Kummallinen nainen: sirkuspellemeikit ja lakalla kovetettu harva permanentti, hikoilee aina niin että valuu
Miten joku voi hikoilla kesät talvet tuolla tavalla? Istuessaankin.
Kommentit (19)
Vaihdevuodet? Aineenvaihduntaan liittyvä sairaus esim. kilpirauhasen liikatoiminta?
Miksi olet noin kiinnostunut?
Miksi hän meikkaa itsensä niin kauhean näköiseksi? Ei varmaan ole helppoa meikeissä siinäkään mielessä, että hiki valuu.
Kerrassaan kummallista. Olen pöyristynyt ja ihmeissäni. Kuinka tämä on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen?
Varmaan 50.
Ja ennen kuin joku sanoo vaihdevuosista, miksi en ole eläissäni nähnyt kenenkään muun viisikymppisen naisen hikoilevan näkyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Pyöriikö Päijät-Hämeen alueella?
Ai niitä on muitakin. Tämä ei ole sieltä.
Pöyristyttävää! Naisella on harvat hiukset ja hän hikoilee. Järkyttävää! Eikä osaa edes meikata! Tee välittömästi valitus julkisivulautakunnalle. Kyllä tuohon on tultava loppu!
No niin, tarkistunumeronikin (666) tietää, että tässä on taustalla jotain perk.eleellistä!
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin joku sanoo vaihdevuosista, miksi en ole eläissäni nähnyt kenenkään muun viisikymppisen naisen hikoilevan näkyvästi?
Koska et ole milloinkaan nähnyt mua. Olen perinyt hikoilugeenit isältäni. Hikoilen valtavasti ja tämä alkoi jo teininä. Pää erityisesti, hiusten tyvi kostuu heti. Jumppatunnilla päästäni tippuu pisaroita kuin hanasta matolle ja päälleni. En ole koskaan nähnyt kenenkään muun kuin MIESTEN hikoilevan kuin minä. No, nyt kun olen yli viisikymppinen niin saan hyväksyviä, empaattisia katseita :D Kuumia aaltoja en ole kokenut tai muita vastaavia, mä. vaan. hikoilen.
ps. kilpirauhaseni on ihan fine
Mitä hemmettiä? 😂
Siis pitäisköhän aloittajan aloittaa vaikka oma elämä! Mitä sua liikuttaa jonkun toisen ulkonäkö tai hikoilu 🙄
Pöyristyttävää!
Naisethan ei hikoile.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnistunut elämään hyvin pienessä kuplassa, siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa?
Ei.
Mulla kyllä valuu hiki päästä melko usein. Ei voi käyttää hormonikorvaushoitoa, koska on ollut rintasyöpä. Nolottaahan se välillä, vaan asialle ei muuta mahda kuin välttää keinokuituisia vaatteita ja harrastaa kerrospukeutumista. Hikoilupuuskan jälkeen nimittäin usein palelee. Joskus uhosin ajavani pääni kaljuksi ja siveleväni sen Absolut Torrilla.
Varmasti pukkaa sullakin hikeä, kun tarpeeksi laitat pakkelia.