Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisolla mysteeri ystävä

Ihmettelijä
29.07.2020 |

Vaimollani on miespuolinen ystävä josta sain tietää vahingossa. Kirjoittelee päivät pitkä tälle ystävälle. Ei voi kertoa enempää asiasta, enkä tiedä miksi. Piilottaa puhelimen jos lähestyn häntä, ilmeisesti ettei vahingossakaan viestit näy minulle. Miehellä on ilmeisesti vaimo ja lapsia. Muuta en tiedä. Yleensä olemme kaikki toisemme ystävät tietäneet nimeltä ja nähneetkin. Mutta tämä on erityinen jota ei voi esitellä.
Onko tämä ihan ok ja olenko vain vainoharhainen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panevat.

Vierailija
2/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo! Ja sinähän tietysti kilttinä miehenä tumput suorana kysyt palstamammojen neuvoja!:D Täältä saa kuulla vain ” jätä se sika” kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, panevat ja muijas antaa sille vaan hanuria.

Vierailija
4/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vaimolta itseltään vaatinut selitystä asiaan vaan piti täällä avatua ensin?

Vierailija
5/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo

Vierailija
6/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan vähän ihastunut.

Vierailija
7/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppaa!

Vierailija
8/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut paljonkin, muttei suostu puhumaan asiasta enempää. Olen kuulema vainoharhainen ja mustasukkainen..

Lapanen olen kyllä.

Vierailija
9/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ihan ok. Minullakin on tällainen kirjeenvaihtokaveri ja ihan vain kavereita ollaan nykyään. Romanttisia tunteita oli joskus hiukan molemmin puolin, mutta nyt tosiaan kavereita. Miehelle en hänestä puhu, koska asia herättää kuitenkin mustasukkaisuutta ja kysymyksiä ja tiedän, että minut ajetaan asiassa puolustuskannalle.

Vierailija
10/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin vaan provo, suoraan omasta elämästä.

Vierailija
11/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on tarve salata asia, niin valoja päälle mies! En jäisi tumputtamaan tänne palstalle vaan vaatisin naisen tilille asiasta.

Vierailija
12/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää eniten, että jos on vain ystävä miksi se on pitänyt salata. Alusta asti jos olisi rehellisesti tästä ystävästä kertonut, niin ei olisi mitään ongelmaa.

Hän teki siitä ongelman salaamalla asian minulta ja totta kai tälläisestä tulee hieman epäluuloiseksikin, kun on niin salaista kaikki.

Nyt lähinnä minä tunnun olevan ongelma, koska en pysty pääsemään yli tästä tuntemattomasta mies ystävästä, jota ei voi esitellä.

Vierailija
13/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä1 kirjoitti:

Ihmetyttää eniten, että jos on vain ystävä miksi se on pitänyt salata. Alusta asti jos olisi rehellisesti tästä ystävästä kertonut, niin ei olisi mitään ongelmaa.

Hän teki siitä ongelman salaamalla asian minulta ja totta kai tälläisestä tulee hieman epäluuloiseksikin, kun on niin salaista kaikki.

Nyt lähinnä minä tunnun olevan ongelma, koska en pysty pääsemään yli tästä tuntemattomasta mies ystävästä, jota ei voi esitellä.

Asia selvästi vaivaa ja on selvitettävä perinpohjin.. en nielisi selitystä jostain muka ystävästä. Pyydä häntä näyttämään ne viestit sinulle.

Vierailija
14/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen nyt se hullu tässä suhteessa, kun vaadin, että asiasta puhutaan. Hänen sanojensa mukaan ystävänsä eivät ymmärrä miksei hänellä tämmöistä ystävää saisi olla minun puolesta. Niin niinpä, on saanut ollakkin, mutta salainen on asia erikseen.

Ehkäpä minä tosiaan pistän akan pihalle ja etsin minua arvostan ihmisen vierelleni.

Vierailija
15/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ihan ok. Minullakin on tällainen kirjeenvaihtokaveri ja ihan vain kavereita ollaan nykyään. Romanttisia tunteita oli joskus hiukan molemmin puolin, mutta nyt tosiaan kavereita. Miehelle en hänestä puhu, koska asia herättää kuitenkin mustasukkaisuutta ja kysymyksiä ja tiedän, että minut ajetaan asiassa puolustuskannalle.

Voi hyvää päivää kuinka taitava ihminen onkaan selittelemään asiat itselleen soveliaiksi 😂 Malliesimerkki.

Vierailija
16/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun naises tulee kotiin jostain niin haistele kunnolla sen tu heroa että haiseeko vieras jönssi!

Vierailija
17/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Ap nysvääminen

Vierailija
18/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo mies. Tai voisin olla. Sama tilanne päällä. Oon onnellinen.

Vierailija
19/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua kuinka kukaan mies haluaisi olla jonkun toisen äijän haisevan vaimon ”ystävä”. Huh-huh! Mitä järkeä?

Vierailija
20/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt mies! Mun avioliitossa se alkoi just noin. 2v myöhemmin mulle selvisi että puolisolla ollut kymmeniä samanlaisia "ystäviä". Jos pitää salata, ei ole puhtaat jauhot pussissa. Jos puoliso hermostuu kun haluat keskustella asiasta, ei ole puhtaat jauhot pussissa. Noin ei toimita parisuhteessa. Pyydä näyttämään sulle viestit. Niinhän voisi tehdä jos ovat vain ystäviä. Jos ei suostu näyttämään, tekisin omat johtopäätökset. Iso luottamuspula ainakin ja sinun täydellistä aliarvioimista+kusettamista parisuhteessa. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä