Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä exän kanssa

Vierailija
02.07.2013 |

Erosimme mieheni kanssa n. kaksi kuukautta sitten (mieheni jätti) ja näimme nyt pitkästä aikaa. Halusimme puhua asiat selviksi ja sovimme, että jatkamme kaverilinjalla ja näemme aina joskus. No, panemiseksihan tämä tapaaminen loppujen lopuksi meni, tosin miehen alotteesta. Olin hiukan hämmentynyt kun hän vain alkoi hipelöimään minua ja asiat johtivat sitten tositoimiin. Ensin hän sanoi, ettei kaduta, mutta myöhemmin hän on sanonut ettei oikein tiedä, oliko se fiksua. 

Mitä helvettiä? Itse hän tuota seksiä ehdotti, minulle ei tullut mieleenkään että olisimme ainakaan tuona kertana nusasseet (tosin ei se nyt haitannutkaan:-D). Mitä hittoa hänen päässään liikkuu? Ja voiko seksi exän kanssa muka toimia? Ja mitä tuo tarkoittaa että hän katuu?

Monet ystäväni ovat sanoneet että seksi entisen kanssa johtaa taas seurusteluun. En kyllä usko oikein tuohonkaan. Mitä mieltä olette, kokemuksia? 

Kiitän jo kovasti vastauksista! :-)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne parhaillaan, harrastetaan silloin tällöin eksän kanssa seksiä. Enpä tiedä sitten miten käy....

Vierailija
2/13 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ex-mies kun sellainen letku lasse, pannut mun lisäksi 1,5 vuodessa 2 mun pitkäaikaista naisystävääkin... eron jälkeen siis, mut välit meni..., luoja vaan anto ex-äijälle pillin sijasta melan, ja naiset jotka tietää, näkee tai kuulee miehiltään et xxxx  on valtava letku, niin jonoa riittää...

pani mua nyt raskaanakin...onhan sillä kokemusta asiasta, mutta mua hävettää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päällä täälläkin... Pari kuukautta sitten erottu ja viime yönä ja aamuna rakasteltiin koko eroajan edestä. Mielelläni kuulisin, jos jollakin on kokemusta, mihin tällainen voi johtaa? Meillä tässä on vaan todettu, että yhteiselo ei nyt erilaisista elämäntilanteista jne. johtuen toimi, mutta ei se ole haluja tai tunteita mihinkään vienyt. Miestä ei vaikuta haittaavan sekään, että kävin toisen miehen vieressä eroaikanamme... Rehellisiä jos ollaan, niin itsekin vaan kiihotun ajatuksesta, että hän panisi muitakin. Vapaata rakkauttako vai roikkumista, kas siinä vasta pulma! Vai jotain valtapeliä? - Haluan olla se ykköskotipesä tai jotain.

Vierailija
4/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on helpoin mahdollinen vakipano koska molemmilla tiedossa mistä toinen tykkää. Normaaleissa yhdenillanjutuissa on se kepeys, mutta voi olla aikamoista sählinkiä seksipuolella. Eksän kanssa seksi pelaa, mutta kepeys saattaa kärsiä jos jommalla kummalla romanttisia tunteita.

Vierailija
5/13 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin täynnä exää, kun ero tuli. Ei mennyt kuin kuukausi, niin mies alkoi uudelleen lähestyä. Halus muka vain jutella, ja paskat. Nainti sillä oli mielessä koko ajan. Ero tuli pettämisen takia ja koko ajan sillä retkulla on naisia kierroksessa, mutta siitä huolimatta yrittää vongata vielä multakin. Ei onnistu, sika mikä sika.

Vierailija
6/13 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se taas on toisinpäin, olen siis mies. Kaikkien exien kanssa on erottu ihan sovussa ja olen jo uudessa suhteessa. Aina kun nyksän silmä välttää, niin ovat kullia vailla. Jos haluaisin, niin voisin panna niitä vaikka joka päivä, mutta en ole tehnyt niin.

Vierailija
7/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan se toimiakin...

Olimme myös eronnet parisen kuukautta aiemmin, ehkä hiukan vähemmän. Eromme sujui hyvässä sovussa, eikä varsinaisesti ollut enää mitään asioiden selvittelyä.  Kuljimme toinen toistemme kodeissa tuomassa tai hakenassa tavaroita.  Eksäni tuli siis vajaan parin kuukauden jälkeen taas tuomaan jotain. Nojailin eteisen seinään hänen tehdessäi lähtöä.  Jotain vielä puhellessani hän toi kätensä olkapäälleni ja rupesi hyväilemään sitä. Annoin hänen tehdä sen. Hänen hyväilynsä siirtyi kaulalleni ja siitä rinnoilleni.  En estellyt vieläkään. Kohta hän oli kaksin käsin puseroni sisällä, riisui puseroni ja rintsikkani.  Painauduin jälleen selkä tiiviisti seinää vasten ja annoin hänen hyväillä rintojani käsillään ja huulillaan, mutta ei se tietenkään siihen jäänyt.  Pian olin myös ilman housuja ja alkulämmittelyn jälkeen tunsin pian hänen kielensä sisälläni.  Suuseksiä emme liittomme aikana olleet harrastaneet kuin ehkä joskus juopuneena.  Nyt tunsin jopa nauttivani siitä, mutta olin edelleenkin samoilla sijoillani eteisen seinää vasten, ehkä haaroja olin vähän avannut. Pian hänkin pudotti housunsa ja tuli sisääni.  Olin siinä edelleen nakuna, kun hän heitteli hyvästejä ovella.

Seurusteluun tämä ei johtanut, mutta salasuhteemme on nyt kestänyt jo yli 15 vuotta ja saa jatkuakin.  Joskus olemme olleet tiiviimmin yhdessä, joskus tauot ovat olleet pidempiä.  Erityisesti sen jälkeen kun hän muutti toiselle paikkakunnalle.  Hän on ollut parisuhteessa erostamme lähtien, joten se vähän rajoittaa tapaamisiamme.  Nyt on taas ollut pitkä tauko, mutta ensi viikolla hän on jälleen kerran tulossa luokseni yöksi...

Eron jälkeinen seksi on kohdallamme ollut paljon avioliiton aikaista uskaliaaampaa, estottomampaa ja nautittavampaa.  Suuseksi ja seksileikit ja -lelut ovat kuuluneet asiaan, erityisesti ensinmainittu.  En tiedä hänen parisuhteensa seksuaalisesta puolesta, eikä edes kiinnosta.  Ihmettelen vain, että tässä muutama vuosi sitten ollessani hänen luonaan yötä, meillä oli viisi antoisaa aktia yhden vuorokauden sisällä.

Nainen 65v

Vierailija
8/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä sais potkun munilleen niin lujaa ettei lähestys kuukauteen naista

Vierailija
9/13 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero jotensakin vielä kesken, ei mitään riitaa, enemmänkin melko monimutkainen yhteinen tulevaisuus. Mies ensimmäiseni ja mielelläni rakastelisin hänen kanssaan kerran jos toisenkin ilman odotusta yhteisestä tulevaisuudesta. Miehelle ajatuskin seksistä kanssani on vaikea, vaikka sinänsä varmaan haluaisikin. Kunnioitan hänen päätöstään ja tyydyn vain muistelemaan ja haaveilemaan...

Vierailija
10/13 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja exäni erosimme ystävinä exän ajanpuutteen vuoksi vähän yli kuukausi sitten ja olemme sen jälkeen kerran harrastaneet seksiä yhteisestä sopimuksesta. Ja aiomme harrastaa vielä jatkossakin. Olen neitsyt ja melkein kolmekymppinen, enkä voisi kuvitellakaan menettäväni neitsyyteni jollekin tuntemattomalle, johon en voi luottaa. Mutta exäni kanssa haluan kokea ensimmäisen kertani. Olen varma, ettei tämä johda seurustelun uudelleen aloittamiseen. Sovimme, että tämä on vain seksiä. Emme seurustelleet kovinkaan kauaa ja olimme suhteen loppupuolella avoimessa suhteessa, exän toiveesta.

Vierailija
11/13 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex ihan syystä, enkä todellakaan harrastaisi seksiä yhdenkään exäni kanssa.

Vierailija
12/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi muuttui paremmaksi eron jälkeen. 2-3 kertaa kuukaudessa ja tunne on joka kerta sitä luokkaa että molemmat ovat läsnä enemmän kuin 10 aviovuoden aikana.

Vierailija
13/13 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eksä on helpoin mahdollinen vakipano koska molemmilla tiedossa mistä toinen tykkää. Normaaleissa yhdenillanjutuissa on se kepeys, mutta voi olla aikamoista sählinkiä seksipuolella. Eksän kanssa seksi pelaa, mutta kepeys saattaa kärsiä jos jommalla kummalla romanttisia tunteita.

Tämä juuri sillä uusi vakipano voi olla hyvä mutta exä takuulla tietää vielä paremmin mistä tykkäät ja mistä nautit. Ainut ongelma että homma ei toimi jos jommalla kummalla tulee niitä tunteita ja romantiikkaa tunteisiin ja usein on käynyt niin että naisen tunteiden takia on homma loppunut. Kokemukseni perusteella naisilla on ollut paljon vaikeampi ottaa seksi seksinä vain. En tykkää yhtään irtosuhteista sillä ei toinen tiedä mistä tykkäät ja usein homma on melkoista sähläämistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi