Ajatteletko kauniista ihmisestä automaattisesti että se on tyhmä? ev
Kommentit (24)
En. Ajattelen, että kaikki ihmiset ovat kauniita.
Minä en useinkaan edes huomaa tekokynsiä, -ripsiä tahi tekorusketusta. Mietin lähinnä sitä, millä avaan keskustelun ja miltä nainen mahtaa näyttää alasti.
En. Enkä enää nykyään luokittele tyhmiksi edes tekokynsi + irtoripsi + tekorusketus + hiuspidennys -kombinaatioitakaan.
Tyhmyys, älykkyys, lahjakkuus eikä kauneuskaan ole yksiselitteistä.
Mikä kysymys!!!! Miksi ajattelisin???
En. Jostakin syystä en ole oppinut katsomaan ihmisten vaatetusta, hiuksia tai ulkonäköä ja naamamuistini on muutenkin kehno ellen näe ihmistä useamman kerran. Olen asiakaspalvelutyössä ja kohtelen kaikkia ystävällisesti ja asiallisesti oli hän sitten minkä näköinen vain.
En, mutta mauttomasti pukeutuneesta ajattelen kyllä niin.
En. Pilkun puuttuminen lauseesta herättää kyseisen ajatuksen.
En, mutta todella kauniita ihmisiä on aika vähän, esim. missit ja mallit ovat pitkiä ja hoikkia, mutta aika tavallisen näköisiä muuten, jos meikit pestään pois.
Paikallisella r kioskilla kesätyttönä jotenkin erikoisen näköinen kaunis pitkä hoikka blondi, tosi ystävällinen ja nopeasti oppinut, posti, veikkaus ym. Systeemien käytön, ei voi olla tyhmä.
Joskus oli sellainen läski goottihirviö mikä ei koko kesässä oppinut kunnolla lottokoneen käyttöä ja posti palveluista oli ihan pihalla.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 22:05"]
Paikallisella r kioskilla kesätyttönä jotenkin erikoisen näköinen kaunis pitkä hoikka blondi, tosi ystävällinen ja nopeasti oppinut, posti, veikkaus ym. Systeemien käytön, ei voi olla tyhmä.
Joskus oli sellainen läski goottihirviö mikä ei koko kesässä oppinut kunnolla lottokoneen käyttöä ja posti palveluista oli ihan pihalla.
[/quote]
Mun lähikiskalla taas oli supernätti ja laitettu tyttö joka ei oppinut systeemejä. Siinä vaiheessa tuli mieleen mitä blondeista sanotaan.
Minulle on joskus sanottu, että en ole niin tyhmä miltä näytän. Kun olen kysynyt, että mikä ulkonäössäni näyttää tyhmältä, niin on vastattu, että isot rinnat ja vaaleat hiukset. Aikamoisen sovinistista ajattelua. Minä leimaan sellaiset puhujat automaattisesti tyhmiksi.
En. Ajattelen ihmisen olevan tyhmä, jos hänen on jatkuvasti korostettava "älykkyyttään": Oikeasti älykkäillä ihmisillä ei ole tarvetta ylentää itseään jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 17:09"]
En.
Automaattisesti tyhmäksi luokittelen kyllä tekokynsi + irtoripsi + tekorusketuspellet. Sorry vaan.
[/quote]
sama. Joskus olen kyllä yllättynyt todella kun niiden ripsien ja kynsien alta onkin paljastunut todella älykäs ihminen.
Ajattelen. Myönnän olevani ennakkoluuloinen vaikka ei pitäisi. Meillä oli töissä kaksi mikrotukihenkilöä, joista toinen on sellainen huippukomean mallipojan näköinen ja toinen sellainen "perinteinen nörtti". Pyysin pitkään aina neuvoa tuolta nörtiltä, koska ihan vaan ulkonäön perusteella uskoin hänen hallitsevan tietokoneongelmat paremmin. Kauan kesti ennen kuin tajusin että tuo mallipoika on se joka oikeasti osaa auttaa jos tulee ongelmia.
En, päinvastoin lienee asia tutkittu, symmetrisyys kasvoissa on kauneutta ja myös älykkyyttä.
En. Mutta oma kauneuskäsitykseni ei edusta tuunattua naista. Pidän omalla (akateemisella) alallani outona, jos naisella on tekokynnet, tekoripset, tekotukka ja koko helahoito yhdistettynä solkkurusketukseen. Ajattelen, että nainen_vaikka olisi älykäskin_ on jotenkin ulalla itsensä kanssa, elää "vaihetta" tai suhtautuu kehoonsa neuroottisesti. Herättäisi epäilyksiä. Mielestäni kaunis nainen on sellainen, joka lumoaa ilman meikkiäkin, sirot kasvot ja hoikka kroppa, luonnolliset, ehkä vain raidoitetut hiukset ja valkoinen hymy.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 05:56"]
En. Mutta oma kauneuskäsitykseni ei edusta tuunattua naista. Pidän omalla (akateemisella) alallani outona, jos naisella on tekokynnet, tekoripset, tekotukka ja koko helahoito yhdistettynä solkkurusketukseen. Ajattelen, että nainen_vaikka olisi älykäskin_ on jotenkin ulalla itsensä kanssa, elää "vaihetta" tai suhtautuu kehoonsa neuroottisesti. Herättäisi epäilyksiä. Mielestäni kaunis nainen on sellainen, joka lumoaa ilman meikkiäkin, sirot kasvot ja hoikka kroppa, luonnolliset, ehkä vain raidoitetut hiukset ja valkoinen hymy.
[/quote]
:D Paitsi että jos ne rusketukset ja lisäkkeet on laitettu oikein, ei niitä kukaan tajua, koska ovat niin luonnollisen näköisiä.
Ja miksei nainen, joka on sinut itsensä kanssa, voisi käyttää hiuslisäkkeitä? Kamoon. Ette te voi ajatella noin vanhoillisesti.
Päättelen tyhmyyden sen parusteella, mitä ihmisen suusta tulee ulos. Usein sen voi arvata ulkonäön perusteella (siis ei kauneuden vaan yleisen rahvaanomaisuuden) muttei kuitenkaan aina.
En.
Automaattisesti tyhmäksi luokittelen kyllä tekokynsi + irtoripsi + tekorusketuspellet. Sorry vaan.