Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mies näistä kannattaisi "ottaa", ts. jatkaa tapailua ja yrittää seurustelua...?

Vierailija
29.07.2020 |

A (tavattu jonkun verran, n. 1,5kk ajan)
- länsimainen ja kiinalainen horoskooppi suht yhteensopivat
- ilmeisesti haluaa olla mun kanssa ja taitaa jo vähän ajatella että ollaan "yhdessä"
- luultavasti olisi uskollinen
- tykkää matkustella, mikä olisi mulle tärkeää
- ulkonäkö ok ikäisekseen
- luultavasti olisi luonteeltaan "kiltti"
- fiilis että hänelle olisi minun lapset ok, ei ole tavannut vielä
- en oikein ainakaan vielä syty hänestä
- hänellä ei ole autoa eikä ole ajanut vuosikausiin eikä aja, jotenkin tämän mä koen- ei jostain syystä tosi "turn-off" (en halua aina itse ajaa joka paikkaan)
- ei juo viinejä; itselle olisi kiva että kumppani jotenkin tajuaisi viineistä & ruokakulttuurista jotain
- ei tosiaan tunnu oikein ruokakulttuurista hirveästi ymmärtävän
- ei mitään koulutusta (itsellä amk ja ylempi amk)
- duunarityö jota tekee kausittain, itsellä asiantuntija/esimiestyö; mietin onko tämä pidemmän päälle juttu ettei maailmat yhtään kohtaa, kun toinen ei esim. osaa kieliä, ei voi jutella mitään työasioista kun ei toinen ymmärrä jne.
- 1 yö yhdessä, ei oikein napannut tietyt asiat...

B (oltu ja asuttu yhdessä, erottu isojen parisuhde- ja uusperheongelmien vuoksi, tapailtu taas, ilmeisesti rakastan häntä edelleen, hän ei tunnu enää haluavan seurustelusuhdetta)
- länsimainen ja kiinalainen horoskooppi EI yhteensopivat
- sytyttää minua, ei kukaan muu niin sen jälkeen
- meillä on pari yhteistä liikunnallista harrastusta (joita ei tunnu juuri kukaan harrastavan ainakaan molempia)
- meillä on toinenkin yhteinen harrastus/mielenkiinnon kohde, jota ei tunnu juuri kukaan harrastavan
- hänellä on auto
- asiantuntija viineissä
- kulinaristi kun tarvitaan
- seksi !! (tosin hän oli haluton usein kun oltiin yhdessä..)
- yhteistä huumoria löytyy :) (no toki kun tunnetaan hyvin ja oltu yhdessä)
- hän on puhdas ja siisti, mikä vaikuttaa siihen että on haluttava
- hyvä työ
- pidän hänen ulkonäöstään
- hän ei ilmeisimmin enää halua olla minun kanssa varsinaisessa seurustelusuhteessa ainakaan
- ei vaikuta uskolliselta, en tiedä oliko suhteemme aikanakaan
- suhteen uudelleen luomiselle painolastia epäonnisesta historiastamme
- hänellä on kiivas luonne
- emme varmaankaan voisi asua yhdessä ainakaan vuoooosikausiin lasten takia (joka minulle taas olisi tärkeää, hänen kohdalla voisin harkita nyt poikkeusta)
- jollain lailla epäluotettava
- hän ei hyväksy eikä oikein hyväksynyt täysin yhdessäolon aikaan lapsiani

C (tavattu vasta 2 krt)
- länsimainen horoskooppi ei yhteensopiva, kiinalainen ok
- ilmeisesti haluaisi tavata minua ja olla minun kanssa
- auto
- ok koulutus ja työ
- tykkää matkustella
- ilmeisesti kiivasta luonnetta löytyy myös (kertomansa perusteella eroista)
- tosi eri päivärytmi kuin minulla

D (tavattu vasta 2 krt)
- länsimainen horoskooppi ei yhteensopiva, kiinalainen ok
- haluaa tutustua minuun ja varmaan haluaisi aloitella seurustelua sitten
- luulen että olisi uskollinen
- auto
- ilmeisesti illalliskulttuuri ok
- ilmeisesti matkat ok
- lihava
- eri poliittinen näkökanta
- ilmeisesti tykkää asua kerrostalossa, toisin kuin minä
- ei välttämättä halua muuttaa yhteen tulevaisuudessa
- tosi eri musiikkimaku kuin minulla
- joku tässä mahdollisesti kuitenkin pienesti tuntuu kivalta kemialta

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat pyörittää noin montaa ukkoo samaan aikaan? En jaksanu edes lukea kuvauksia loppuun asti :D

Vierailija
2/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ees lukea kaikkia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et halua A:ta, B ei halua sinua. Pitäisikö vielä jatkaa etsintöjä?

Vierailija
4/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä, mutta ei jaksaisi, kuten joku jo kommentoi, "miten jaksat..." 

Etsin kai alitajuisesti liikaa B:n kopiota. Pitäisi vaan kai päästää irti ja avoimin mielin unohtaa yhteiset harrasteet ja kemiat ja seksit ja tavat jne. ja ne asiat ja ruoat jne mistä nyt kuvittelee itse pitävänsä, ja oltava valmis jälleen muuttamaan oma elämänsä erilaiseksi. 

Niinhän tein aikoinaan exän kanssa ja sitten tämän B:n kanssa.

ap

Vierailija
5/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen miksi jaksat pyörittää noin monta miestä. Toki olen monta kertaa törmännyt miehiin jotka tekee samoin ja ihan avoimesti. Varmaan samalla tavalla "pisteyttää" naisia, paitsi että horoskoopit jättävät pois.

Vierailija
6/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi jaksat pyörittää noin monta miestä. Toki olen monta kertaa törmännyt miehiin jotka tekee samoin ja ihan avoimesti. Varmaan samalla tavalla "pisteyttää" naisia, paitsi että horoskoopit jättävät pois.

No en mä tarkoituksella pyöritä, mutta vähän vahingossa näin, kun luullut että joku ei edisty jne. ...

ap

Vierailija
7/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa vielä tässä vaiheessa. Ehdotan, että olet pitemmän aikaa ja intensiivisemmin jokaisen kanssa ja päätät vasta sitten.

Vierailija
8/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan noista ole hyvä, yöks mitä luusereita sulla kierroksista.

Vierailija
9/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda B. On korkeatasoisin eikä ole kiinnostunut sinusta vakavasti. Niinhän itsekin toteat. Tuo on paha miinus, ettei tykkää lapsistasi. Toistan: unohda B.

Tutustu paremmin tyyppeihin C ja D. Kahden tapaamiskerran perusteella ei voi päättää, jos jotain kemiaa kumminkin löytyy.

A:n kohdalla ongelma taitaa olla siinä, että sinä et arvosta häntä, tarpeeksi. Kumppania ei voi katsoa alaspäin. Miehen kiltteys ja kunnollisuus ei taida ollasinulle prioriteetteja, päinvastoin. Mietipä tätä. Siinä olisi hyvä mies tarjolla isäpuoleksi lapsillesi, mutta pidät häntä itseäsi alempitasoisena. Ei hyvä. Pystytkö adennoitumasn eri tavalla? Oletko rakastunut? (Ilmeisesti et, kun vielä 1,5 kk jälkeen pyörität muita).

Vierailija
10/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommonen hutsu jää äkkiä ilman, kun miehetkin ovat löytäneet tämän palstanne.

Vierailija
11/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta sanoa vielä tässä vaiheessa. Ehdotan, että olet pitemmän aikaa ja intensiivisemmin jokaisen kanssa ja päätät vasta sitten.

Se just vähän vaikeaa, kun ei aikataulut oikein kohtaa niin että pystyisi olemaan jonkun kanssa esim viikon.

A ei tunnu jaksavan tavata viikolla kun työkiireitä.

B välttelee ja vatvoo, välillä nähdään välillä ei, ja sen lapsiviikoilla ei.

C:llä ehkä olisi aikaa

D:lläkin voisi olla, paitsi lapsiajat.

Ja olisi mulla itselläkin muutakin elämää, työ, lapset, harrastukset, koti ym.... Haluaisinkin sellaisen joka mahd. pian "solahtaisi" tähän mun elämään, mutta täytyisihän mun siitä kuitenkin pitää ja tuntea jotain rakkauden tunteita. Nyt en oikein tunne niitä kuin B:tä kohtaan, ehkä saattaisin tuntea D:hen, vaikka se muuten vaikuttaa monissa kohdin epäsopivalta.

ap

ap

Vierailija
12/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Ainakaan b, ei myöskään a.. Varmaan c sitten. Tai unoha mieluummin noi kaikki, kyllä sen tietää kun vastaan tulee kenet haluaa!

Vierailija
13/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä, mutta ei jaksaisi, kuten joku jo kommentoi, "miten jaksat..." 

Etsin kai alitajuisesti liikaa B:n kopiota. Pitäisi vaan kai päästää irti ja avoimin mielin unohtaa yhteiset harrasteet ja kemiat ja seksit ja tavat jne. ja ne asiat ja ruoat jne mistä nyt kuvittelee itse pitävänsä, ja oltava valmis jälleen muuttamaan oma elämänsä erilaiseksi. 

Niinhän tein aikoinaan exän kanssa ja sitten tämän B:n kanssa.

ap

Tulee mieleen, että kiinnitätköhän sinä nyt huomiota vähän vääriin asioihin? B on pettäjä, epäluotettava, aggressiivinen eikä tykkää sinun lapsistasi. Mitä ihmettä sinä haikailet tämän miehen luo? Tuossa on niin perustavaa laatua olevat asiat pielessä, että ihan sama onko seksi hyvää ja kulinaristi tai vaikka pierisi pieniä timantteja.

Sinuna menisi terapiaan selvittämään tuo kiinnostuksen syyn. Miksi viehätyt miehistä, jotka emotionaalisesti etäisiä? Tuleeko tämä esim. vaikeasta suhteestasi isääsi ja siitä tämä ns. toistopakko.

Vierailija
14/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda B. On korkeatasoisin eikä ole kiinnostunut sinusta vakavasti. Niinhän itsekin toteat. Tuo on paha miinus, ettei tykkää lapsistasi. Toistan: unohda B.

Tutustu paremmin tyyppeihin C ja D. Kahden tapaamiskerran perusteella ei voi päättää, jos jotain kemiaa kumminkin löytyy.

A:n kohdalla ongelma taitaa olla siinä, että sinä et arvosta häntä, tarpeeksi. Kumppania ei voi katsoa alaspäin. Miehen kiltteys ja kunnollisuus ei taida ollasinulle prioriteetteja, päinvastoin. Mietipä tätä. Siinä olisi hyvä mies tarjolla isäpuoleksi lapsillesi, mutta pidät häntä itseäsi alempitasoisena. Ei hyvä. Pystytkö adennoitumasn eri tavalla? Oletko rakastunut? (Ilmeisesti et, kun vielä 1,5 kk jälkeen pyörität muita).

Mikä taso? Oletko syönyt sieniä vai mitä oikein höpötät tasoista?

Vierailija
15/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luiskaan.

Keskity itsesi kehittämiseen. Tee lista unelmien parisuhteesta. Mitä toivot puolisolta? 

Kun olet tehnyt listan. Lue se uudestaan ajatuksella.

Mitä näistä listaamistasi asioista löytyy sinusta itsestäsi?

Vierailija
16/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joudut kyselemään, niin ei noista kukaan. Tässä ohjenuora, joka pätee aina ja ikuisesti. Sen nimittäin oikeasti tietää, jos haluaa olla jonkun kanssa ja viimeistään silloin kun ajattelee, että ei olisi hänen kanssaan vaan joku muu olisi.

Ole hyvä.

Vierailija
17/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin sanoa että horoskooppien ja musiikkimakujen listaaminen jo yksistään olisi minulle niin iso turn-off että enpä viitsisi sellaiseen aikaani tuhlata.

Vierailija
18/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksanu kiinnostaa et oisin loppuun päässy, sori.

Oli liian pitkä ja tylsä sepustus.

Vierailija
19/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mietin itsekin mikä minussa on vikana.

Tällä hetkellä tuntuu ehkä eniten ärsyttävän tuo hänen autottomuus.

Olisi kunnollinen mies varmaan.

Ehkä mulla on joku tunnevamma tullut, koska tuo suhde tuon B:n kanssa oli ensin niin mulle uutta ja mahtavaa ja sitten siitä tuli ihan helvetti, mutta en pääse irti siitä fiiliksestä että jos se olikin mun syytä että se muuttui sellaiseksi jne. jne. ja niistä ihanista hetkistä joita meillä on ollut. 

Sen jälkeen mikään muu ei tunnu oikein miltään.

No pari juttua jossain kohtaa vähän tuntunut että voisi jatkua ja olla kiva, mutta ne valitsi sitten toisin tai oli lemmikkiallergiaa tms.

ap

Vierailija
20/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea pitkiä kuvauksia, mutta siis jos et osaa itse valita niin silloin kukaan niistä ei ole se oikea. Unohda kaikki ja jatka etsintöjä. Kyl se sit kolahtaa kun se oikea tulee vastaan. Sen suhteen ei tarvitse tehdä swot-analyysiä tai verrata muihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme