaa seksiä.

MUTTA tiedän että vaimoni ajattelee toisia kun harrastamme seksiä, lähes joka kerta. Asia on siis meillä avointa ja ei haittaa minua, päinvastoin, jos hän saa siitä lisää nautintoa niin hyvä niin.

Vierailija
13/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on kyllä aina surkuhupaisaa lukea näitä juttuja. Usein naiset miettii omaansa ja keskittyy siihen. Miehet taas puolestaan keskittyy kuvittelemaan ketätahansa muuta paitsi sitä paikalla olevaa naistaan/vaimoaan. Kyl naiset on tyhmiä

En ole mikään ajatuspoliisi eikä mies ole minulle vastuussa ajatuksistaan. Kyllä, minä ajattelen miestäni 90 % ajasta, en ole tiedustellut ketä hän ajattelee, koska sillä ei ole minulle väliä. Jos hän saa kiksit ajatellessaan  naapurin Marttaa, niin ei se ole minulta mitenkään poissa. Samoin kuin ne 10 % kun minä ajattelen jotain kuumaa palomiestä, en kerro tästä miehelleni eikä mieheni todellakaan huomaa, jos ajatuksissani on joku muu. Kuitenkin kaikki seksuaaliset tekoni haluan kohdistaa vain häneen. Ajatukset ovat ajatuksia.

Vierailija
14/14 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen omaa naistani. Vien itseni ja hänet usein fantasiassa toiseen paikkaan, johonkin toiseen kohtaukseen ja puen ja laitan hänet toisin johonkin rooliin. Olen hänelle kertonut näistä fantasioista. Ehkä joskus toteutamme niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi