Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Joona kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Krisu vie koko kisan. On hyvä kisoissa ja pelaa hyvin, silti reilusti eikä mitään kovin räikeitä selkäänpuukotuksia ole ollut.
Olenko ainoa kenen mielestä Marianne on rasittava? Kyrpii kuunnella sitä mimmipoweria missä ainoa tavoite on saada miehet ulos, hänhän on juonitellut valtavasti! Silti kaikki pitävät jonain herttaisenä äitihahmona?
Hei! Mun mielestä Marianne on reilu! Naisista mun suosikkini. Miten ihmiset on voineet unohtaa että Marianne alussa kysyi myös mm. Akia liittoon kanssaan? Siellähän miehet alussa liittoutui keskenään ja sen jälkeen Marianne sanoo että hänelle ei ole kukaan tullut juttelemaan liitoista! No olisko hänen pitänyt sitten vaan antaa muiden pyörittää kisaa ja olla passiivisena seuraamassa sivusta koska lentää ulos? Mielestäni ei! Tietenkin tossa on tehtävä joku ratkaisu ja koska kundit oli jo liitossa keskenään niin mitä hittoo?? Mimmiliitto sitten vastaiskuna kehiin! Uskoisin että Aki lähti kisasta ihan vaan koska oli ikävä energia ylipäätään hänellä. Sama se mitä jalkojen välistä löytyy tai onko tissejä! Luonne ratkaisee... Onhan Marianne samaan aikaan tosi hyvää pataa ollut mm. Krisun kanssa? En ihmettelis jos ne liittoutuisi vielä. Ja Nikon myös. Molemmilla on se p*ppeli eikä se tunnu Mariannea haittaavan...
Tänään oli palkontokisassa Mariannen laji niin ei päässyt edes TOP3 joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti kerttu sais koskemattomuus amuletin seuraavassa yksilökisassa. tai saa vahvan liiton ja ei tipu. hölmösti tekivät siinä ne viisi, oisivat jollekin vahvalle ne antaneet.
Itseasiassahan tuo on Kertun etu. Nyt Kerttu on todella helposti tiputettavissa, joten kuten he jo siellä kaljojen äärellä pohtivat, olisi järkevämpää äänestää joku vahva pois. Näin ollen Kerttu ei ole uhka millään tavalla kisan suhteen. Olisi typerää pudottaa Kerttu seuraavaksi! Kertun kanssahan kannattaisi pudotella ensin kaikki pahat vastukset pois ja sitten kun aika koittaa niin ääni vain Kertulle ja olet voittaja.
Näin kärjistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archie ja Marianne näyttää samalta kauempaa kuvattuna.
Molemmat kotoisin ssamoilta seuduilta, nykyisen Savonlinnan, maaseutualueilta. Archie jostain pikkupitäjästä ja Kiukkonen noin 10 km päästä "keskustasta". Jengi on siellä tuollaista persjalkaista ja pyöreää.
Samanlaiset hiuksetkin heillä.
Yritetäänkö tässä nyt sanoa että ovat sukua toisilleen? Sisko ja sen veli?
Tyhmät. Jos tiesivät että miten nuo mustat äänet toimivat, järkevintä olisi ollut hajauttaa ne äänet jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Joona kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Krisu vie koko kisan. On hyvä kisoissa ja pelaa hyvin, silti reilusti eikä mitään kovin räikeitä selkäänpuukotuksia ole ollut.
Olenko ainoa kenen mielestä Marianne on rasittava? Kyrpii kuunnella sitä mimmipoweria missä ainoa tavoite on saada miehet ulos, hänhän on juonitellut valtavasti! Silti kaikki pitävät jonain herttaisenä äitihahmona?
Hei! Mun mielestä Marianne on reilu! Naisista mun suosikkini. Miten ihmiset on voineet unohtaa että Marianne alussa kysyi myös mm. Akia liittoon kanssaan? Siellähän miehet alussa liittoutui keskenään ja sen jälkeen Marianne sanoo että hänelle ei ole kukaan tullut juttelemaan liitoista! No olisko hänen pitänyt sitten vaan antaa muiden pyörittää kisaa ja olla passiivisena seuraamassa sivusta koska lentää ulos? Mielestäni ei! Tietenkin tossa on tehtävä joku ratkaisu ja koska kundit oli jo liitossa keskenään niin mitä hittoo?? Mimmiliitto sitten vastaiskuna kehiin! Uskoisin että Aki lähti kisasta ihan vaan koska oli ikävä energia ylipäätään hänellä. Sama se mitä jalkojen välistä löytyy tai onko tissejä! Luonne ratkaisee... Onhan Marianne samaan aikaan tosi hyvää pataa ollut mm. Krisun kanssa? En ihmettelis jos ne liittoutuisi vielä. Ja Nikon myös. Molemmilla on se p*ppeli eikä se tunnu Mariannea haittaavan...
Tänään oli palkontokisassa Mariannen laji niin ei päässyt edes TOP3 joukkoon!
No mitäs sitten? Ei se ratkaise mun mielestä että millainen hän on ihmisenä. Mun mielestä Marianne ei kieroile ja siksi tykkään hänestä. Hän on avoimesti vahva nainen. Minusta se on suorastaan kuumaa! (olen mies +50 ja esim moottoripyörät ym. on mun mieleen. Ja Marianne) Vahva Amatsoni. Ei ehkä ketterin, siksi kisoissa välillä keskitasoa. Mutta tarkkuutta löytyy ja kilpailuhenkeä. Siitä tykkään. Ruutu+ jaksossa hän meni top 5 kisassa. Onhan se niin että nuoret ketterät ja vahvat miehet menee kisoissa parhaille sijoille.
Ruutu +
Elias ehdottomasti kaikista vaarallisin vastus kaikille. En voi uskoa että se sai kaikki taivuteltua äänestämään Kerttua. Tosin Krisu ja Archie oli sen verran kännissä, että heidän osaltaan se taisi olla helppo nakki. Ehkä Marianne ja Sara katsoivat jo tulevaan ja ajattelivat hyötyvän siitä että ovat hyvää pataa Eliaksen ja hänen liittolaistensa kanssa.
Mutta huhhuh... Elias on koko porukan kovin vastus. Viisaita olisivat jos äänestäisivät hänet pois.
Minulle se ja sama kuka milloinkin tippuu mutta haluan Nikon ja Krisun pysyvän mukana koska tekevät ohjelmasta viihdeohjelman!
Pissiksen mielestä Sabina varattuna naisena oli helpommin vietävissä kuin Seiska-turbohuuli.
Mitä mieslapsella on Kerttua vastaan?
Ihmiskunnan suurin syöpä on kyllä saatava ulos.
Miksihän Kerttu niin ärsyttää? En ymmärrä.
Porukassa kun on oikeasti toisia dissaavia ja inhottavia käärmeitä, kuten suvi, niko ja marianne.
Marianne luulee olevansa porukan hengellinen johtaja, juttelee muka syvällisiä ja katsoo korteista. Näyttää joltain moottoripyörä jengin morsiamelta.
SPOILERI
Todella outo veto äänestää Kerttua, kun mahdollisuus iskeä pahempaan uhkaan, esim Nikoon, olisi ollut erittäin hyvä. Krisu tätä yritti sanoakin, mutta Eliaksella on nyt joku päähänpinttymä Kerttua vastaan. Erittäin huono taktinen veto. Archie äänesti Eliaksen tahdon mukaan koska oli "velkaa", Krisu ei halunnut ottaa vielä riskiä rikkomalla välejään Eliakseen ja Mariannen tai Saran aivoituksista ei ota pirukaan selvää, varsinkaan Mariannen.
Archie oli muuten tosi vastenmielinen heti kun sai alkoholia.
Erikoista, että viisikko kuvittelee voivansa tiputtaa Kertun tuosta noin vaan myöhemminkin. Kerttuhan voisi Heroldin tavoin voittaa jokaisen koskemattomuuskilpailun.
Mun mielestä jotenkin eri asia vaikka porukassa sanoa, että ärsyttää Kertun positiivisuus, kuin NAURAA sille ja tehdä toisesta pilaa imitoimalla toista ja sitten hekotella jengissä. Itseäni varmasti alkaisi ottamaan yltiöpositiivisuus myös nuppiin, mutta en jotenkin alentuisi tuollaiseen kiusaamiseen, että nauretaan selän takana. Karoliina on jotenkin todella lapsellinen ja ilkeilee kuin teinityttö, ja Elias ja Krisu hekottelee mukana koska pitävät Karoliinaa niin rempseänä, hauskana ja ”äijämäisenä” naisena, varmaan molemmat tykästyneitä häneen. Jotenkin ahdistavaa katsottavaa muiden ilkeilyt Kerttua kohtaan.
Sabina on symppis. Hyväntuulinen ja luonnonkaunis nainen.
Elias on kyllä järkyttävä kiusaaja. Ei vieläkään seuraa Kerttua Instagramissa.
Eliaksen olisi kannattanut panostaa enemmän salkkareiden koekuvauksissa.