Minkä hintaisia 5 kg:n mansikkalaatikot on tällä hetkellä?
Kommentit (10)
Eilen katsoin jossain Kustavin lähellä, olisiko paikka ollut pyhee, laatikko oli 20 euroa.
Oulussa tänään Citymarket 22,90 ja Prisma 19,90 (CM:ssa oli vähän parempia mansikoita niin otin sitten sieltä...)
Tarkastelkaa huolella niitä 20€ laatikoita. Jos nyt on litrahinta 3.50 niin arveluttaa tuo tieto että saa kahdellakympillä ja että mikä on laatikon sisällön paino?Eilen poimittua varmaankin on. Itselläni on pieni pläntti (n.30 aaria) ja mansikat menee hyvin kaupaksi. Olen minäkin myynyt halvalla edellisen päivän marjoja ja olen kertonut asiakkaalle että ovat edellisen päivän keruuta!
25 tais olla eilen meidän lähimarketissa. Itse tuhlattiin oikein kunnolla - maksoivat itsepoimien 5,5-7,5 e kilo, mutta ihania puhtaita marjoja ovatkin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:23"]Tarkastelkaa huolella niitä 20€ laatikoita. Jos nyt on litrahinta 3.50 niin arveluttaa tuo tieto että saa kahdellakympillä ja että mikä on laatikon sisällön paino?Eilen poimittua varmaankin on. Itselläni on pieni pläntti (n.30 aaria) ja mansikat menee hyvin kaupaksi. Olen minäkin myynyt halvalla edellisen päivän marjoja ja olen kertonut asiakkaalle että ovat edellisen päivän keruuta!
En ole ikinä maksanut yli 20 euroa, enkä maksanut nytkään.
Aamupäivällä kerättyjä ja ostin iltapäivällä. Yhtään pehmentynyttä marjaa ei ollut.
Olen viimeiset viisu vuotta ostanut samalta myyjältä ja yhteensä olen löytänyt neljä pehmeähköä marjaa. Eli ei edes pilaantunutta vaan hiukan pehmeää.
Aika hyvin 70 kilosta.
Eilen 20 euroa tänään 27. Sama myyjä. Ja nuo 20 maksavat eivöt olleet edellisen päiväisiä.
Mistä saa noin halpoja :o tampereella keskustassa 45e ja torilta löyty 35..
25e turun seudulla