Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi laihduttajat palkitsee itsensä

Vierailija
02.07.2013 |

usein jollain hyvällä syötävällä?

Itse ostan ihania uusia suihkusaippuoita, uuden hajuveden tai käyn

kampaajalla&hierojalla.

Appelsiinin tuoksun on sanottu laihduttavan, ihan vinkkinä muillekin.

Tiedä sitten, mutta ainakin mieltä se piristää. Itse käytän sitä

löylytippoina saunassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät tuon, etä laihduttaja palkitsee itsensä ruualla? Ei sellaista opeteta ainakaan missään laihdutusryhmissä, vaan päinvastoin pyritään eroon vinoutuneesta suhteesta ruokaan.

Vierailija
2/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut paljon, Siis hirveän kilomäärän. Sinä aikana palkitsin itseäni jollain vaatteella, korulla, aluvanteilla, mutta myös leivoksella,

Pitkän tähtäimen asia oli kuitenkin se, että herkutella voi, mutta kohtuudella, Ei mulla ollut aikomustakaan olla ikuinen laihduttaja. Maltti on valttia. Kohtuus kaikessa.

t -35kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti palkitse itseäni esim. kilopudotuksista. Pyrin elämään myös laihduttaessani niin, että se on itsessään hyvin palkitsevaa. Syön hyviä ruokia, juon hyvää viiniä, nautin makeista jälkiruoista. Koska laihduttaessani nautin esim. ruoasta paljon enemmän kuin ennen kun teen parempaa ruokaa, niin en tarvitse mitään erityistä palkkiota, joka viittaisi jotenkin asenteeseen "kun olet kestänyt nyt kituutusta niin nyt saat palkkion". Palkkio on minulle uusi elämäntapa itsessään :)

Vierailija
4/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eikö monille se ruoka ole enemmän palkinto kuin joku uusi rääsy. Syöminen on kivaa!

Vierailija
5/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihduttamista pitäisi palkita millään? Jokaisen ihmisen pitäisi kyetä pitämään painonsa ja terveytensä normaalina muutenkin koko elämänsä ajan. Jos on läskiksi itsensä päästänyt ja sitten laihduttanut normaaliksi, ei siinä mitään karnevaalin aihetta mielestäni ole.

Vierailija
6/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ottavat elämän aivan liian rennosti ja palkitsevat itsensä vaikka mistä pienestä jutusta. Enemmän pitäisi olla tiukkapipoisuutta ja laihtuessakin vain miettiä, miksi päästi itsensä joskus lihomaan. Ehkä joku rankaisu olisi jopa paikallaan.

Vierailija
7/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 17:24"]

Miksi laihduttamista pitäisi palkita millään? Jokaisen ihmisen pitäisi kyetä pitämään painonsa ja terveytensä normaalina muutenkin koko elämänsä ajan. Jos on läskiksi itsensä päästänyt ja sitten laihduttanut normaaliksi, ei siinä mitään karnevaalin aihetta mielestäni ole.

[/quote]

Jos olet tosissasi, veikkaan, että sulla on vähintään vinoutunut suhde ruokaan, todennäköisemmin jonkinlainen syömishäiriö.

Vierailija
8/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on saavutus siinä kuin mikä muukin tahansa,

joten toki palkitseminen/lisätsemppi kuuluu asiaan, että jaksaa jatkaa.