Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun mies välitä lasten hampaista?!

Vierailija
30.06.2013 |

On omien sanojensa mukaan "huoleton ja rento" minun sanojen mukaan vastuuntunnoton. Lapsella lähes reikä hampaassa ja lääkäri käski pestä todella huolellisesti ja käyttää xylitolia. Arkena toimii kun minä olen yksin lasten kanssa, mutta viikonloppuina ja lomilla homma hajoaa - tänään mies antoi lapselle ensin kaakaota, sitten menivät kauppaan ja osti jäätelöä (lapsi oli sanonut että pitäisi kyllä olla pastilli, mies oli vastannut että ei nyt tarvii) ja vielä puistossa miehen kanssa sai toisen jäätelön. Sitten oli vielä syönyt banaania. Ei missään vaiheessa purkkaa. Olin raivona miehelle. Se tokaisi, että on hammasluustosta kiinni tuleeko niitä reikiä kenelle, että pestäänhän lapsen hampaat kuitenkin aamuin illoin. Voi jumankauta!! Mitä mä teen sen kanssa? Pitää mua hysteerisenä vouhottajana. Edessä miehen kesäloma ja lapsella sen jälkeen taatusti reikä kun mies "ottaa vähän rennosti". Minä siis olen välillä töissä enkä voi koko ajan huolehtia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuossa enää on? Anna siis ukon hoitaa muksunsa kuten tahtoo. Hoida sinä omasi.

Vierailija
22/22 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on tarpeeksi vanha sanomaan etta purkka pitaisi saada herkun jalkeen niin eiko se ole tarpeeksi vanha pitamaan purkkapakettia taskussa ja ottamaan itse sen purkan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän