Onko tämä palsta tehnyt koskaan mitään hyvää?
Ylishän keräsi esim. Hurstille ruoka-apua 30 000 euroa. Nytkin selvittelevät rikoksia, täällä taas sitten yritetään estää rikoksien selvittely.
Kommentit (11)
Jotkut harvat aapeet ovat saaneet lohdutusta ja vertaistukea, tai sitten asiallisen vastauksen kysymykseensä. Useimmiten toki tulee vaan víttuilua ja haukkumista.
Yliksestä sen verran, että siellä vatvotaan pahaa oloa ja AV:lla ihmisiä työnnetään eteenpäin elämässä. Mutta muutoin sanon että sananvapaus toteutuu siellä, vaan ei palstalla.
Rikoksen selvittelyä ei koeteta estää, sensuroidaan vain se mitä suomalaiset ajattelee tapahtumien kulusta
Jatkuvaa rikosten suojelua täällä. Hävetkää ylläpito!
Ajattelin tätä asiaa juuri eilen. Luulen, että olen käyttänyt tätä palstaa harjoitusalustana. Kun olen täällä puolustanut vääryyttä kohdanneita ihmisiä ja rohkaissut haavoittuneita ja jakanut myötätuntoa, olen samalla opetellut puolustamaan itseäni ja rohkaissut myös itseäni. Olen moittinut itseäni siitä, kun olen käyttänyt täällä niin paljon aikaa, mutta ehkä silläkin on jokin tarkoitus. Ehkä nyt on aika kuunnella niitä omia muille sanottuja sanoja ja kohdistaa ne myös minuun.
Ainakin täällä osataan olla ihan järkyttävän ilkeitä.
Tämä palsta toimii erinomaisena harjoitusalustana suuren ilkeän ihmismäärän takia.
Täällä kun haukutaan täysin ilman perusteluita niin oppii puolustautumaan ja saamaan heidät ajattelemaan.
Tämä palsta on persuvihan viimeinen linnake suomessa, poislukien eräät marginaaliset suljetut viharyhmät.
15 vuotta sitten täällä oli hyvää meininkiä ja äitien vertaitukea! Mobiilinettiä ei ollut, joten täällä palstailtiin tietokoneella. Sai vapaasti jutella synnytyksestä, vauvan kakasta, väsymyksestä tai mistä vaan.
Nyt täällä mt-ongelmaiset persut haukkuvat ulkomaalaisia ja hallitusta, vihaavat lapsia, äitejä ja itseänsä. Putin/persutrollausta täynnä. Palsta pilalla.
Ei ole, paitsi jos haluat vitu*uskäyrän tappiin ja mulkun otsaan, on tämä oikea osoite viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on persuvihan viimeinen linnake suomessa, poislukien eräät marginaaliset suljetut viharyhmät.
2015-2018 oli kauheaa aikaa palstailla. Kaikki ajankohtaiset uutisotsikot suollettiin täyteen kiilusilmäistä mukanokkelaa öyhötystä ja kantasuomalaisten syyllistämistä ja han-argumentteja.
Ei. Tämä on pahuuden pesä. Tätä palstaa käytetään vain materiaalina absurdeille lauluille ja iltalehtien artikkeleille.