Mitä yleensä teette tuoreesta ananaasta??
Syöttekö vain sellaisenaan vai puristatteko mehua, leivotteko? Ananaita on 2kpl, jotain muuta haluaisin keksiä kuin paljaaltaan mutustaminen
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 15:10"]
Täällä oli iloista, ennenkuin sä tulit tänne nillittään. Have a bananas!
[/quote]
Niin, mähän en nillittänyt, mä ihmettelin vailla ivaa tahi ilkeyttä. Sinä aloitit sen nillittämisen, kuten tuolta yltä voit tarkistaa. Itkiö tähän.
Appelsiintä voi myös käyttää rahkoihin
No entäs Ku mä ostin kokonaisen kookoon. Eikös sen maku ole ananaan kaa mitä parhain? Ehkä jotain hedelmäsalaattia..
Omenaanas sopii kans aika kivasti moneen juttuun ja muistakaa, että kohta on marjaana aikakin ;)
Joskus teen hedelmäsalaatiksi banaanoiden ja appelsiinein kera.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 20:40"]
No entäs Ku mä ostin kokonaisen kookoon. Eikös sen maku ole ananaan kaa mitä parhain? Ehkä jotain hedelmäsalaattia..
[/quote]
Kiitos, tämä on ehdottomasti ppäivän paras!
Minä odotan syksyä, että saa taas tehdä paistia jäniistä, se on niin hyvää! Teettekö koskaan mitään aniista?
P.S. Mitä mieltä olette miehenne peniistä?
Mä syöttäisin ne ananaat vareille kun en niistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 22:40"]
Mä syöttäisin ne ananaat vareille kun en niistä tykkää.
[/quote]
Variit ei tykkää niin ananaasta, ne syö mieluummiin vaikka anjoviita.
Leikkaan sen renkaiksi ja heittelen mieheni peniihin. Ennätys on tällä hetkellä kuudesta metristä
Meillä oli tänään kookoota tähtianiilla maustettuna jälkkäriksi. Pääruokana possunlihapiiraksia uunijuureilla.
tästähän voisi tulla uusi legendaarisketju jos hyvin käy. Hyvät aamunaurut sai täältä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 23:39"]
Leikkaan sen renkaiksi ja heittelen mieheni peniihin. Ennätys on tällä hetkellä kuudesta metristä
[/quote]
Aloititko heti ananaalla vai harjoittelitko ensin jollain isommilla?
Meillä tehdään tänään paistia kauriksesta, maustetaan kapriilla ja lisäkkeeksi perunapaistoota.
Teen tuoreesta ananaasta tietenkin akäämää. Ananasakäämä on kaikkien lasten rakastama herkkupala.
Opiskeleeko AP Jyväskylän yliopistossa? Kuuntelin Agoran käytävällä kyllästymiseen asti jonkun naishenkilön louskutusta ko. taivutuksesta. Kiekui vielä oikein kovaan ääneen, jotta jokainen ohikulkija kuulisi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 15:53"]
Opiskeleeko AP Jyväskylän yliopistossa? Kuuntelin Agoran käytävällä kyllästymiseen asti jonkun naishenkilön louskutusta ko. taivutuksesta. Kiekui vielä oikein kovaan ääneen, jotta jokainen ohikulkija kuulisi.
[/quote]
Aika eläimellistä menoa siellä JYU:ssa sitten. Louskuttava kiekuja on kai sitten pystykorvakukko, vaikka naiseksi väititkin... tai ehkä sittenkin kielitaitoinen pystiskana...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 14:53"]
Jännä juttu, onko tää s-loppuisten sanojen (tai nimien) vokaalivartaloinen taivutus tosiaan ihmisille näin vieras?
[/quote]
Tähän asti nauroin ulvoen. Hyvä että pilasit ilon. Olen töissä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 23:39"]
[/quote]
Aloititko heti ananaalla vai harjoittelitko ensin jollain isommilla?
Meillä tehdään tänään paistia kauriksesta, maustetaan kapriilla ja lisäkkeeksi perunapaistoota.
[/quote]
Aloittelin auton rengaalla. Siitä sitten siirryttiin treenaamaan hulahula-vanneella ja nyt ananailla.
Voi yksinkertaisuuden huipentuma teidän kanssa!
Täällä oli iloista, ennenkuin sä tulit tänne nillittään. Have a bananas!