miksi nettituttava teki näin?
tapasin badoo treffisivuston kautta yhden kaverin, juttelujen jälkeen hyväksyin sen facebookkini. hän pyysi että lataisin itsestäni lisää kuvia. no, latasin muutaman.
eikä hän ``tykännyt`` niistä, vaikka tykkäsi biisit jotka laitoin youtubesta. no ok jos ei miellyttänyt mutta näkihän hän mun kuvat badoossa muutenkin että jos ei tykkää miltä näytän miksi haluaa jutella kanssani.
mä tykkäsin sen kuvista mitä se laittaa melkein joka päivä. eli tässä on joku muutama viikko mennyt. hän lähettää mulle itse viestejä, sanoo että tulisin sen kaupunkiin käymään. että voisi tutustua minuun ja tietää kuka olen, ja että hän etsii tyttöystävää.
no kysyin eilen että miksi et tykännyt kuvistani. hän ei selittänyt vaan tykkäsi. lisäksi tykkäsi 2 maisemakuvastani.
no tänään näen että tykkäykset mun omakuvista hän poisti.
jääneet vain maisematykkäykset.
sis miksi?
poisti tykkäykset mun kuvista joita tykkäsi.
enhän mä pakota sitä mun kanssa messiin. en tosiaankaan pakota. pyysi eilen mun skypen vielä.
Kommentit (25)
Aivan ihanaa. Tosielämää löytyy vain facebookista..
No katsos jos se on mun mies niin mitäs luulisit jääkö se kiinni jos tykkää jonkun vosun kuvista?
Mä taas hetken harkitsin, että voisin liittyä facebookiin, mutta ei ja ei ja ei. Huuto netistä ei voi ostaa mitään ellei opettele ensin sitä hiivatin negapalautejärjestelmää, facebookia ei voi käyttää normaaliin kommunikointiin vaan pitää osata tykkäysetiketti. Ei vaan ole tavallisen ihmisen elämää tuo.
joo kuulkas suomenkieleni ei ole suomi. mutta suomalaisessa lukiossa englannikieleni ranskankieleni ruotsinkieleni numerot oli 10 ja 9. suomenkieli äidinkielenä 8. nyt puhuin paljon englantia ja omaa äidinkieltäni viime aikoina että suomi vähän niin ja näin, mutta toivottavasti parantuu siitä. mutta ilkeät tai num. 8 solvaava kommentti ei vaikuta kuin siihen että kaikki muut ymmärtää että kyseisellä kommentoijalla on jotain henkilökohtaisia ongelmia että täytyy yrittää nimettömänä olla ilkeä. myös kateellisuutta kai. sillä jos ei miellytä ketju niiin mitä helpointa on olla kommentoimatta. hyvää kesää kaikille ja kiitos asiallisista vastauksista:) t.ap