Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei voi antaa miehelleen samaa hellyyttä ja ihailua kuin kissalleen?

Vierailija
29.07.2020 |

Kateeksi käy kun vierestä katsoo

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat kiitollisia rapsutuksesta. Näkee, että nauttivat.

Vierailija
22/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi antaa naiselle samaa hellyyttä ja ihailua kuin autolleen/koiralleen?

Autot ja koirat tarvitsevat hoitoa ja kunnossapitoa. Vain kauniita autoja ihaillaan ja naisen ajatellaan olevan itse vastuussa ulkonäkönsä ylläpidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut paljon herkempi eläinten kuin ihmisten suhteen. Eläin saa minussa aikaan paljon voimakkaampia hellyydentunteita kuin ihminen. Ei se tarkoita, ettenkö välittäisi miehestänikin ja etteikö minulla olisi helliä tunteita häntäkin kohtaan. Eläimen kohdalla niiden osoittaminen vain on luontevampaa.

Vierailija
24/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin annan. :-) Kissat saavat meillä silittelyä, pusuttelua, herkkuruokaa ja nättiä puhetta, mutta niin saamme mekin toisiltamme.

Joskus katselen miestä ja kissaa kun ne ovat lähekkäin, ja sanon ikäänkuin kissalle puhuen: "Herranjumala että sinä olet komea ja ihana. Aivan fantastinen." ja sitten jatkan "Ja on tuo kissakin ihan nätti".

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut :D Näin siis meillä myös. Ja mieskin tekee tota että kehuu kissoja ja sit kääntää sen niin että koskeekin minua :D

Vierailija
25/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi käyttää yhtä.paljon aikaa vaimoonsa/tyttöystäväänsä kuin pleikkaansa?

Ne on tyytyjiä. Sille oikealle antaisivat kyllä huomiota. Ei kannata jäädä huonon kanssa :p

Päteekö sama vastaus ap:lle- koska ap on huono, hyvälle miehelle antaisi saman Hellyyden kuin kissalle ...miau

Tietenkin!

Vierailija
26/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota venäläinen nainen. Ihailee antaumuksella uutteraa työmiestä. Kallis ylläpidettävä, mutta sitäkin rakastettavampi 😍

En ole itse kiinnostunut kalliista ylläpidosta, mutta palstan keskusteluihin viitaten: Mikä siinä on, että suomalaiselle naiselle ei voi sitä kallista ylläpitoa maksaa vaan taistellaan rahasta hampaat irvessä?

Varmaan tulisi paijausta rahaa vastaan kotimaiseltakin kun hemmottelisi ylenmäärin.

Vierailija
27/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo miestä kelle sitä antaa.

Vierailija
28/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo vain: Älkää jääkö huonoihin suhteisiin. Älkääkä tehkö niistä huonoja. Jos olet kade kissalle niin jotain on pahasti vialla ja ei, kaikkien elämä ei ole samanlaista.

Vierailija
29/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt vielä sellaista miestä, jota saisin rapsutella antaumuksella. Mielellään sitä hieroisi ja hellisi mieskultaa, jos vain saisi tilaisuuden.

Nautin ihmisen koskettamisesta, ehkä enemmän kuin kosketuksen vastaanottamisesta.

Vierailija
30/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hieron miehen korvia melkein joka ilta. Siellä on paljon hermopisteitä. Myös jalkoja tykkään hieroa ja saunassa (useimmiten) intiimialueita.

Olen kotivaimona, joten mitäs muuta tekemistä minulla olisikaan?

Vierailija
31/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin hieron miehen korvia melkein joka ilta. Siellä on paljon hermopisteitä. Myös jalkoja tykkään hieroa ja saunassa (useimmiten) intiimialueita.

Olen kotivaimona, joten mitäs muuta tekemistä minulla olisikaan?

Mieheni on minua nuorempi, joten pelkään, että löytää minua nuoremman ja kauniimman. Siksi olen extrahellä: ei ainakaan löydä minua hellempää.

Vierailija
32/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi antaa naiselle samaa hellyyttä ja ihailua kuin autolleen/koiralleen?

Koira on lojaali/ei petä, ilahtuu nähdessään, ei tuhlaa rahojasi tietämättäsi, tykkää tehdä kanssasi erilaisia asioita, innostuu helposti, ei jää roikkumaan menneeseen, eikä natkuta spekulatiivisesta tulevaisuudesta, ei vaadi kohtuuttomia ja osaa nauttia elämästä sellaisena kuin se on.

Vierailija
33/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on lojaali/ei petä, ilahtuu nähdessään, ei tuhlaa rahojasi tietämättäsi, tykkää tehdä kanssasi erilaisia asioita, innostuu helposti, ei jää roikkumaan menneeseen, eikä natkuta spekulatiivisesta tulevaisuudesta, ei vaadi kohtuuttomia ja osaa nauttia elämästä sellaisena kuin se on.

Kannattaako tuolla asenteella ottaa ketään? Parisuhteet on tietääkseni täysin vapaaehtoisia.

Vierailija
34/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää (viimeistää silloin kun nainen on raskaana) Kissa ei petä. Nainen kuitenkin haukutaan, koska koko pettämissotku on raskaanaolevan petetyn syy.

Vierailija
35/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota venäläinen nainen. Ihailee antaumuksella uutteraa työmiestä. Kallis ylläpidettävä, mutta sitäkin rakastettavampi 😍

En ole itse kiinnostunut kalliista ylläpidosta, mutta palstan keskusteluihin viitaten: Mikä siinä on, että suomalaiselle naiselle ei voi sitä kallista ylläpitoa maksaa vaan taistellaan rahasta hampaat irvessä?

Varmaan tulisi paijausta rahaa vastaan kotimaiseltakin kun hemmottelisi ylenmäärin.

Mun mielestä suomalaiset naiset eivät osaa vaatia sitä. Meidät on kasvatettu sellaisessa ympäristössä jossa naisen pitää olla kuin mies. Moni ei taida harmillisesti edes kyseenalaistaa sitä tai ajattele ansaitsevansa parempaa.

Eri

Lyhyesti sanottuna en ymmärrä miksi rakkaussuhteessa pitäisi vaatia yhtään mitään. Tasa-arvon, hyvän kohtelun ja rakkauden pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
36/44 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissaa voi helliä ja rapsutella ilman että se johtaa seksiin, mies taas pitää hellittelyä seksiin kutsuna.

Vierailija
37/44 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä suomalaiset naiset eivät osaa vaatia sitä. Meidät on kasvatettu sellaisessa ympäristössä jossa naisen pitää olla kuin mies. Moni ei taida harmillisesti edes kyseenalaistaa sitä tai ajattele ansaitsevansa parempaa.

Eri

Lyhyesti sanottuna en ymmärrä miksi rakkaussuhteessa pitäisi vaatia yhtään mitään. Tasa-arvon, hyvän kohtelun ja rakkauden pitäisi olla itsestäänselvyys.

Siksi toisekseen pitäisi ottaa peili käteen ja kysyä mikä meni mönkään edellisen mies sukupolven kasvatuksessa. Voitaisiin sitä kautta yrittää kasvattaa huomattavasti tasa-arvoisempi polvi. Tulee meinaa kalliiksi lähteä itään hakemaan äidin korviketta ja palvojaa.

Vierailija
38/44 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaus. Koska miehet eivät ole kissoja.

Vierailija
39/44 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kissaa voi helliä ja rapsutella ilman että se johtaa seksiin, mies taas pitää hellittelyä seksiin kutsuna.

Juuri olin kirjoittamassa samaa. Kissoja on "turvallista" helliä.

Vierailija
40/44 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kissa osoittaa rakastavansa minua. Sille on helppo osoittaa vastarakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän