Miten muut etäsuhteesa olevat jaksatte ikävän ja erossaolon?
Tuntuu että mies käy pitkin päivää ajatuksissa ja koko ajan on ikävä.....eikä ikävää tunnu helpottavan se, että illalla saatetaan mailailla, lähettää tekstareita ja joskus soittaa (tapaamme 3-4 kertaa kuussa).
Mitä konsteja teillä on ikävän karkottamiseen?
t. nyyhky :´´(
Kommentit (23)
ajatus siitä, että tilanne oli väliaikainen sai jaksamaan. kaksi vuotta sitä väliaikaa kesti, joten pitkään sai venyttää omaa henkistä jaksamista. myös se, että järjesti omaan elämään paljon toimintaa auttoi. harrastuksia, työtä, lasten ja ystävien kanssa vietettyä aikaa joka päivälle, niin viikonloput sai olla aika lailla yhdessä ilman ns. velvollisuuksia.
No meillä olosuhteiden pakosta etäsuhdetta takana jo reilut 4v ja edelleen sama ankeus ja ikävä vaivaa... Viikot on toki täynnä työtä, jatko-opintoja, liikuntaa, lasten harrastuksia jne, mutta silti vähän väliä iskee ikävä.
ap
ap
Me elämme etäsuhteessa, koska emme tahdo elää yhdessä. Kumpikin olemme liian itsenäisiä asuaksemme yhdessä. Monia tuttaviani suhteemme häiritsee, mutta minä en voi sille mitään. En kuitenkaan aio heidän mielikseen meille sopivaa elämäntapaa muuksi muuttaa.
Exvaimoni ei pystynytkään, alkoi käymään vieraissa.
Meillä tilanne jatkuu hamaan tulevaisuuteen, sillä mulla työ viikot eri paikkakunnalla ja toistaiseksi ei mies voi hakea töitä mun paikkakunnalta kun oma työ on mielenkiintoisessa vaiheessa, minkä haluaa hoitaa loppuun - mulla taas on olllut tosi kiven takana löytää tältä paikkakunnalta, missä nyt olen lomalla kotona, mitään töitä. Miehen alalla työllisyys on myös täällä päin parempi. Skype ja nettikamerat auttaa meillä.
Niin ja kyllä tuo selibaatti käy tosiaan voimille....22. Mulla ehkä enemmän kuin miehellä.
Ohis mutta...
Onpa taas typerää väittää että jossain toisessa on jotain VIKAA jos ei halua seksiä joka päivä.
Et ole huomannut että erilaisia ihmisiä on olemassa ja kaikki eivät ole samanlaisia kuin SINÄ ja eivät edes halua olla....
Etäsuhteessa en voisi olla koska haluan sen puolison jakamaan tätä arkea.
en tajua kuka voi elää etäsuhteessa. mun on saatava seksiä joka päivä. jos joutuisin oleen ilman miehen kalua muutaman päivän niin kyllä se alkais haitata arkielämää.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:31"]
en tajua kuka voi elää etäsuhteessa. mun on saatava seksiä joka päivä. jos joutuisin oleen ilman miehen kalua muutaman päivän niin kyllä se alkais haitata arkielämää.
[/quote]
ja se että jollain tekee joka päivä mieli penistä, täytyy tarkoittaa, että kaikilla maailman naisilla on samoin.
5½ vuotta jaksoin, sitten laitoin suhteen poikki. Ikävä ja kaipaus on ihan kivaa alkuvaiheessa, mutta ei enää vuosien jälkeen.
Huonosti.. Inhoan sitä, ettei voi tehdä arkisia asioita yhdessä. Esimerkiksi kotihommat ja ruuanlaitto tuntuvat sata kertaa kevyemmiltä jo pelkästään siitä hyvästä, että toinen on kotona, vaikka ei niin hirveästi osallistuisikaan.. Meillä onneksi on tilanne, että viikonloput voimme olla yhdessä. Mutta arki-illat ovat pitkiä, siis ei mulla ole tylsää, mutta olisi kivempaa, jos voitaisiin olla yhdessä illallakin. Ja mieluummin nukkuisin jonkun vieressä kuin yksin. Toivottavasti tämä joskus päättyy, siis erossa oleminen, ei parisuhde :)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 20:20"]
[/quote]
ja se että jollain tekee joka päivä mieli penistä, täytyy tarkoittaa, että kaikilla maailman naisilla on samoin.
[/quote]
no jos ei viikon selibaatti tunnu missään niin naisessa/miehessä on jotain vikaa...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 20:36"]
[/quote]
[/quote]
no jos ei viikon selibaatti tunnu missään niin naisessa/miehessä on jotain vikaa...
[/quote]
Juu, minussa on sitten vikaa, kun kaksi kertaa viikossa riittää minulle hyvin,v aikka seksimme ihan mainiota onkin. Onneksi taas joku palstanaaras osasi kertoa, että meissä on jokin vika. Ihme, että olemme kovasti onnellisia edelleen kymmenen vuoden jälkeen, vaikka viallisia olemme.
vitonen
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai se on vika, ettei seksi ole elämän pääasia? Kyllähän sitä saa masturboida, minkä ehtii. Ihan vaikka sen etäkumppanin kanssa yhtäaikaa. Hyvää jaksaa odottaa.
Ikävän karkottamiseen ei ole varsinaisesti mitään konsteja, mutta ikävä tuntuu siedettävämmältä, kun pystyy katkaisemaan kehää kiertävät, toiseen kohdistuvat ajatukset välillä. Itse teen tämän lenkkeilemällä tai muuten liikkumalla. En ole hirveän sporttinen ihminen, mutta olen huomannut, että liikunta, jossa on selvä rytmi (esim. juoksussa askelluksen ja hengityksen rytmi), toimii hyvänä meditaationa. Tietoisesti etsiydyn juostessani sellaiseen tilaan, että keskityn vain aivan välittömästi aistittavissa olevaan eli käytännössä omaan ruumiini tuntemuksiin, liikkeeseen ja energiaan. Kun kuormittavia ajatuksia pyrkii päähään, annan niiden tulla, mutta visualisoin ne ikään kuin liukumaan pois. Sekin etu on, että hien pintaan nostava ja hengästyttävä liikunta endorfiineineen on _vähän_ seksin korvikekin. Siis hyvin vähän, mutta jotain fyysistä puolta kuitenkin kompensoi.
Mutta joo. Vaikeaa on. Aivan jatkuva yhteydenpito esim. puhelimitsekaan ei auta, vaan oikeastaan vain pahentaa oloa. Maratoonipuheluiden sijaan turvaudummekin yleensä lyhyihin päivittäisiin viesteihin, jotka kertovat, että tänäänkin se toinen on mielessä ollut ja yhä rakas.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu, minussa on sitten vikaa, kun kaksi kertaa viikossa riittää minulle hyvin,v aikka seksimme ihan mainiota onkin. Onneksi taas joku palstanaaras osasi kertoa, että meissä on jokin vika. Ihme, että olemme kovasti onnellisia edelleen kymmenen vuoden jälkeen, vaikka viallisia olemme.
vitonen
[/quote]
no jos on heikko libido niin eikai sillekään mitään voi. aika outoa olla sellaisen ihmisen kanssa yhdessä jota ei halua joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 20:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai se on vika, ettei seksi ole elämän pääasia? Kyllähän sitä saa masturboida, minkä ehtii. Ihan vaikka sen etäkumppanin kanssa yhtäaikaa. Hyvää jaksaa odottaa.
[/quote]
yhdyntä toisen kanssa on eri asia kuin masturbointi. seksi on parisuhteen yksi tärkeimmistä asioista, se erottaa suhteen normaalista ystävyyssuhteesta.
Piti oikein selvittää, että suurin osa pariskunnista tutkimuksen mukaan harrastaa seksiä noin kaksi kertaa viikossa. Joten meitä heikkolibidoisia on sitten lisäksemme aika paljon muitakin:)
5
Puhelut (tarkoitan nyt päivittäisiä, tunteja kestäviä puheluita) auttoivat. Ja ajatus siitä, että kaipaaminen ja ikävä ovat positiivisia tunteita.<3