Mitä ajatuksia herättää 38v mies, joka on parisuhteessa 23v tytön kanssa?
Kommentit (46)
Sama ikäero kuin minulla ja rakkaallani, mutta minä olen 22v ja hän on 37v. :) Eli ajattelen, että varmasti tuollakin parilla on joitakin ongelmia ikäerosta johtuen, mutta silti rakkaus voittaa.
Mies ei halua tasa-arvoista suhdetta. Rakkaudesta ei ole kyse, vaan jostain ihan muusta...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:24"]
no ei yhtään mitään ajatuksia
[/quote]Sama. Mitä muka pitäisi ajatella?
Ihailua. Riippuu toki naisesta. Ainiin eiku tytöstä. Et ap sentään huoritellut, kiitos asiallisesta aloituksesta!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:26"]
Ihailua. Riippuu toki naisesta. Ainiin eiku tytöstä. Et ap sentään huoritellut, kiitos asiallisesta aloituksesta!
[/quote]Miksi kyse ei voi olla yksinkertaisesti rakkaudesta?
Sillä perusteella mitä tuttavapiiristäni joitakin tuollaisia miehiä tunnen joilla on huomattavasti nuorempi nainen, niin mies on todennäköisesti sovinisti ja kärsii pahasta huora/madonna -syndroomasta.
Mitä ihmeellistä siinä on? Mitä se muille edes kuuluu?
Ajattelen, että tuo suhde kestää varmasti :) Rakkaus on ihana asia! Harmi, ettei sinun ja exäsi suhde kestänyt, mutta kyllä se kestää tuon toisen kanssa, kun on tasapainoisempi kuin sinä :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:32"]
Sillä perusteella mitä tuttavapiiristäni joitakin tuollaisia miehiä tunnen joilla on huomattavasti nuorempi nainen, niin mies on todennäköisesti sovinisti ja kärsii pahasta huora/madonna -syndroomasta.
[/quote]Allekirjoitan tämän. Huomattavasti nuoremman naisen kanssa seurustelevat miehet ovat pahimman luokan sovinisteja. Vai voiko joku väittää muuta?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:36"]
[/quote]Allekirjoitan tämän. Huomattavasti nuoremman naisen kanssa seurustelevat miehet ovat pahimman luokan sovinisteja. Vai voiko joku väittää muuta?
[/quote]
Yleensä nuo miehet joilla on paljon nuorempi nainen halutaan jotenkin mieltää poikkeuksellisen menestyviksi ja varakkaiksi sekä ikäisekseen hyvännäköisiksi. Mutta myös minulle on käynyt niin että kaikki tuntemani nuoremman naisen kanssa liikkuvat miehet ovat ihan kaikkea muuta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:36"]
[/quote]
Yleensä nuo miehet joilla on paljon nuorempi nainen halutaan jotenkin mieltää poikkeuksellisen menestyviksi ja varakkaiksi sekä ikäisekseen hyvännäköisiksi. Mutta myös minulle on käynyt niin että kaikki tuntemani nuoremman naisen kanssa liikkuvat miehet ovat ihan kaikkea muuta.
[/quote]23 -vuotias on vielä niin nuori, että ei ymmärrä arvostaa itseään ja tyytyy vähään. Sen vuoksi tuollainen tyttönen on helppo saalis itseään vanhemmalle sovinisti luuserille.
Miehellä on kaljamaha ja 23-vuotias nainen ei välitä siitä.
No varmaankin rakkaudesta ovat yhdessä! Ei tuossa oo mitään kummallista, ikäerokaan ei ole edes suuri ja mitä sitten vaikka oliski 70 vuotta vanhempi! Ei rakkaus ikää katso!
Minäkin oon 19 vuotta täyttäny ja ens vuonna vuoden enemmän :) Ja mun mies on mua 13 vuotta vanhempi, 32 vuotias:) Pelkästään rakkaudesta ollaan yhdessä<3, ja miehellä on kolme vuotias tytär, joka on mulle kuin melkein oma:) Ja miehen exän kanssa ollaan hyvissä väleissä! Jos ei toisen lasta voi sietää, niin silloin ei oo tulevaisuutta yhdessä... Onneksi ei näin meillä, koska tullaan toimeen lapsen kanssa, ollaan kuin äiti ja tytär<3.
Taidat olla vanha kurppainen nainen joka ei enää kelpaa omalle miehelleen ja siksi tämän sun mieheskin kattelee nuorempia kun ei enää halua sua! :) Tämmösiä keskusteluja on enemmänkin täällä, ett onkohan useampikin mamma joka on kateellinen meille 19+ eteenpäin nuorukaisille!
t. N19
Että mies on ikiksen exän vanhempi veli jolla on samanlainen naismaku kuin veljelläänkin. Onko tulossa kaksoishäät?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:48"]
Miehellä on kaljamaha ja 23-vuotias nainen ei välitä siitä.
[/quote]Eikös nuoret naiset juuri välitä siitä ulkonäöstä eniten?
Kyllä 50-vuotiaskin voi olla hyvännäköinen! Tiedän montakin:)
T. N19 50-vuotiaita nussinu huora..
Tuolla miehellä on rahaa.