Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä tuntuu pahalle, kun mies,joka

Vierailija
02.07.2013 |

"ei halua seurustella kenenkään kanssa", eli jota vain tapailin, onkin nyt yhtäkkiä fb:nmukaan parisuhteessa... Ette tiedä miten paljon tuo satuttaa...Miten pystyn nyt jatkaman elämääni...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin :(

Hei camoon, se mies on nyt sitten törmännyt sellaiseen naiseen, jonka kanssa haluaa seurustella, sehän on hieno asia.

Vierailija
2/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sanoi tuolla tavalla kohteliaasti sulle, ettei halua seurustella sun kanssa. Tai sitten nyt vasta tapasi sellaisen naisen, jonka kanssa tajusi että haluaa vakiintua.

Mene eteenpäin, älä jää märehtimään tätä yhtä miestä. Miehiä on vapaana paljon, hyviäkin, ja vaateostoksille voit viedä nuhjunkin kunhan muut asiat ovat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän,että sanoi, koska ei halua seurustella kanssani. Itse vain rakastuin häneen niin palavasti, että siksi sattuu, ja paljon.

Vierailija
4/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa suhteen kun sopiva tulee kohdalle. Ei se ilkeyttään sitä sanonut, vaan ei tiennyt että se oikea on olemassa. Kaikki kun eivät seurustele seurustelun vuoksi, vaan vain vakavissaan.

Vierailija
5/8 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kielellä "en halua seurustella kenenkään kanssa" = en halua seurustella kanssasi. Opettele lukemaan miehiä.

Vierailija
6/8 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 09:24"]

miehen kielellä "en halua seurustella kenenkään kanssa" = en halua seurustella kanssasi. Opettele lukemaan miehiä.

[/quote]

osaan tuon lukea miehistä, eikö silti saisi tuntua pahlta?

Vierailija
7/8 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntuu pahalta, mutta et sä sitä miestä olisi tarvinnutkaan. Kun olin sinkkuna, mulle kävi ton tyylinen juttu ja hyvä, että kävi - 1,5 kk myöhemmin tapasin tulevan aviomieheni. Onneksi olin vapaa!

Vierailija
8/8 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole miestä, jota kannattais jäädä vonkumaan. Tavallinen paskaperse sekin on : )