Mua ei saatana naiset iske nyyhkytarinoilla
olen sen verran kova kundi.Turha parkua mitään mulle.Kasva aikuiseksi.T:M
Kommentit (17)
Mua ei iskemiehet venetarinoilla. Niitä riittää nän kesäaikaan ja tarkoittaa vain miehen munattomuutta.
Olen jo saanut niin kovan luokan mimmin ettet tiedä paremmasta.Ja meillä on lapsi.Mä oon niin päällikkö.T:M
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:46"]
Olen jo saanut niin kovan luokan mimmin ettet tiedä paremmasta.Ja meillä on lapsi.Mä oon niin päällikkö.T:M
[/quote]
Mitä varten sitten tulet tänne selittämään millä sinua ei voi iskeä? Miksi ihmeessä sinut pitäisi millään iskeä, jos sinulla kerran on jo nainen?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:46"]
[/quote]
Mitä varten sitten tulet tänne selittämään millä sinua ei voi iskeä? Miksi ihmeessä sinut pitäisi millään iskeä, jos sinulla kerran on jo nainen?
Hehe, ihana mies :)
mut sulla on jo nainen, mitä vongut?
Mikä siinä muuten on että (baarissa) naiset yrittävät iskeä juuri niillä nyyhkytarinoilla? Luulevat että säälistä irtoo?
Minä oon heteronainen mutta oon pitkään ihmetelly että jotkut naiset aloittaa ihmissuhteet (sekä ystävyys että pari) itkemällä surkeaa elämäänsä uudelle tuttavuudelle. Major turnoff.
Sitä samaa miehetkin tekee. Elämä on.
Mä en usko että se on säälin hakemista. Se on vaan tärkeä asia sille ihmiselle, ei vissiin ole päässyt vielä erosta tms.eteenpäin. Ei ole pakko jutella, mutta se on luultavasti tarkeää kyseiselle ihmiselle käydä sitä kurjuuttaan läpi. Ja ihan terveellistäkin. Jos vastassa sattuu olemaan 9 tiukkapipo, niin harmin paikka, hän joutuu ajattelemaan jotain muutakin ihmistä hetken kuin vain itseään ja omia hauskoja sattumuksiaan elämässään.
mulle saa tulla nyyhkiin. lohdutusta ja ymmärrystä esittäen nusasen minkä kerkeän. nimeni ja muut tiedot toki valehtelen. kunhan saa..
Jos seksiä hakee, niin mitä välii tarinalla jos se toimii.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 17:16"]
Mä en usko että se on säälin hakemista. Se on vaan tärkeä asia sille ihmiselle, ei vissiin ole päässyt vielä erosta tms.eteenpäin. Ei ole pakko jutella, mutta se on luultavasti tarkeää kyseiselle ihmiselle käydä sitä kurjuuttaan läpi. Ja ihan terveellistäkin. Jos vastassa sattuu olemaan 9 tiukkapipo, niin harmin paikka, hän joutuu ajattelemaan jotain muutakin ihmistä hetken kuin vain itseään ja omia hauskoja sattumuksiaan elämässään.
[/quote]
Onko tiukkapipoisuutta se, ettei kiinnosta uuden, itselle vieraan ihmisen murheet? Se-le-vä :D
Tavallisempaa on etta mies iskee naisia vedoten esim tulleensa jatetyksi, noita ruikuttajia on kaikki baarit taynna ja onnistumisprosentti on suurempi koska naisillahan on hoivavietti ja empatiakykya, toisin kuin suomalaisilla miehilla..
Ma luulen, ettei ap:lla ole mitään pelkoakaan, joten melkoisen outo aloitus...
Tai sitten se on valmis pettäjä... mutta vielä ei ole kuin vaan kuusi kaatunut :)
sä oot kunnon äijä, tosimies =) t toinen mies
Kuka sut huolis?