Maksaako koulu opettajan hautajaiset jos opettaja kuolee koronaan?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Entä oppilaan?
Talonmiehen?
Ohikulkijan?
Hyviä kysymyksiä nämäkin. Koulun rehtori niistä kuolemista on vastuussa, ja pitäisi laittaa rikosoikeudelliseen vastuuseen, mutta näin ei tietenkään käy, koska ollaan hyvävelijärjestelmän Suomessa.
Kuka maksaa minun hautajaiset? Kaupunki, HSL, kauppa jossa käyn, ap?
Maksaako kenenkään muunkaan. Ei tietenkään. Palveluammatteja on vaikka kuinka, missä on riski saada viruksia.
Ihmisten tyhmyys ei vaan lakkaa yllättävästä mua...
Kunnalla on ryhmähenkivakuutus, josta saa sen verran rahaa, että sillä maksaa perushautajaiset.
Kaikki työntekijät on yleensä vakuutettu.
Minä olen miettinyt maksaako minun työpaikkani minun hautajaiseni jos kuolen vitutukseen.
Koulut alkaa kohta niin olihan tämä odotettavissa, että koko kesän reissanneet opettajat alkavat taas pelätä. Nyt kannattaa irtisanoutua mahdollisimman nopeasti ja jäädä saikulle eka mielenterveyteen vedoten ja sitten saikulle. Eikun, se olikin niin, että muiden pitää luopua elinkeinostaan (ravintolat, kampaajat jne), lasten oikeudestaan oppia, mutta heidän pitää saada olla kotona vaan, palkalla toki!
Entäs sairaanhoitajien,sairaalakoulu muka?
Vierailija kirjoitti:
Koulut alkaa kohta niin olihan tämä odotettavissa, että koko kesän reissanneet opettajat alkavat taas pelätä. Nyt kannattaa irtisanoutua mahdollisimman nopeasti ja jäädä saikulle eka mielenterveyteen vedoten ja sitten saikulle. Eikun, se olikin niin, että muiden pitää luopua elinkeinostaan (ravintolat, kampaajat jne), lasten oikeudestaan oppia, mutta heidän pitää saada olla kotona vaan, palkalla toki!
Ei ketään muuta pakoteta työskentelemään pienessä tilassa pahimpien taudinlevittäjien eli lasten ja teini-ikäisten kanssa tuntikausia per päivä.
Entä jos opettajalle jää ikuisia vaurioita koronasta? Korvaako koulu sairastumisen ja hoitojen aiheuttamat loppuelämän kustannukset? Vastaako rehtori aiheuttamastaan tuskasta ja sairaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt maksaako minun työpaikkani minun hautajaiseni jos kuolen vitutukseen.
Maksavat ja järjestävät aivan maatamullistavat peijaiset! :D :D
Entä oppilaan?
Talonmiehen?
Ohikulkijan?