Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenia diivailee eikä vastaa lukijoille!

Vierailija
30.06.2013 |

Ketä muuta ärsyttää Xenian käytös ettei xenia vaivaudu vastaamaan kun vaan niihin "Olet kaunis!111" kehuihin? olen ajatellut lopettaa lukemisen jatkuvan nellymainosten takia ja sen takia kun xenia ei vastaa edes asiallisille lukijoilleen koskaan! Kehua kyllä saa mutta jos kysyy jotain vastausta ei tule. Tämä ei ole bloggaajan haukkumista vaan aiheellinen keskustelu tästä aiheesta miksi bloggaajat eivät vaivaudu arvostamaan lukijoitaan edes sen vertaa että voisi raapustaa edes jonkinlaisen vastauksen? ovathan lukijatkin nähneet vaivaa kommenteissa, tämä karkoittaa lukijat.

Esimerkkejä:

http://www.xeniasday.com/2013/06/hellurei.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/06/oma-koti-kullan-kallis.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/06/outfit-27613.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

englantilaisilla on hampaat aika usein huonossa kunnossa, siel on vissiin aika huono toi hammashuolto systeemi ja/tai sit Xenille ei kelpaa ukon keltaset legot. Ehkä se alkaa nyt muokkaamaan miehestä mieleisempää, valkkaa vaatteet ja hiustyylinkin varmaan...

Vierailija
22/30 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 21:21"]

Bloggarien kannattaisi ymmärtää että ilman lukijoita ei tule ilmaislahjoja eikä mainostulojakaan! Turha diivailu ja lukijoiden dissaus johtaa pitkällä tähtäimellä siihen ettei blogilla ole enää lukijoita. 

[/quote]

toi on ihan totta. luin vuosia yhtä blogia ja kommentoin joskus anonyyminä. huomasin että blogeissa kommentointi oli pitkälti toisten nuolemista ja mielistelyä. kehuivat kilpaa toisiaan. jos saman kommentin laittoi nimettömänä, ei siihen saanut mitään vastausta koska bloggaja ei osannut kohdistaa vastakehuaan kellekään. alkoi ärsyttää se läpinäkyvä touhu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tai kuka ensinnäkin on tämä paljon puhuttu Xenia ja miksi sen blogia pitäisi lukea ja miksi sen pitäisi vastailla kellekään?

Onko hän suureksi avuksi teidän henkilökohtaisessa elämässä ja olennainen avainhenkilö teidän tekemisienne kannalta, eli onko loistava artisti, ihailtu ympäristöaktivisti, jälitelty kulinaristi-kokki, uskottava näyttelijä, luotettava poliitikko, erinomaisia neuvoja antava terapeutti vai hyviä meikkivinkkejä antava julkkisten maskeeraaja?

Vai onko taas joku suomibloggaaja jonka sivua luette vain sen takia että kiinnostaa mitä on taas mennyt ostamaan, paljonko rahaa voisi olla käytössä, mitkä heidän ostoksista ovat taas teiltä pois, ja kaiken lisäksi kun se ei vastaa teille mitään niin sekin on teiltä pois?

Vierailija
24/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 11:18"]

Mä luin joskus Xenian blogia ja käyn vielä joskus, mutta ne kuvat on jotenkin puuduttavia. Xenia on joka kuvassa tismalleen samalla lailla ja se hymy.....auts, sama tekohymy joka kuvassa. Se on vaan jotenkin niin koomista. Ja se mahtavaa -sanan käyttö. En mie vaan jaksa eikä onneksi ole pakkokaan =)

[/quote] Koomista on..sama "vanha" kuvakulma omassa kämpässään, sama ilme...ISTUISI edes joskus...hame nostettu liian ylös (vrt, suomalainen elokuva 50-luku ja miesten housut)

Kaikki aina ihanaa..mahtavaa..siis ei toi ole elämää..siis lähtis se poikakaveri nyt jo..vai hampaiden valkaisuun se vie miehen..Vaik on rahaa niin kyllä se elämä tylsältä vaikuttaa tai itseilmaisu puuttuu...

Vierailija
25/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 21:21"]

Bloggarien kannattaisi ymmärtää että ilman lukijoita ei tule ilmaislahjoja eikä mainostulojakaan! Turha diivailu ja lukijoiden dissaus johtaa pitkällä tähtäimellä siihen ettei blogilla ole enää lukijoita. 

[/quote]

No eipä se kyllä ihan siltä näytä kun nämäkään tämän ketjun lukijat eivät lopeta blogin lukemista vaan jaksavat keskustelupalstoilla aiheesta länkyttää.

Vierailija
26/30 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä kommentoinut mitään Xenialle, enkä monelle muullekkaan, mutta silti ärsyttää ja ihmetyttää että miksi niihin kommentteihin vastataan jossa lukee "oot niin kaunis ja sulla on ihana kroppa!", mutta niihin, jossa lukee "kiva tuo mekko, mistä ostit? Itse olen ajatellut samantyylistä, mutta en tiedä sopisko tuo mulle.. pitää miettiä!", niin voisihin tuohon vastatata esim. "Kiitos, ostin tuon XXXX-kaupasta, ja uskon että sopii kaikille, kokeile vain!"

Jos ei halua vastata kenellekkäään, niin sillon voisi vaikka poistaa blogin tai kommentoinnin kokonaan.. Ainiin, nehän tarvii itsetunnon pönkitystä, niin ei voikkaan :)

Vierailija
27/30 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän elämät edelleen ihan solmussa jos se ei oo vastannu mitään vieläkään? viikonloput pilalla? :DDD

Vierailija
28/30 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta kritisoitavaa Xeniasta kuin tuo että ei tosiaan vastaa usein kysymyksiin ja sitten sen kuvien taso on aika kehittymätön vaikka pitänyt jo kauan blogiaan. Jos nyt vertaa vaikka Ps I love fashion Lindaan tai vaikka johonkin kansainvälisempäänkin. Minäki olen huomannut tuon kommentteihin vastaamattomuuden ja vähän se ihmetyttää. Esimerkiksi vaikka nyt sitten Linda niin hänkin vastaa kommentteihin lähes aina, luulisi että Xenia voisi edes vastata kysymyksiin eikä pelkästään kehu-viesteihin. Tietysti jos Xenian blogin on tarkoitus tarjota vain inspiraatiota, mutta päätelleen mainospostausten linkeistä (niitä laitellaan auliisti kyllä kun rahaa tiedossa) voisi olettaa että lukijat haluavat monesti tietää mistä joku tuote on ostettu. En koe että Xenian blogi antaisi samaa inspiraatiota kuin vaikka muotinäytökset joten minusta hänen blogissaan on sitä, että esitellään vaatteita joita muutkin voivat hankkia halutessaan, eikä vain mitään uniikkikappaleita. Tai sit Xenia vaan ei lue kommenttejaan kovin ajatuksella eikä siten edes ehkä huomaa kysymystä..?

Vierailija
29/30 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollakulla muuten vinkata hyvää suomalaista muotiblogia? Olen laiska etsimään uusia mutta vanhat kyllästyttää. On tullut monia selailtua ja suosituimpia varsinkin mutta oikeastaan tuntuu, että äsken mainitsemani Lindan blogi näistä suosituista on ainoita joka on parantanut tasoaan, niin kuvien kuin tekstin suhteen ja Lindan tyylikin on muuttunut mielenkiintoisemmaksi. Jotain samantapaista kenties tai jotain missä erikoisempaa tyyliä? Lindan tyyli on ihana mutta kaipailisin myös jotain vähän särmikkäämpää... Toisaalta on kiva että nykyään vielä jollain on tyyliä eikä tarkoitus ole vain olla "superfashionista" vetämällä ties mitkä rumat kamppeet päälle ja se on sitten niin trendikästä. Mrs.V:n siskolla vaikuttaa olevan ihan mukava tyyli mutta hänellä ei ole blogia:/

Vierailija
30/30 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän