Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön rauhoittavaa ja nyt jaksan, ei ahdista

Vierailija
01.07.2013 |

Okei, olo on vähän uninen ja hidas, haukotuttaa usein jne., mutta noin muuten tämä on ihan taivas: päässä ei pyöri niin usein ikävät ajatukset, lihakset ovat rentona enkä narskuttele hampaitakaan unissani enää, ahdistus on vähentynyt selvästi.

Rauhoittavista puhutaan kuin myrkystä, mutta minä olen kyllä päinvastaista mieltä- vielä viikko sitten olin täysi hermoraunio, nyt suhteellinen toimintakykyinen. Laitoin äsken ruokaa ja pyykit peseytyvät koneessa. Ulkona paistaa aurinko. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä syöt? Pitäisi itsekin aloittaa, mutta mahdolliset sivuoireet huolettavat.

Vierailija
2/3 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavilla saa ahdistuneen ihmisen melko nopeasti toimintakykyiseksi. Muista kuitenkin, että niitä ei saa syödä jatkuvasti, sillä ne aiheuttavat riippuvuutta joillekin hyvinkin nopeasti. Se punainen kolmio purkin kyljessä ei ole siinä huvin vuoksi vaan varoitukseksi. 

Olisi parempi, jos selvitettäsiin, miksi olet menettänyt toimintakykysi. Todennäköisesti olet masentunut ja sen sivuoireina on ahdistusta. Jos näin on, tarvitset masennuslääkkeet ja terapiaa, jotta pääset ihan oikeasti omille jaloillesi. Joten jos lääkärisi ei ole vielä tehnyt näitä manöövereitä, menepä uudelleen lääkärille ja pyydä päästä masennustestiin. Myös kilpirauhasarvot pitää testata. Ehdottomasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt rauhoittavaa (bentso nimeltä Rivatril) jo 10 vuotta. Hyvin on toiminut, en ole ikinä väärinkäyttänyt eikä annosta ole tarvinnut nostaa. Minulla syy käyttöön on vaikea unettomuus johon mikään muu hoito ei ole auttanut.

On tosi harmi että jotkut lääkärit on niin kielteisiä bentsoihin lähinnä siksi, että niillä on viihdekäyttöpotentiaalia ja siksi väärinkäyttäjät niitä kinuaa lääkäreiltä... Se riippuvuusriskikään ei ole kovin kummoinen niillä, jotka oikeasti käyttävät sitä annosta vaan mitä lääkäri määrää, eikä käytä sitä sekaisin päihteiden kanssa.

Sitä paitsi, yhtä lailla niistä masennuslääkkeistä tulee riippuvaiseksi vaikka muuta väitetään - nimittäin jokainen niitä pidempään syönyt jonka kanssa olen jutellut on sanonut että lopetus on ollut vaikeaa ja vieroitusoireet kovat. Sama ihan bentsoilla, jos minä 10 vuoden jläkeen lopettaisin, niin varmaan olisi jokunen viikko tuskaista oloa, mutta eipä sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi