Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin luonnollinen, rauhallinen ja kiltin oloinen Joalin on paljon kiinnostavampi kilpailija kuin vaikkapa juonitteleva ja täyteaineiden kyllästämä Suvi. Ihmiset tykkää eri asioita. Tykkään Kertun, Saran ja Joalinin kaltaisista pelaajista.
Joalin on todella lapsellisen oloinen ja lisäksi aika mitäänsanomaton. Onhan hän sympaattisen oloinen, mutta sellaiset ei tuossa pelissä pärjää.
Krisu on hyvä pelaaja, samoin Elias, joka lisäksi saattaa olla härski kusettaja. Saa nähdä pelin edetessä. Sabina on ihana, koska ulkonäkö, Kerttu vaikuttaa kivalle hyvän ulkonäön päällekin. Karoliina on mielestäni hyvä pelaaja, kova nainen, joka ei ala nyyhkimään.
Niko meni oksetusten kategoriaan viime jakson perusteella. Se vanha juorukello ja ilkeä primadonna tuli taas esille. Mariannesta en pidä vieläkään. Muut ovat mitäänsanomattomia.
Nikon naama kyllästyttää, se kun änkee joka ohjelmaan. Niko on akkamainen.
Miehen on oltava mies. Saarinen saisi lähteä turhana julkkiksena pois kisasta ja häipyä julkisuudesta.
Näistä nykyisistä viidestä Aasasta kaikki saisivat mun puolesta jatkaa heimojen yhdistymiseen. Todella symppistä porukkaa ja rehtiä kilpailijaa heimossa. Karo ehkä tähän poikkeus, mutta hänkin on hyvin kiinnostava pelaaja. Suosikkiheimoni.
Harmi jos häviävät vielä koskemattomuuden (niin taitaa kyllä käydä, jos joku kerran amuletin käyttää).
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan olisi kiva jos spoilerit olisi toisessa ketjussa.
Mitäpä jos perustat oman ketjun telkkarin tahtiin katsoville? Itse katson ruutu+ tahtiin ja koska en ehtinyt lauantaina katsoa jaksoa niin en tietenkään tullut tänne mitään katsomaan ennen kuin olin katsonut jakson eilen. Niin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos perustat oman ketjun telkkarin tahtiin katsoville? Itse katson ruutu+ tahtiin ja koska en ehtinyt lauantaina katsoa jaksoa niin en tietenkään tullut tänne mitään katsomaan ennen kuin olin katsonut jakson eilen. Niin se vain menee.
Oon joskus pari vuotta sitten kans yrittänyt tehdä noita telkkariketjuja kun ei ollut ruutu plussaa, mutta niihin tuli aina vain muutama kommentoija, eikä ne sitten ikinä lähteneet käyntiin. Kaikki oli vain siinä yhdessä spoileriketjussa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus pari vuotta sitten kans yrittänyt tehdä noita telkkariketjuja kun ei ollut ruutu plussaa, mutta niihin tuli aina vain muutama kommentoija, eikä ne sitten ikinä lähteneet käyntiin. Kaikki oli vain siinä yhdessä spoileriketjussa silti.
Eli loppujen lopuksi ne spoilerit ei haittaa niin paljoa että porukka joka niistä valittaa jaksaisi keskustella keskenään? Ihan kaikissa TV-sarjaketjuissa (ensitreffit alttarilla, selviytyjät, temptation island jne.) on aina ollut ja tulee aina olemaan niitä ketkä näkee jaksot etukäteen ja keskustelevat niistä, it’s the name of the game.
Ruutu+ saa ilmaiseksi ja maksullisenakin se on alle kympin kuussa, että jos ihan hirveästi häiritsee niin siihen on yksinkertainen ja huokea keino.
"Mitäänsanomaton" Sara (jos joku ei tiennyt, on yksi Suomen kovatuloisimmista bloggaajista) ainakin itse sanoi storyissaan, että veti ihan peliliikkeenä matalaa profiilia ja pyrki olemaan ns. huomaamaton alkuun.
Itse ainakin toivoisin saavani hänestä vähän enemmän irti, vaikuttaa kuitenkin taktiikka toimivan. On miellyttävän oloinen tyyppi.
Elias on toinen lemppari, mutta pahoin pelkään, että äänestetään jossain vaiheessa liian kovana uhkana pois, kun on hyvä kisoissakin.
Elias on hyvä kisaaja. Puoliksi jenkkinä osaa smalltalkin ja hymyn oikeassa paikassa, mutta pelurin luonne tuli esille heti kun säntäsi nappaamaan amuletin Artun nenän edestä. Arttu taisi kyllä nähdä sen itsekin, mutta ilmeisesti odotti että Elias lähtee ja olisi sitten napannut amuletin kenenkään tietämättä. Elias sen sijaan hyökkäsi ja vei :) Yksi omia suosikkejani.
Toinen on Krisu, synnynnäinen junailija ja tuollainen monitoimikaveri, joka ei ole pumpulista tehty. Working class-suoraviivaisuus näkyy puheissa, ei kuitenkaan väärällä tavalla. Kaikki muuten tietävät, että Krisu osaa pelata, joten varmasti on tulilinjalla. Mutta amuletti on hänelläkin.
Joalin on tosiaan aika mitäänsanomaton ja viime jaksossa tuntui, että hän oli aika naiivin oloinen. Helposti manipuloitavissa. Toisaalta voi pysyä mukana pitkäänkin, kun toimii "syöttinä" ja shakin pelinappulana. Ei kuitenkaan tee siirtoja itse.
Marianne alkaa selvästi hakea jotakin naisjohtajan roolia, mistä tulee hänen turmansa, samoin kuin Akin turmaksi koitui äijäköörin "johtajuus". Marianne on muuten sellainen, että saattaa vielä kilahtaa tuolla kunnolla. Tuskin maltan odottaa!
Niko mennee jonnekin loppuvaiheille, mutta ei tasan varmaan voita. Veikkaan että se draamailu alkaa käymään kaikkien hermoille, eikä miehen omakaan pää ei kestä.
Archie on Mariannen ohella toinen, joka vielä kilahtaa. Toistaiseksi cool, mutta tunnemme miehen. Siinä määrin machoilija, että naiset rokottavat tästä ja laulukuoroon.
Muitakin on, mutta nämä analyysit nyt alkuun. On todella vaikea päätellä ketkä menevät päätyyn. Toivon, että Elias ja Krisu, mutta he ovat myös tulilinjalla koska kaikki tietävät että he ovat kovia.
Harmittaa kyllä vähän kun se Krisun striimi-homma meni päin peetä Archien takia. Toisaalta Krisu on sellainen, joka ei jää tuleen makaamaan, mutta olisi kiva jos kaveri pääsisi sieltä raksalta siistimpiin sisähommiin. Bissen latkiminen suorassa lähetyksessä kuulosti jo unelmahommalta, harmi kun meni noin. Ottakaas nyt koppia tuosta ukosta media-alan tyypit hoi.
Suvi paljasti eilen, että on mukana heimojen yhdistymiseen asti. Häneltä kysyttiin, tietävätkö lapsensa voittajan, ja sanoi ettei ole kertonut. Suvihan ei itsekään tietäisi voittajaa, jos olisi pudonnut ennen yhdistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Suvi paljasti eilen, että on mukana heimojen yhdistymiseen asti. Häneltä kysyttiin, tietävätkö lapsensa voittajan, ja sanoi ettei ole kertonut. Suvihan ei itsekään tietäisi voittajaa, jos olisi pudonnut ennen yhdistymistä.
Eikö he muka saa toisilleensakaan kertoa mitään voittajasta tai muista tapahtumista? Ovathan he nähneetkin toisensa monia kertoja kuvausten jälkeen.
Enää yksi jakso ennen yhdistymistä, että kyllä sinne aika moni tulee pääsemään... siis Ruutu+ katsojilla.
Vierailija kirjoitti:
Enää yksi jakso ennen yhdistymistä, että kyllä sinne aika moni tulee pääsemään... siis Ruutu+ katsojilla.
Kymmenen henkeä, ihan kuin aina ennenkin.
Tulkintaa Selviytyjät promokuvasta:
Hymyilevät selkeästi/ vähän vienosti:
Aki, Johanna, Juuso, Arttu, Oskari, Marianne, Joalin (viekas pieni hymy), Sabina (ehkä jotenkin pettynyt hymy)
Eivät hymyile ollenkaan/ yrmy ilme:
Kerttu, Krisu, Niko, Elias
Hymy(kö) vai ei ? :
Karoliina, Sara, Suvi, Archie
Voiko näistä päätellä jotain, ehkä - ehkä ei. Itse uskon että näissä voi olla perää ;) Nämä promokuvat on kuvattu marraskuussa. mm Karoliinan youtube kanavalla on kuvaa "maistuu maistuu" -videossa kun käyvät promokuvissa. Plus kohdassa 05:23 Joku, ehkäpä Kerttu puhuu taustalla "et sä oo käärmeissä". Lisäksi tämän videon nimessä on myös käärme -emoji.
Mikä on tämä käärme/kärmes juttu?
Veikkaan että Marianne tai Sara tippuvat ensi jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kyllä vähän kun se Krisun striimi-homma meni päin peetä Archien takia. Toisaalta Krisu on sellainen, joka ei jää tuleen makaamaan, mutta olisi kiva jos kaveri pääsisi sieltä raksalta siistimpiin sisähommiin. Bissen latkiminen suorassa lähetyksessä kuulosti jo unelmahommalta, harmi kun meni noin. Ottakaas nyt koppia tuosta ukosta media-alan tyypit hoi.
Tekeehän Krisu tuonne metropoli sivutolle tuota heimoneuvosto -sarjaansa
https://www.metropoli.net/julkkikset/kristianin-heimoneuvosto-3-ulosaan…
Omat suosikit (ei mikään voittajaveikkaus) ovat tällä hetkellä Elias, Krisu, Niko. Naiset ovat toistaiseksi, ehkä tarkoituksella, pelanneet hiljaa, Sivua ja Karoa lukuunsa, ja he taas lähinnä ärsyttävät. Tällä hetkellä Kerttula käy sääliksi koska hänen päänsä taitaa olla pölkyllä.
Harmi että Aki ei Voittanut, oli minun suosikkini
Karon videosta vois päätellä että karkoitussaari on olemassa!
Minusta ainakin luonnollinen, rauhallinen ja kiltin oloinen Joalin on paljon kiinnostavampi kilpailija kuin vaikkapa juonitteleva ja täyteaineiden kyllästämä Suvi. Ihmiset tykkää eri asioita. Tykkään Kertun, Saran ja Joalinin kaltaisista pelaajista.