Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenia diivailee eikä vastaa lukijoille!

Vierailija
30.06.2013 |

Ketä muuta ärsyttää Xenian käytös ettei xenia vaivaudu vastaamaan kun vaan niihin "Olet kaunis!111" kehuihin? olen ajatellut lopettaa lukemisen jatkuvan nellymainosten takia ja sen takia kun xenia ei vastaa edes asiallisille lukijoilleen koskaan! Kehua kyllä saa mutta jos kysyy jotain vastausta ei tule. Tämä ei ole bloggaajan haukkumista vaan aiheellinen keskustelu tästä aiheesta miksi bloggaajat eivät vaivaudu arvostamaan lukijoitaan edes sen vertaa että voisi raapustaa edes jonkinlaisen vastauksen? ovathan lukijatkin nähneet vaivaa kommenteissa, tämä karkoittaa lukijat.

Esimerkkejä:

http://www.xeniasday.com/2013/06/hellurei.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/06/oma-koti-kullan-kallis.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/06/outfit-27613.html

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko linkata suoraan niihin kommentteihin eikä tohon boxiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä jaloillasi jos olet niin tyytymätön.

Minä en kyllä vieläkään ymmärrä, miksi bloggaajat olisivat velvollisia vastaamaan kommentteihin. Mutta jos koet saamasi "palvelun" huonoksi, miksi luet ko. blogia?

Vierailija
4/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 23:34"]

Itsetunnostahan tässä onkin kyse koska vedät kateuskortin esiin? ja oletko miettinyt miksi muut lukijat "alentuvat" lähettämään kysymyksiä bloggaajille?

ennen blogit olivat kivaa luettavaa sitten saapuivat diivailut, blogiriidat ja bloggaajien miittien pois jääminen! Ennen jopa lukijat otettiin bloggaajien miitteihin mukaan, sitten yhtäkkiä kaikki loppui eivätkä suosituimmat bloggaajat halua enää tavata edes toisiaan, paitsi joskus harvoin vaatemallistojen esittelytilaisuuksissa.

Tästä menosta on jo aitous kaukana!

[/quote]

No on tyypillä aika surkea itsetunto kun lähettelee epätoivoisena kysymyksiä ja poraa vastausten perään vielä keskustelupalstallakin. "Xenia ei vastaa mulle, miksei, vastaa mulle Xenia, vastaisit nyt pliiiiiiis....."

Vierailija
5/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggarien kannattaisi ymmärtää että ilman lukijoita ei tule ilmaislahjoja eikä mainostulojakaan! Turha diivailu ja lukijoiden dissaus johtaa pitkällä tähtäimellä siihen ettei blogilla ole enää lukijoita. 

Vierailija
6/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en itse ymmärrä tätä ihan loppuun asti, että "bloggaaja on diiva jos ei kommentoi",eihän moniin juttuihin voi kommentoida mitään ihmeellistä. En ainakaan itse koe joka ikisestä blogikommentistani, että niihin voisi kommentoida mitään ihmeellistä. Toki ajattelen, että bloggaaja on kohtelias jos kommentoi, mutta jos kommentoin jotain että "kiva kiva mahtavaa" niin eihän siihen nyt voi mitään ihmeellistä vastata joten en ainakaan itse verisesti loukkaannu niille bloggareille jotka eivät aina kommentoi. En tosin kommentoi muotiblogeihin. Toki kommenttia odottaa jos oma kommentti on asiapitoinen mutta kun monet kommentit ei ole, en siis itse jaksaisi loukkaantua vain siitä, että bloggaaja ei vastaa että "kiitos kommentista". Vasta av:ta olen oppinut, että bloggaaja onkin "ylimielinen", jos ei ihan kaikkea kommentoi. Tietysti se on ihan hyvä tieto, kirjoitan itse blogia ja kommentoin myös lukijoiden kommentteihin juuri em. syystä. Että kiitos vaan av;)

Vierailija
7/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa. En myöskään ymmärrä miksi bloggaaja olisi epäkohtelias, jos ei vastaa kysymykseen, jota hänen postauksensa ei ollenkaan käsittele. Tyyliin "päivän asu" -postauksessa joku kysyy mihin kannattaa mennä ottamaan rakennekynnet tai jotain asiaankuulumatonta asiaa, johon oikeasti pitäisi vastata tosi pitkästi. Miten kukaan jaksaa loukkaantua jos joku ei jaksa vastata pitkää vastausta ihan eri aiheesta kuin mitä bloggaus käsitteli?

Vierailija
8/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti noita toistuvasti tapahtuvia Xenia-aloituksia, "onko Xenia raskaana, kenen kanssa Xenia seurustelee", ym ym. Mitaan sen suurempia ilkeilyja ei niista loydy mutta aina on laitettu linkkeja joiden avulla lukijaa houkutellaan siirtymaan Xenian sivustolle. Ideahan voisi periaatteessa toimia mutta minun mielestani ei kuitenkaan sivustolta loydy tarpeeksi mielenkiintoista sisaltoa jotta jaksaisin siella kallista aikaani haaskata sen kauempaa.

Vierailija
9/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 21:53"]

Ihmettelen kovasti noita toistuvasti tapahtuvia Xenia-aloituksia, "onko Xenia raskaana, kenen kanssa Xenia seurustelee", ym ym. Mitaan sen suurempia ilkeilyja ei niista loydy mutta aina on laitettu linkkeja joiden avulla lukijaa houkutellaan siirtymaan Xenian sivustolle. Ideahan voisi periaatteessa toimia mutta minun mielestani ei kuitenkaan sivustolta loydy tarpeeksi mielenkiintoista sisaltoa jotta jaksaisin siella kallista aikaani haaskata sen kauempaa.

[/quote]

Minäkin olen ihmetellyt noita linkkejä ja aloitusten määrää! Onko tällä palstalla mainostuskieltoa?

Vierailija
10/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit ovat osa mediaa. Blogien tavoin lehdet saavat lukijapostia -kysymyksiä ja kommentteja- joista toimitus valitsee mieleiset ja sopivat (vain murto-osan lähetetyistä) julkaistaviksi. Samoin saa toimia blogin pitäjä. Eivät lukijat määrää median sisältöä vaan valitsevat itselleen mielesiet luettavat ja katsottavat jne.

Vierailija
11/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan ratkaista sinun ongelmasi: Älä lue enää Xenian blogia. Ikinä.

Vierailija
12/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä kirjoittaa blogia jos ei aio vastata lukijoille? tässä lisää postauksia joihin Xenia ei koskaan vastaa, yksi kommentoija kysynyt mm. puoli vuotta sitten voittamaansa hajuvettä:

http://www.xeniasday.com/2013/05/asu-18052013.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/05/lancome-teint-visionnaire.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/05/moikkamoi.html#comment-form

http://www.xeniasday.com/2013/05/outfit-230513-ja-muistutus.html#comment-form

Vierailija
13/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä järkeä? Blogit ovat nettipäiväkirjoja, eivät keskustelupalstoja tai Leelian lepotuoleja. Vastaa, jos haluaa. Eivät boggaajilla ole sua kohtaan mitään velvollisuuksia.

Vierailija
14/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei...

Vierailija
15/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Mari Li? ;)

Vierailija
16/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE. Olen yksi lukijoista joka on ärsyyntynyt Xenian käytökseen ja meitä on varmasti paljon muitakin. Kuten linkitetyistä postauksista huomaa Xenialla on paljon myös täysin asiallisia ja mukavia lukijoita joille hän ei vaivaudu vastaamaan. Blogi on vuorovaikutusta varten ja jos ei ole, niin yhtä hyvin voi ottaa koko kommenttiosion pois tai perustaa pelkät kotisivut?

Vierailija
17/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 23:17"]

EN OLE. Olen yksi lukijoista joka on ärsyyntynyt Xenian käytökseen ja meitä on varmasti paljon muitakin. Kuten linkitetyistä postauksista huomaa Xenialla on paljon myös täysin asiallisia ja mukavia lukijoita joille hän ei vaivaudu vastaamaan. Blogi on vuorovaikutusta varten ja jos ei ole, niin yhtä hyvin voi ottaa koko kommenttiosion pois tai perustaa pelkät kotisivut?

[/quote]

Miksi alennut lähettelemään kysymyksiä ihmiselle, joka ei halua vastata sinulle? Hanki itsetunto ja mukavaa tekemistä itsellesi.

Vierailija
18/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnostahan tässä onkin kyse koska vedät kateuskortin esiin? ja oletko miettinyt miksi muut lukijat "alentuvat" lähettämään kysymyksiä bloggaajille?

ennen blogit olivat kivaa luettavaa sitten saapuivat diivailut, blogiriidat ja bloggaajien miittien pois jääminen! Ennen jopa lukijat otettiin bloggaajien miitteihin mukaan, sitten yhtäkkiä kaikki loppui eivätkä suosituimmat bloggaajat halua enää tavata edes toisiaan, paitsi joskus harvoin vaatemallistojen esittelytilaisuuksissa.

Tästä menosta on jo aitous kaukana!

Vierailija
19/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ LUE BLOGEJA! Lukeminen saa sinut noin pois tolaltasi - ymmärrä ja hyväksy, että ne eivät sovi sinulle. Otat ne aivan liian vakavasti.

Vierailija
20/30 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin joskus Xenian blogia ja käyn vielä joskus, mutta ne kuvat on jotenkin puuduttavia. Xenia on joka kuvassa tismalleen samalla lailla ja se hymy.....auts, sama tekohymy joka kuvassa. Se on vaan jotenkin niin koomista. Ja se mahtavaa -sanan käyttö. En mie vaan jaksa eikä onneksi ole pakkokaan =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi