Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vaikka tykkäänkin Krisusta ja hän ansaitsisi voiton, en silti haluaisi että voittaa, koska olisi liian itsestäänselvä voitto.
- - SISÄLTÄÄ SPOILEREITA RUUTU+ JAKSOSTA JA SEURAAVAN EXTRAN JAKSOKUVAUKSESTA --
Spekulaatioita kehiin täältä, kun niitä jotkut jopa toivoivat =) No siis, mun mielestä tilanne jakson 11 jälkeen on katsojan kannalta kyllä siinä mielessä jännittävä, että tuntuu, että ei voi yhtään tietää mitä tapahtuu! 6 kilpailijaa enää jäljellä ja musta on aika vaikeaa sanoa, ketkä ovat jatkossa liitossa keskenään. Mietin, että "yhteisen päätöksen" sijaan ensi jaksossa heimoneuvostossa voisi ihan hyvin syntyy 3-3 äänestystilanne.
Esim. Archie ja Marianne on aika villejä kortteja sen suhteen, kenen kanssa loppujen lopuksi sitten lähtevät liittoon jatkossa ja ei tuosta Joalinistakaan kyllä oikein tiedä, kun jossain kohtaa selitti, että haluaa finaaliin Karon ja Saran kanssa ja kundit ulos ennen finaalia, mutta viime jakson perusteella oli taas menossa finaaliin Krisun ja Archien kanssa. Niko ja Suvi pitävät mitä luultavimmin edelleen yhtä ja kuvittelisin, että haluaisivat pudottaa Krisun seuraavaksi, vaikkakin Krisun ja Nikon välit tuntuivat viime jaksossa olleen paremmat kuin mitä olin aiempien jaksojen perusteella kuvitellut.
Taisi tosiaan olla niin, että amuletti pitää käyttää ens jaksossa ja se kyllä sitten onkin jännää, että kuka sen käyttää, ts. käyttääkö Krisu itseensä vai voittaako hän mahdollisesti taas koskemattomuuden ja antaa amuletin jollekin muulle vai mitä tapahtuu. * SPOILAA SELVIYTYJÄT EXTRAN JAKSOKUVAUSTA * Seuraavan Extran kuvauksessahan viitataan siihen, että jakso olisi täynnä "juonia ja valheita" ja putoaja olisi tehnyt "shokeeraavan epäitsekkään teon". Tästähän on esitetty eri nettikeskusteluissa erilaisia teorioita, mutta valitettavasti itselläni ei kyllä ole mitään selkeää ajatusta, mikä tämä teko voisi olla ja kuka sen tekee ja kuka lentää pihalle, vaikka itsestäänselvä veikkaus toki onse, että teko liittyisi jotenkin amuletilla puljaamiseen.
Musta oli ihan hyvä käänne, että sen sijaan, että Krisun ja Karon dominointi ois jatkunut vaan kisan loppuun asti, Karo heivattiin ulos ja nyt Krisu on kyllä suhteellisen pahassa paikassa. Krisu on tosiaan ollut oma suosikkini jo pitkään, jotenkin on vaan niin persoonallinen ja hauska tyyppi ja tuo tosi hyvää viihdettä näihin ohjelmiin suorapuheisella ja välillä vähän röyhkeälläkin esiintymisellään ja lisäksi hän kyllä sopii tähän formaattiin ihan täydellisesti, kun osaa rakennella ja kalastaa ja muuta ja hyvin on tähän asti pelannut myös psykologista peliä. Monet on valittaneet, että ohjelma on tylsä jos Krisu voittaa, mutta itse ajattelen kyllä tässä vaiheessa jo melkein niin, että Krisu saa olla kyllä todella hyvä pelaaja ja ansaitsee todellakin toivon, jos onnistuu tästä kampeamaan itsensä finaaliin ja tulee siellä valituksi voittajaksi. Hänen ylivoimaisuutensa eri skaboissa alkaa olla hänelle niin iso rasite ja en kyllä tajua, miten Krisu onnistuu enää pelastautumaan, jos/kun päätyy vielä heimoneuvostoon ilman koskemattomuutta ja amulettia... Ehkä se onnistuu puhumaan jotenkin vielä mustan valkoiseksi ja muut tainnoksiin :D Kaipa sillä jotkut mahdollisuudet on, jos ne Archien kanssa pitää yhtä (vai pitääkö sittenkään?), Mariannen kanssa on rölliäiti-poika-suhde ja Joalinkin on nyt puhunut finaalista Krisun ja Archien kanssa. Lisäksi vielä se, että ohjelmassa ja juryssa on mitä ilmeisimmin henkilö/henkilöitä, jotka haluavat voittajaksi naisen, joten vaikka Krisu pääsisikin finaaliin, niin valinta voittajaksi ei ole todellakaan mitenkään varma! Itse en siis pidä Krisun voittoa todellakaan selvänä / tylsänä vaihtoehtona, mutta mielelläni hänelle voiton soisin.
- - JATKOA EDELLISEEN JA SPOILAA RUUTU+ JAKSOA - -
Krisun jälkeen toivoisin itse voittajaksi joko Nikoa tai Joalinia. Eipä silleen, että muitakaan mitenkään inhoaisin, mutta jotenkin nuo kaksi nousevat omalle TOP3-listalleni. Ymmärrän toki, että Selviytyjissä tyyli on vapaa ja voittaja on se joka saa juryn äänestämään itseään, tavalla tai toisella. Kuitenkin itseäni ehkä vähän häiritsee Suvissa erityisesti se, että hän ei ole pärjännyt kisoissa juurikaan. Archie on musta tuonut hyvää viihdettä ohjelmaan, mutta jotenkin en vaan osaa nähdä häntä Selviytyjät-voittajana.. :) Marianne ehkä joo ja hänen "pelityylinsä" on ollut kyllä kaikessa hähmäisyydessään aika mielenkiintoinen, kun on onnistunut seilaamaan tähän asti ilman, että olisi ollut ikinä pudotusuhan alla (?!). Niko ja Joalin jotenkin persooniensa puolesta on musta ihan hauskoja tapauksia ja ovat mielestäni onnistuneet yllättämään positiivisesti sekä "pelityylinsä" puolesta että suoriutumisellaan erilaisissa kilpailuissa. Molemmat ovat olleet tippumisuhan alla ja siinä mielessä ehkä vähän altavastaajia, mutta onnistuneet siitä jotenkin selvittämään tiensä finaalikuusikkoon.
Vähän kauhunsekaisin tunnelmin, mutta samalla tosi mielenkiinnolla odotan seuraavaa podcastia :D Toihan oli aika nöyryyttävä jakso olisi Karon asemassa sitten ollut kuka tahansa. Alusta loppuun asti mikään ei mennyt Karolle suotuisasti. Lopussa oli saatu rakennettua pientä jännitystä, mutta muuten aikamoista Karon myllytystä. Koska kyseessä on Karo, joka todella kilpailuhenkinen, omaa vahvoja mielipiteitä kanssakisaajista ja varmasti piti itseään yhtenä parhaista, niin varmaan aika tiukkaa settiä luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kauhunsekaisin tunnelmin, mutta samalla tosi mielenkiinnolla odotan seuraavaa podcastia :D Toihan oli aika nöyryyttävä jakso olisi Karon asemassa sitten ollut kuka tahansa. Alusta loppuun asti mikään ei mennyt Karolle suotuisasti. Lopussa oli saatu rakennettua pientä jännitystä, mutta muuten aikamoista Karon myllytystä. Koska kyseessä on Karo, joka todella kilpailuhenkinen, omaa vahvoja mielipiteitä kanssakisaajista ja varmasti piti itseään yhtenä parhaista, niin varmaan aika tiukkaa settiä luvassa.
Sama, koska Karohan on koko ajan sanonut ettei Joalin pelaa ollenkaan, ja nyt Karo putosi juurikin Joalinin ansiosta. Olisipa jo lauantai!
Luulen, että Niko uhrautuu Joalinin puolesta. Niko on viime podcastissaan mielestäni alkanut avoimemmin fanittamaan Joalinia ja kehumaan, voisiko johtua siitä, että Joalin lopulta voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Niko uhrautuu Joalinin puolesta. Niko on viime podcastissaan mielestäni alkanut avoimemmin fanittamaan Joalinia ja kehumaan, voisiko johtua siitä, että Joalin lopulta voittaa?
Miten tää uhrautuminen vois siis käytännössä tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää uhrautuminen vois siis käytännössä tapahtua?
Oisko niin että heimoneuvostossa ilmottaa että "hei mä oon vapaaehtoinen lähtemään joalinin puolesta" entiijä mutta oisko jotenkin tuollatavalla.
Eiköhän se "epäitsekäs uhrautuminen" tapahdu niin, että Joalin antaa Krisun käyttää amuletin, koska tämä on pudotusuhan alla, ja tippuu itse. Tai toisinpäin. Jompi kumpi näistä kahdesta.
Toivon että Joalin, Marianne tai Niko voittaa. Ei Krisu, liian tylsä vaihtoehto.
krisu on eniten eräjorma ja on eniten myös selviytyjä, Krisu selviytyisi autiolla saarellakin tuosta porukasta parhaiten.
Krisu on käyttäytynyt kaikkia kohtaan lojaalisti. Ei ole haukkunut ketään, kuten on jotkut tehneet.
Selviytyjä on se, joka on parhaiten selviytynyt noissa oloissa. Krisu siis voittoon.
Mulle tuli eilen todella vahva fiilis siitä, että Joalin voittaa. Olen siitä 99,9% varma.
Onko se epäitsekästä uhrautumista jos antaa amuletin? Mielestäni tässä viitataan siihen, että tiedetään tiputuksen osuvan omalle kohdalle kun epäitsekkäästi estetään toisen putoaminen. Joalinin ja Krisun kohdalla sen luulis olevan enemmän neuvotteluiden lopputulos jos toinen sen käyttää ja toinen tippuu. Jos amuletti käytetään kolmannen puolesta niin sitten on epäitsekäs uhrautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli jopa jotenki vähä riipaisevaa ku Krisu the tunteeton peluri, jota kiinostaa vain peli, joutui äänestämään lähintä liittolaistaan ja se otti niin koville hänellä.
Inhimillistää vähän Krisua pelaajana.Ettei vaan Krisu olisi joutunut kuuntelemaan kun Archie paukutti Karoa siellä saunassa?
Krisu häädettiin sieltä ulos kun parivaljakko jäi kahdestaan ja oli Krisulla sellaiset eleet siinä ulko-haastattelussa, että jotain siellä tapahtui
Eihän Karoa miehet ole ennenkään kiinnostaneet? Avaa silmäs...
Saako julkkiskaudella voittaja rahat itselleen? Muissa julkkis-realityissä voittosummat on menneet voittajan valitsemaan kohteeseen?
Niko sanoi uusimmassa Seiskan heimoneuvostossa, että olisi halunnut Joalinin pois koska koko hänet vahvasti uhkana, koska Joalin pärjäsi hyvin ja tuli toimeen lähes kaikkien kanssa.
Millä nimellä selviytyjät-ketju löytyy Jodelista?
koska olen tyhmä kirjoitti:
Niinkin yllätyksellisellä kuin selviytyjät ja selviytyjät+ jos katsot Ruutu+n tahdissa :)
koska olen tyhmä kirjoitti:
Kaksi ketjua, Selviytyjät ja Selviytyjät+, jälkimmäinen menee ruutuplussan tahdissa eli siellä saa spoilata
Nikoa oon kannattanut alusta asti. Uskonko että voittaa? En, mutta voi sitä toivoa. Kunpa Krisu ei voittaisi, olisi niin tylsää.