Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä... Olen korviani myöten ihastunut

Vierailija
02.07.2013 |

Kaipaan sitä elämää jolloin en edes kyennyt tuntemaan yhtäkään miestä kohtaan mitään sen kummempaa. Olo on kuin pikku tytöllä.

Kamalempaa tästä tekee se etten edes tunne kyseistä miestä lainkaan. Tiedän vain hänen ammattinsa ja sen että hän on hyvännäköinen... Menisipä jo äkkiä ohi tämä tunne. Joudun kuitenkin kohtaamaan hänet hänen työpaikallaan mikäli sattuu olemaan samanaikaisesti työvuorossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naisetkin ihastua ???

Vierailija
2/5 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ohi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa!!!

Vierailija
4/5 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et miestä edes tunne niin olet ihastunut "haavekuvaan" ;)

Ihminen kun tarvitsee ihastumisen ja rakastumisen tunnette ja jos sitä ei oikeasti ole niin sitten eletään haaveissa eli olet ihastunut siihen ihastumisen tunteeseen.

Mitäs jos tutustuisit siihen mieheen oikeasti niin selviää onko yhtään sellainen kuin sinä luulet ulkonäön ja ammatin takia.

Vierailija
5/5 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Mitään muuta en siis tiedä kuin miltä hän näyttää, mitä hän tekee työkseen ja millainen ääni tällä on.

Voihan sitä tietenkin yrittää häneen tutustua, mutta luulempa että olemme täysin eri maailmoista, vaikka mies kuinka mukava ym olisikin. Enkä tosiaan tiedä onko hän edes vapaa ja enhän minä tiedä mitä hän minusta ajattelee. Tuskimpa mitään :)

Voi minua hupsua...

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 20:02"]

Kun et miestä edes tunne niin olet ihastunut "haavekuvaan" ;)

Ihminen kun tarvitsee ihastumisen ja rakastumisen tunnette ja jos sitä ei oikeasti ole niin sitten eletään haaveissa eli olet ihastunut siihen ihastumisen tunteeseen.

Mitäs jos tutustuisit siihen mieheen oikeasti niin selviää onko yhtään sellainen kuin sinä luulet ulkonäön ja ammatin takia.

[/quote]