Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoSupermodel

Vierailija
01.07.2013 |

Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!

Kommentit (417)

Vierailija
21/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti minkälaisia ootte! Siellä on ihan järkeviä ihmisiäkin, jotka osaa olla kiltisti. Aina kaikki yleistää vaikkette tiiä paskaakaan koko paikasta! Hankkikaa oma elämä!

Vierailija
22/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päästät lapses sinne, käske varoa kaikkia wnb-feimejä.

niistä saa varvassyövän, hivn, klamydian ja diabeteksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:20"]

Sinusta kyllä huomaa että ikäsi on -0. OLET SÄÄLITTÄVÄ.

[/quote]

tätä käy kun olet gosussa:
sosiaalinen elämäsi kärsii etkä osaa arvioida ihmisten ikää vaan luulet kaikkia itseäsi vähintään 2 vuotta nuoremmaksi.

Sanavarastosi hupenee etkä osaa sanoa enää kuin: Nolo, Gosu, unnu, Timppa, Ihq ja säälittävä.

[/quote]

Ihme kun tämäkin keskustelu ei ole joidenkin mielestä

Vierailija
24/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gosu ei ole tommone paikka, mut pyytäkää mua kamuks:rauskiunicorn

Vierailija
25/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustolla on kuulemma paljon lesboja, tyttäreni tuli eräs ilta kertomaan, että on ryhtynyt seurustelemaan erään pitkäaikaisen Gosupermodelissa tapaamansa nettikaverin kanssa ja halusi päästä tapaamaan häntä. :/ En pitänyt ideasta, koska en tunne tyttöjä ja olen muutenkin homoseksuaalisuutta vastaan.

Vierailija
26/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa gosun pää typpiä adminia, koska e´hön vie teiän kaikki rahat ja sanoo et pitää murhata omat vanhemmat niii saa ikuisenjäsenyyden!!!!

Vierailija
27/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:30"]

jos päästät lapses sinne, käske varoa kaikkia wnb-feimejä.

niistä saa varvassyövän, hivn, klamydian ja diabeteksen.

[/quote]

Hahaha olipas hauskaa.

Vierailija
28/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:32"]

Sivustolla on kuulemma paljon lesboja, tyttäreni tuli eräs ilta kertomaan, että on ryhtynyt seurustelemaan erään pitkäaikaisen Gosupermodelissa tapaamansa nettikaverin kanssa ja halusi päästä tapaamaan häntä. :/ En pitänyt ideasta, koska en tunne tyttöjä ja olen muutenkin homoseksuaalisuutta vastaan.

[/quote]

Mitä sulla on lesboja vastaan? Ei sun tyttös voi sille mitään, jos ei pidä miehistä.

Vierailija
29/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:35"]

[/quote]

Mitä sulla on lesboja vastaan? Ei sun tyttös voi sille mitään, jos ei pidä miehistä.

[/quote]

Noh, olen uskonnollinen ja raamatussa ei hyväksytä homoja. Sitäpaitsi luulen että tyttärelläni on vain joku murrosiän mukanaan tuoma vaihe, jolloin kapinoidaan vanhempia vastaan.

Vierailija
30/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:33"]

Varokaa gosun pää typpiä adminia, koska e´hön vie teiän kaikki rahat ja sanoo et pitää murhata omat vanhemmat niii saa ikuisenjäsenyyden!!!!

[/quote]

Joo, ei todellakaan!

Admin on gosun ylläpitäjä, ja todella asiallinen ihminen.

Vierailija
31/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otit tuon oikeasti tosissasi, niin suosittelen muuttamaan asennoitumista. Sitä paitsi muutenkin - ei lapsia vain voi kasvattaa untuvatyynyjen seassa. Pilaatte lapsenne tolla asenteella. Maailma on kova paikka -  try to get over it.

Vierailija
32/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 04:53"]

Lapseni itki psykoosissa viisi päivää sitten sillä hänen suosikkisarjansa PRÄTKÄHIIRET oli pilattu. Joku oli kuulema kertonut harrastavansa SEKSIÄ kyseisten hahmojen kanssa. EI TURVALLINEN PAIKKA!!!

[/quote]

Kimba vai joku muu asialla? 8)

Vierailija
33/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö sinne. Siellä on sitä Swagetti Yolognese- porukkaa... Joka paikka yoloa täynnä.

Vierailija
34/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

Noh, olen uskonnollinen ja raamatussa ei hyväksytä homoja. Sitäpaitsi luulen että tyttärelläni on vain joku murrosiän mukanaan tuoma vaihe, jolloin kapinoidaan vanhempia vastaan.

[/quote]

Just joo. Sä oot rasistinen ja epäystävällinen.

Vierailija
35/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäkää lapset gosuun, se on turvallinen paikka, ja turun huligaanit on tosi hyvää seuraa.

Vierailija
36/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te kuvittelette!? :D Tyhmiä huhuja olette kuulleet. Gosupermodeliin tehdään kiellettyjä aiheita kyllä tyhmien pilamallien takia, mutta moderaattorit yrittävät päästä niistä nopeasti eroon. 

T. Gosuttaja

Ps. Ja nyt te jotka trollaatte tämän keskustelun kommenteissa järkytätte oikeita vanhempia jotka ovat huolissaan lapsiensa gosupermodelin käyttämisestä.

Vierailija
37/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyseinen "rusakko" malli on kaverini gosupermodelissa ja hän ei ole tuollaista kyllä tehnyt. Huomaan myös että täällä on paljon negatiivisiä asioita gosupermodelista. Mutta miksi kukaan ei kerro hyviä puolia? Gosupermodelissa on paljon hyviä puolia. Kyllä siellä on säikäytys kuvia. Kyllä siellä on seksuaalisia keskusteluja. Mutta siellä on paljon muutakin! Kaiken ikäisiä tyttöjä, paljon kivoja keskusteluja. Tapaa paljon samoista asioista pitäviä tytöjä. GOSUPERMODELISSA ON JOKAISELLE JOTAKIN!

t: 3 vuotta gosuttanut :3

Vierailija
38/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullu että saatanan palvonta on tosi yleistä silleä, en suosittelis

naapurin kakaraki riivattiin eilen ku oli siellä pyöriny

Vierailija
39/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gosulaiset rules <3

gangstat <3

rusakot <3

HOBITIT <33333

LOTR - FANIT <333

Seksikäs aragorn & Legolas <333 (8 

HAHAHHAHAHA, joo tosi pelottava paikka. 

ei ole, eikä mitenkään vaarallista, siellä on modet jotka pitää paikan kunnollisena. 

Vierailija
40/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä ihmiset!! "Rusakko" eli Kimba on tosi mukava! Se on asiallinen paikka. Itse olen goSupermodelissa malli nimeltä doll love. Jos siellä jotain asiatonta on joka ei kuulu sinne aihe poistetaan... Siksi siellä on modeja jotka kyllä pitävät paikan siistinä. Siellä olen tutustunut itsekkin moneen mukavaan ihmiseen! Totta siellä on välillä kaiken maailman aiheita mutta ne poistetaan jos ne eivät ole asiallisia! Turvallinen paikka on!

T: Kokenut gosuttaja!

Ketju on lukittu.