Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka tuomitsevat pettäjät ovat niitä, joilla

Vierailija
30.06.2013 |

Ei itsellä menekkiä parisuhdemarkkinoilla ts. eivät saisi ketään vaan joutuvat tyytymään omaan huooon parisuhteeseen. Jos tulisi komea ja huomioiva mies, niin kyllä moraali olisi toissijainen juttu heillekin...fakta

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma? Mä tuomitsen pettäjät. Joo vastaan on tullut silloin kun olen ollut baarissa hyvän näköinen mies joka olisi ottanut mut samantien sillan alla. Olin puutteessa koska mies ei anna MUTTA EN pettänyt. Enkä ole koskaan häntä pettäny.

Vierailija
22/30 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsen pettämisen JA pettäjän.. Paskasakkia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
24/30 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on pettämisessä? Itse etsin paljonkin seksiseuraa mm. www.pettajat.com sivustolla.

Vierailija
25/30 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rattijuopumuksen tuomitsevat ne joilla ei ole varaa kunnon känniin...

Vierailija
26/30 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin tarve muiden tuomitsemiseen näyttää olevan pettäjällä itsellään :-D. Keksitytkin jutut kelpaavat siellä epätoivoisen häpeän keskellä, kun mitään todellista kritisoitavaa ei ole etsimälläkään ikinä löytänyt.

Vierailija
27/30 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:57"]

Ei itsellä menekkiä parisuhdemarkkinoilla ts. eivät saisi ketään vaan joutuvat tyytymään omaan huooon parisuhteeseen. Jos tulisi komea ja huomioiva mies, niin kyllä moraali olisi toissijainen juttu heillekin...fakta

[/quote]

Olen ylipainoinen ja ikuinen sinkku, jonka markkina-arvo on sama kuin Talvivaaran osakkeella. Olen mukana työelämässä, mutta kamppailen loppuikäni sairautta vastaan, joka vaikuttaa ulkonäkööni hyvin negatiivisesti. Pitkään tuntemani kaverini, joka on usean lapsen naimisissa oleva isä, olisi valmis pettämään vaimoaan kanssani. En ole koskaan tavannut ketään, jonka kanssa minulla olisi samanlainen kemia. Hän huomioi minua erittäin paljon. Mutta tuomitsen pettämisen ja mitään ei tapahdu. Nuorena, kun olin vielä laiha ja terve, en myöskään ryhtynyt toiseksi naiseksi. Vaikka olisin sitä kautta voinut esim. edetä urallani ja muutenkin janosin uusia kokemuksia.

Vierailija
28/30 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
29/30 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on niin huono, tai ei rakasta puolisoaan, että edes tulee mieleen pettää, pitäisi erota ja äkkiä. Jos ei ole täysillä sitoutunut omaan parisuhteeseensa, ei pidä tuhlata toisen lyhyttä elämää, kun hän voisi etsiä paremman tilalle.

Vierailija
30/30 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi muistaa, että teon tuomitsemisen ja ihmisen tuomitsemisen välillä on ero. Minä tuomitsen pettämisen (oli tilanne mikä hyvänsä), mutta ei minulla ole mitään oikeutta tuomita pettäjää ihmisenä. Itse olen pettänyt (ei tosin seksiä, mutta suutelua yms.) ja todellakin ajattelen, että se oli tuomittava teko. En silti arvota itseäni kokonaan sen yhden virheen pohjalta. Olen mielestäni edelleen se sama hyvä ihminen kuin ennenkin, tein vain typerän ja loukkaavaan teon, johon oli omat syynsä. Kaikki tekevät virheitä eikä teillä täällä ole oikeutta tuomita ihmisiä sen enempää kuin minullakaan.

Alkuperäiseen aiheeseen en edes viitsi sen enempää kommentoida kuin että asiat eivät todellakaan ole mustavalkoisia ja useimmiten taitaa olla niin päin, että niillä jotka pettävät ei ole hyvää parisuhdetta. Siksi siis petetään, kun omassa suhteessa on jotain mätää. Tietysti muitakin syitä pettämiseen voi olla, kuten esim. minulla oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi