Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkuvasti kiukkuinen

Vierailija
30.06.2013 |

heti aamulla herätessä olen todella äksy ja ärtynyt.. se menee ohi yleensä parin tunnin päästä ja kun saan olla rauhassa niin silloin on ok olo. mutta tuo ärtymys,vihaisuus ja tyytymömyys tulee monta kertaa päivästä. kiukkuan kuin pieni lapsi, mutta en osaa hallita itseäni. ei auta kymmeen laskeminen..elämässä on asiat kunnossa mutta jotenkin en ole tyytyväinen,en mihinkään.... en osaa nauttia mistään

olen todella rasittava akka..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua kiukuttaa? Onko sinulla syytä olla tyytymätön vai kiukutteletko syyttä? 

Tuo kiukuttelu ja ärhentely kuulostaa kovin tutulta. PSM-oireita minulla. Hieman nuorempana masennuin ja ahdistuin niin, että olin haljeta omaan pahaan olooni. Sitten minulla todettiin masennus ja sain lääkkeet ja pääsin terapiaan. Vieläkin on paha olo yhdessä kohdassa kk-kiertoa, mutta enää en ärhentele. Opin hillitsemään kiukkuni terapiassa. Osaan jo ilmaista vihan tunteeni sanallisesti. 

Vierailija
2/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä ,,enkä tiedä mistä johtuu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet aikuinen, joten eikö voisi olettaa, että ainakin opettelet sitä itsehillintää?

Vierailija
4/4 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan, ennen kuukautisia kiukuttelen "kaikesta mahdollisesta". Muutenkin välillä tulee kiukuteltua, mutta syy yleensä löytyy lähinnä lasten tekemisistä  ja tekemättömyyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi