Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan ollut tuollaisella risteilyllä, kuyin tuossa
Kommentit (3)
Mitä siinä sitten mainostetaan? Minulla ei näy mitään risteilymainosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mullakin meni se jo, tuollainen Välimerenristeily, mennään monen maan kautta ja lentokoneella takaisin. Ei tosin olis mikään lasten kanssa tehtävä matka, mutta hyvässä seurassa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 10:29"]
No mullakin meni se jo, tuollainen Välimerenristeily, mennään monen maan kautta ja lentokoneella takaisin. Ei tosin olis mikään lasten kanssa tehtävä matka, mutta hyvässä seurassa.
[/quote]
Ahaa, Kristina Cruises varmaan? Olen ollut kolme kertaakin ko. firman risteilyillä, kaksi kertaa on oltu lasten kanssa (ja meillä kyllä lapsetkin viihtyivät) ja kerran olin äitini kanssa kaksin reissussa.
Tuo on helppo tapa nähdä monia kohteita pikaisesti, ja ilman juuri mitään omaa vaivaa - retkillä riittää kunhan seuraa opasta lauman mukana. Laivalla on mukava rauhallinen fiilis koska siellä on pääosin eläkeläisiä, ja joitakin lapsiperheitä, ei käytännössä yhtään bailaavaa nuorisoa. Luennoitsijat, jollaisia on joka risteilyllä, on yleensä kiinnostavia. Meillä on ollut esim. islamintutkija Jaakko Hämeen-Anttila ja lääkäri Kiminkinen luennoitsijana matkoilla joilla on oltu.
Pienet lapset minusta menee ihan hyvin tuollaisella risteilyllä, mutta toki jos on isompia jo kovasti tekemistä vaativia lapsia, niin voi tulla aika pitkäksi laivalla joka ei ole mikään huvialus jonne olisi rakennettu lapsille kaikenlaista.