Moniko ukkomies haaveilee salaa saavansa välillä toista miesta pyllyynsä?
Muutamia kokemuksia nuorena, mutta aina välillä kun kassit ovat täynnä, tekisi mieli pääst vanhemman miehen alle.
Onko muita?
Kommentit (27)
Huh-huh kuinka kiihottavia nämä pari tarinaa täällä ovat. Ihan alkaa itselläkin tehdä mieli isoa ja kovaa kullia pyllyyn samaan aikaan kun itse panisin puolisoa pyllyyn tai pimpsaankin. En tosin siinä välissä kyllä kestäisi montaa sekuntia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että promillen osissa liikutaan nyt.
Se, että et tunne tai tiedä tuntevasi ketään asian harrastajaa, ei tarkoita, etteikö heitä olisi paljonkin. Tuo kommentti vaikuttaa siltä, että kyse on omasta kuvitelmastasi.
Mitä virallinen seksuaalisuudentutkimus kertoo?
Mä oletan että sinulla on tähän osoittaa mittaridataa joka kumoaa oman havaintoni että alle 1/1000 miehestä haaveilee tästä.
M48, taas tällä!
Vierailija kirjoitti:
Olen naisen kanssa avioliitossa. Vaimoani kiihottaisi katsoa homoilua ja itse tykkäisin naida peppuun miestä vaimon nähden.
Olisi ihanaa "joutua" ensin imemään kalusi kovaksi Rouvasi käskystä ja sitten saada se syvälle peppuuni.
Polvitappi kirjoitti:
Olimme mökillä ja vieras mies vinopenkissä , minä istuin selin syliin , rasvatun kyrv än päälle hyvin hitaasti , vaimo katseli ihan märkänä edestä...
Alkoi lypsämään kaluani , kunnes alkoi ottamaan suihin , ajoitti nautintoni mukaan niin että kaverin lasti tuli juuri ennen ahteriini kun itse ammuin lastini vaimon suuhun , uskomaton tunne , ihan velttona paikallaan monta minuuttia
Myös kontallaan saatu myöhemmin illalla , lastillinen perille , auttaa tosin kun perseeni on todella timmi , pieni ja muodokas.
Vaimo joka tämän ymmärtää on top.
Unelmien Nainen sinulla vaimona
Ei ikinä. Hyi helvetti, ällöttää ajatuskin.
Joskus kummastelen nurinkurisesti, että mitä ihmettä naiset näkevät miehissä? Eli, en tajua naisia, koska he pitävät miehistä. (Jos joku nyt ymmärsi päälaelleen menevää ajatuksenjuoksuani...).
Piilohomoja on paljon,tulisvat kaapista ulos ja jättäisivät naisten kakkosen vonkaamisen
Haluaisitko itse naida miestä joka saman aikaisesti nuolee vaimoasi? ;)