Menkat loppu yli viikko sitten, menkkäkivut ei, mistä voi johtua??
Mulla siis loppu menkat viime viikon perjantaina, eli about 9 päivää sitten. Siitä asti ollut melkein jatkuvaa jomotusta ja kipua varsinkin oikealla alavatsalla, ihan samanlailla kun menkkojen aikanakin oli, aina ennenkin ollut. Mulla on aina tosi kovat menkkakivut, eikä tää menkkojen jälkeinen kipu vedä sille ihan vertoja, eli on vähän lievempää, mutta silti sen verran reilua, että buranalla mennään ja välillä makaan vaan sikiöasennossa sängyssä. Onko kellöön kokemusta/tietoa ihan mitä vaan mistä vois johtua?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 16:00"]
up
[/quote]mene lääkäriin. Voi olla tulehdus tai munasarja ky s ta. Eli ei kuulosta normaalilta tuo.
Oletko synnyttänyt parin vuoden sisään tms. Mulla oli outoja alavatsakipuja pitkin kiertoa sen jälkeen kun kuukautiset taas alkoi uudelleen imetyksen jälkeen. Kuukautiset alkoi kun lapsi oli 6kk ja alavatsakipuja muistan olleen varmaan vuoden päivät siitä eteenpäin.
Mulla oli ihan samat oireet alkuraskaudesta. Kuukautisten jälkeen heti kova kipu varsinkin vasemmalla alavatsalla, ja seuraavia kuukautisia ei sitten tullutkaan. Ehkä sinunkin kannattaisi kuitenkin tehdä testi?
Sä oot raskaana! Ihquu ihanaa mahtavaa onnea ponnea miljoona kiloa!!!!! Oijoijoi mä oon niin häpi sun puolesta!!!
Ap täällä.
Kiitos vastauksista:)
Mä oon 22-vuotias synnyttämätön nainen, joten vaihdevuosista tai noista raskauden jälkeisistä ongelmista ei ole kyse. E-pillereitä syön tunnollisesti, toki ei 100% varmaa ole ikinä mutta en oikein usko tuohon raskauteenkaan (ja miksi ne kivut ois sillon jatkunu menkoista?) Ehkä siis endoa tai joku kysta tai jotain.. voi perkele..
Mille lääkärille kannattaa mennä? Mulla ei oo rahaa yksityiseen tällä hetkellä, meenkö siis ihan terveysasemalle vai minne?
Toi kipu tulee ja menee, varsinkin aamuisin on usein pahempi. Tulee sellaisia ihme kramppeja aina välillä, ja välillä kestää pidempään, jopa tunteja.
Pari päivää menkkojen jälkeen muuten kävi niin, että tässä koneella istuessani yhtäkkiä valahti tosi paljon sellaista kirkasta vuotoa jostain alapäästä. Ei ollut pissaa vaan jotain muuta enkä tiedä mistä tuli, mutta juuri näiden pahimpien kramppejen aikana. Hetken jopa kuvittelin et nyt tuli lapsivedet ja synnytän vaikken tiedä edes olevani raskaana :D
ap
up