Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1221/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviytyjät pitäisi voittaa oikeasti se, joka on vahvin. Tässä tapauksessa Aki. Nää muut pelkurit pelkäsi akia niin pitihän se nyt juonitella pihalle. Eihän tuota kisaa ole tainnut vielä koskaan voittaa se vahvin, vaan joku kukkakeppi. Näistä vielä olevista Arttu tai Krisu voittoon.

Suomen vahvin mies/nainen kilpailu on sitä varten, että kisataan fyysisestä vahvuudesta. Selviytyjät on ennen kaikkea henkinen peli, vaikka siinä fyysisiä tehtäviä onkin. Jos et osaa pelata peliä oikein, ei mikään määrä fyysistä voimaa auta. Aki malliesimerkki tästä. Fyysisesti vahvin, mutta henkisesti liian heikko tuonne. 

Vierailija
1222/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit: Archie, Arttu ja ehkä Kristian. Kristianista en kyllä tiedä mitään, mutta tulee hyvä intuitio.

Kristian on kuvottava tyyppi. Itsekäs kuin mikä. BB:ssä jo tuli esiin. Saattaa kuitenkin päästä pitkälle, koska osaa luikerrella sopivasti. 

tähän mennessä nähdyn perusteella Krisu ei kyllä ole luikerrellut yhtään. Sillä ei ole tällä hetkellä käytännössä mitään liittoumaa kenenkään kanssa, mutta ehkä sitä voidaan kutsua luikerteluksi.

Mikäs se Archien, Kristianin ja Akin poikakerho oli, jos ei liittouma? "Pelataan ensin Juuso ulos ja sitten naiset yksi kerrallaan" vai mitenkä se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviytyjät pitäisi voittaa oikeasti se, joka on vahvin. Tässä tapauksessa Aki. Nää muut pelkurit pelkäsi akia niin pitihän se nyt juonitella pihalle. Eihän tuota kisaa ole tainnut vielä koskaan voittaa se vahvin, vaan joku kukkakeppi. Näistä vielä olevista Arttu tai Krisu voittoon.

Aki oli myös liian ilkeä, ei vastannut mitään kun kysyttiin, komenteli, kilpailussa sanoi jollekin oman joukkueen jäsenelle tylysti ole hiljaa, kävi ylimieliseksi. Nuo vaikuttaa äänestyspäätöksen. Ihan oma vikansa oli että lähti.

Vierailija
1224/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit: Archie, Arttu ja ehkä Kristian. Kristianista en kyllä tiedä mitään, mutta tulee hyvä intuitio.

Kristian on kuvottava tyyppi. Itsekäs kuin mikä. BB:ssä jo tuli esiin. Saattaa kuitenkin päästä pitkälle, koska osaa luikerrella sopivasti. 

En katsonut BB:tä. Millä lailla oli kuvottava?

Vierailija
1225/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina linjoilla. Eikö Krisu alistunut sun tahtosi alle vai mikä hiertää?

Kaikki katsojat sen näki. Vai Tarina linjoilla heh.

Vierailija
1226/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin tavoin. Itsekäs, aggressiivinen, kuvittelee olevansa muita ylempänä jne. jne. Lisäksi BB:ssä juoppo. Ihme, että pärjää tuolla nyt edes muutaman viikon, vaikka ei ole kaljaa tarjolla. 

Vierailija
1227/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Arttu voittaa.💚

Tyylikäs 👍

Hieman Artun kokonaisuudessa häiritsee sen pälvikalju. Toki antaisin sille milloin tahansa.

T: Mies Kuusamosta

Ei ole pälvikalju. Eikä häiritse yhtään jos testosteroni harventaa hiuksia. Kaikki naiset antaisi.

Vierailija
1228/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs 👍

Hieman Artun kokonaisuudessa häiritsee sen pälvikalju. Toki antaisin sille milloin tahansa.

Ei ole pälvikalju. Eikä häiritse yhtään jos testosteroni harventaa hiuksia. Kaikki naiset antaisi.

En antaisi.

N37, neitsyt

Vierailija
1229/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana kuvaa Kristiania täydellisesti; nilkki

Vierailija
1230/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana kuvaa Kristiania täydellisesti; nilkki

Tässä vielä määritelmää, jos termi ei ole tuttu

pikkutekijä, pikkupomo, käskyläinen, kätyri

vastenmielinen, niljakas mies

liero, luikero

Vierailija
1231/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs 👍

Juurikin näin, kyllä nuorekas twink-kundi voi olla ihan hyvin kiinnostunut Akin kaltaisesta miehekkäästä kaverista, ei siinä ole mitään ihmeellistä?

Vierailija
1232/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikille nyt selvää, että Juuso tippuu seuraavassa jaksossa :))

Vierailija
1233/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaikille nyt selvää, että Juuso tippuu seuraavassa jaksossa :))

Onnittelut, sait juuri tämän päivän Kusipää-palkinnon!

Vierailija
1234/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua vaivaa kun olen alkanut lämmetä Suville ja Nikolle.. Niko on hauska ja Suvi ei ärsytä. Ehkä yllättänyt kun eivät diivaile siellä kuten oletukseni oli.

Mutta Arttu on silti suosikki.

Inhokkeja Archie ja Karoliina.

Muut keskitasolla, mutta keskitason plussan puolella Sabina ja Elias.

Vierailija
1235/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Born in the Lappajärvi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4410 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki oli vahva kilpailija. Sitten osaa tehdä hommia. Ehkä olisi pitänyt naisille vähän lirkutella. 

Ei pidä olla näkyvästi ja kuuluvasti liian hyvä kaikessa, sellainen pitää pudottaa heti pois. Tyhmät ei tajua peliä. Ihan yleisesti tämän tyyppisissä kilpailuissa pudotetaan näin. Aki alkoi vielä ilkeäksi ja ylimieliseksikin. Kaiken huipuksi pilasi paljon myös tosielämän työmahdollisuuksia alkamalla julkisovinistiksi. Ei hyvää päivää.

Jotenkin olen aina haistanut että Aki on sisältä heikko. Se omien ylistäminen ja outo puheenparsi, joku ihmeen Aleksis Kivi..

Mietin sitä kun Aki ei enää vaivautunut Juusolle vastaamaan mitään. Todella törkeää. Kiusaajan ajatusmaailma menee juuri noin, ”sä olet jo ulkona kisasta koska olen niin päättänyt, olet täysin ilmaa eikä mitään syytä miksi pitäisi edes vastata sulle enää vaikka puhut mulle ystävällisesti ja kutsut nimeltä”.

Oikeesti, ihan todella törkeää. Meinaako joku osallistua tuon treenikursseille ja rahottaa sen elämää?

Aki vois perustaa Juha Miedon kanssa oman treeniklubin vain miehille.

Juha Mietoa ei ole syytä verrata tuohon, Mietaa on suoraselkäinen ja rehti pohojalaanen.

Joopa joo. Farmilla kävi ämmittelemässä naisia ja kun putosi niin ”ei ollut reilua”.

http://mesta.net/amma-sanan-kaytto-aiheuttaa-jalleen-keskustelua-farmi-…

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/farmi-suomi/2147358-juha-mieto-ulos-far…

Murresana, johan se käytiin läpi silloin farmin aikaan.

Ja nolo tuolla farmilla oli ainoastaan Räty, joka loukkaantui "ämmittelystä", mutta puhui itse ihan yhtä loukkaavasti miehistä. Se oli ok, koska eihän nyt miehen kuulu loukkaantua sellaisesta, mut nainen vetää vastaavasta herneen nenukkiin ihan huolella.

Ämmä on murresana ainoastaan 1800-luvulle jämähtäneen sovinistin mielestä. ”Emäntä” on sen sijaan yleisessä käytössä pohjanmaalla, varsinkin vaimosta/tyttöystävästä puhuttaessa.

Ei voi käyttää termiä ”jämähtänyt”, kun ei ole koskaan tuolla vuosisadalla elänytkään.

Vierailija
1236/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä tajua kieroilu on tämän pelin henki?

Vierailija
1237/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi tietää, että miten joku pitää Krisua itsekkäänä? Mulle tämä ei BB:ssä kyllä selvinnyt vaikka katsoin myös 24/7. Kuvottavana joku saattaa pitää Krisun roiseja juttuja ja alkoholinkäyttöä. Krisu ei tullut toimeen sellaisen kovasti loukkaantuvan naisoletetun kanssa ja siitä syystä jotkut ovat leimanneet Krisun kiusaajaksi.

Vierailija
1238/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ja pitäisi. HIFKin pitäisi voittaa joka vuosi jääkiekon sm liiga koska on isoimmasta kaupungista. Selviytyjissä tarvitaan myös älyä ja ihmissuhdetaitoja.

Selviytyjissä suurin osa kisoista on fyysisiä.

Vierailija
1239/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina linjoilla. Eikö Krisu alistunut sun tahtosi alle vai mikä hiertää?

Kaikki katsojat sen näki. Vai Tarina linjoilla heh.

Joo, olihan se Tarinan prinsessasyndrooma sen verran näkyvä, että ei siltä tosiaan voinut välttyä.

Sopiiko että kutsun sua Tarina tolvanaksi, koska se auttaa mua muistamaan sun nimen?

Vierailija
1240/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuso lähtee seuraavaksi äänin 4-2 (Joalin)

Jos tätä seuraavankin koskemattomuuden voittaa siniset niin punaisista lähtee varmaan Kerttu. Ainoa Juuson kanssa joka äänesti Joalinia. Siellä on muutenkin kolme alkuperäistä punaista kahta entistä sinistä vastaan. Ellei jotain ihmeitä tapahdu ja jengi muovaa liittojaan uusiksi.

Mä en usko että Kerttu lähtee, tai ainakaan en haluaisi näin tapahtuvan. Kerttu onnistui luomaan vahvaa liittoa Sabinan ja Saran kanssa, jotka eivät osanneet edes iloita omasta voitostaaan kun näkivät Kertun epäonnen.

Uskon että Kertussa on sellaisia piirteitä, joista ihmiset pitävät ja näin ollen saattaisi liittoutua esimerkiksi Karoliinan ja Eliaksen kanssa. Mikäli pärjää heimojen yhdistämiseen asti niin hän, Sabina ja Sara olisivat kolmistaan vahva kolmikko joka liitollaan voisi päästä loppuun asti.

Kerttuhan ilmiselvästi liittoutuu myöhemmin Suvin ja Nikon kanssa, eli ovat mukana heimojen yhdistymiseen asti.