Mies hinkkaa peppuaan lakanaan!!!!!
Onko muilla ollut tällaista ongelmaa, että mies nukkuu alasti (ilman boksereita) ja samalla "hinkkaa" peppuaan lakanaan? Mieheni on tehnyt tätä yhteenmuutostamme asti. Minusta on inhottavaa ajatella, mitä peppubakteereja imeytyy ihaniin Marimekon laatulakanoihini. Tai meidän lakanathan ne ovat, mutta ei siltä tunnu, kun en saa yhtään päättää niiden käytöstä!
Olen toistuvasti huomauttanut asiasta miehelleni, mutta hän vain nauraa ja kiusallaan hinkuttaa peppuaan yhä enemmän - minun puolellani sänkyä! Miehen karvainen peppu ei auta asiaa yhtään.
Miten miehen ymmärtämään, että hänen pitää muuttaa käytöstään?
Kommentit (15)
No huh, anna olla! Ne lakanat voi vaihtaa ja pestä riittävän usein!
Nauti siitä että sulla on joku hinkuttaja siinä.
Hyi saatana.. juuri tällaisten asioiden vuoksi olen sinkku. En kestäisi mitään ällöttävyyksiä.
N26
Hiero sä sun anushajuja salaa sen tyynyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.. juuri tällaisten asioiden vuoksi olen sinkku. En kestäisi mitään ällöttävyyksiä.
N26
Sama täällä.
N50
Hyi helkatta. Veikkaan kyllä kihomatoja tai sitten ei vain osaa pyyhkiä bärssettään. Eikä pestä, ei sen puoleen,
Pese miehen vaatteet kuukautisverellä
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkatta. Veikkaan kyllä kihomatoja tai sitten ei vain osaa pyyhkiä bärssettään. Eikä pestä, ei sen puoleen,
Mua alkoi puistattaa.. mieti ne madon pätkät ja munat siellä pitkin lakanoita...
Jep, matoja persessä. Kutiaa kun menee maate.
Poikkilakana miehen sänkyyn sen "paremman lakanan" päälle. Sen voi heittää pesuun vaikka joka aamu, jos jarrutusraitoja.
Vierailija kirjoitti:
Poikkilakana miehen sänkyyn sen "paremman lakanan" päälle. Sen voi heittää pesuun vaikka joka aamu, jos jarrutusraitoja.
Ei siellä raitoja ole vaan kihomatoja ja munia. Hinkuttanut niin, että madot katkeilleet pätkiksi.
Kaivoin muutaman kerran persettäni ex-vaimon tyynyliinaan kun oli ollut holtiton. Se ihmetteli aina miksi liina haisee niin ihmeelliseltä.
Alat jättämään käytettyjä siteitä sänkyyn miehen viereen tai vuodat suoraan sen puolelle.
Erite kun erite.
Miks se saa nylkyttää pskaa sun lakanoihin mutta sä et sais valua pitkin poikin? Luonnollinen asiahan se on.
No jopa on ongelma.