Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin sormuksen pois, täytin 2. vaiheen erolapun.

Vierailija
15.07.2013 |

Ja nyt sitten taitaa avioero olla totta.
Mies ei puhu muuta kuin pakolliset, olen nukkunut sohvalla neljä yötä ja tänään en enää sitten jaksa, vaan otin sormukset pois ja printtasin avioerohakemuksen netistä,olemme täyttäneet ekan vaiheen paperit jo joulukuussa - mutta ei tästä tule mitään.

Mies ei aio puhua asiasta, vaan aikoo nähtävästi vaieta sen jotenkin kuoliaaksi.
Aivan kuin että jos siitä ei puhu, silloin sitä ei ole.

Lapset ovat koululaisia, tottuvat varmaan nopeasti koska mies on työnsä puolesta muutenkin kotoa poissa 3-5 pvää viikosta. On ollut jo parin vuoden ajan.

Ei tässä ole mitään dramatiikkaa, eikä kolmansia tai muuta.
Mies ei vain osaa halata, eikä puhua - paitsi politiikkaa jauhaa koko ajan.
Läheisyyttä olen saanut kun mies on nainut, minun orgasmini ovat olleet aika kortilla.

minulle tämä on helpotus, mutta en todellakaan tiedä miten saan miehen tajuamaan ja hyväksymään, että tämä asia on nyt todellinen.

Huoh. Kun ei se puhu. Nyt meni nukkumaan, enkä saanut sanaakaan ulos kun kysyin, miten hän haluaisi järjestää asumis- yms hommat.

Täytyy yrittää aamulla uudelleen.

Minulla on niin raskas mieli. Hävettää erota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ero aina tietynlainen epäonnistuminen. Nimenomaan omissa odotuksissa epäonnistuminen, tuskin kukaan menee naimisiin eron kiilto silmissään. Tuo häpeä on ihan tuttu tunne, siitä pääsee ajan kanssa ylitse. Häpeällisempää olisi jäädä suhteeseen jossa näivettyy ja voi huonosti, kumpikin. Ja se sitten taas heijastuu lapsiinkin.

Puhumattomassa miehessä on se vaara, että kun se tajuaa eron todellisuuden, siitä voi tulla vittumaisin ex-mies päällä maan vähäksi aikaa. Eli älä odota siltä mitään. Yhtään mitään. Tapaamiset sovittuna paperille, samoin elarit. lastenvalvojan kautta niin tulevat lainvoimaankin. Voi tietty olla, että hän vaan käy asiaa päänsä sisällä itsekseen ja on asian kanssa sinut ja koko ero muuttoineen menee hyvin. Se olisi se paras vaihtoehto.

Toivottavasti sulla on hyvä tukiverkosto, joskus se on enemmän kuin tarpeen. Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä kommentoijaa: paljon voimia, kyllä se siitä. Ota tosiaan kaikki sopimukset paperille ja molempien nimet alle, ei kannata luottaa siihen, että nyt suullisesti sovittu pätee vielä vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:24"]

Ja nyt sitten taitaa avioero olla totta.
Mies ei puhu muuta kuin pakolliset, olen nukkunut sohvalla neljä yötä ja tänään en enää sitten jaksa, vaan otin sormukset pois ja printtasin avioerohakemuksen netistä,olemme täyttäneet ekan vaiheen paperit jo joulukuussa - mutta ei tästä tule mitään.

Mies ei aio puhua asiasta, vaan aikoo nähtävästi vaieta sen jotenkin kuoliaaksi.
Aivan kuin että jos siitä ei puhu, silloin sitä ei ole.

Lapset ovat koululaisia, tottuvat varmaan nopeasti koska mies on työnsä puolesta muutenkin kotoa poissa 3-5 pvää viikosta. On ollut jo parin vuoden ajan.

Ei tässä ole mitään dramatiikkaa, eikä kolmansia tai muuta.
Mies ei vain osaa halata, eikä puhua - paitsi politiikkaa jauhaa koko ajan.
Läheisyyttä olen saanut kun mies on nainut, minun orgasmini ovat olleet aika kortilla.

minulle tämä on helpotus, mutta en todellakaan tiedä miten saan miehen tajuamaan ja hyväksymään, että tämä asia on nyt todellinen.

Huoh. Kun ei se puhu. Nyt meni nukkumaan, enkä saanut sanaakaan ulos kun kysyin, miten hän haluaisi järjestää asumis- yms hommat.

Täytyy yrittää aamulla uudelleen.

Minulla on niin raskas mieli. Hävettää erota.

[/quote]

1. vaiheen lappu on sellainen mikä printataan netistä. Toisen vaiheen lappu tulee oikeudesta, se allekirjoitetaan ja lähetetään takaisin.

Mikä meni sulla pieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän