Mikä sinua tänään ilahduttaa, entä mikä huolestuttaa/ahdistaa?
Kommentit (6)
Ilahduttaa sää. Aurinko paistaa ja on ihana kesä. Illalla uimaan. Myös se ilahduttaa, että saan olla loppuviikosta yksin kotona. Huolestuttaa hupeneva tili.
Ahdistaa. Mulla piti alkaa loma tänään, mutta pakko mennä vielä töihin pariksi kolmeksi päiväksi...
Mun pitäisi tehdä asumistukihakemus. Ei yhtään kyllä ilahduta kaivella kaikkia lappuja sitä varten, asumistuen pitäisi kyllä olla ns. varma. Olen leikkauksen jälkeen ollut nyt sairauspäivärahalla ja siksi siis tuo tukihakemus. Sekin ottaa päähän että olen edelleen sairauslomalla.
Mikä ilahduttaa? No vatsa on toiminut ihan hyvin.
ilahdutta ja jännittää tuleva muutto, huomenna voisi viedä jo patjan ja nukkua ilman mitään mukavuuksia uudessa kodissa...
huolettaa se että tietyt ihmiset eivät ehkä pidä minusta vaikka minä pidän heistä... olenko riippa
Tänään ilahduttaa iltavuoro, eli ehdin käydä salilla kaikessa rauhassa. Olen iloinen paitsi pienenevistä vaa'an numeroista (60,6, pituus 171) niin myös suuremmista painoista.
Ahdistaa oma teini, olen selvästi menettämässä hänet... Ehkä sitten taas kymmenen vuoden päästä ollaan väleissä?