Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä jännittää huomiset pääsykokeiden tulokset :(

Vierailija
30.06.2013 |

Tuleekohan ne heti aamusta sinne nettiin vai millon? Täytyy varmaan herätä kuudelta kyttäämään jo,jos nyt saan edes untakaan :(

Tästä tuloksesta on kiinni niin paljon,oi että mua ressaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Jännitätkö omasta vai lastesi puolesta? Itse pääsin aikanaan toisella yrittämällä yliopistoon, vanhin lapseni pääsi suoraan yo-todistuksen perusteella viime keväänä ja seuraava jännitettävä tästä asiasta onkin vasta kahden vuoden päästä.

Vierailija
2/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkyä tykö!! muista, että jos yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös monen monta kertaa jännittänyt samaa asiaa, joten I feel you.

Joidenki koulujen sivuille niitä tippuu pitkin yötä, mutta kuuden ja kahdeksan välillä aamulla on varmaan se hippein aika. Oletko antanut luvan ilmoittaa tekstiviestitse?

Toivottavasti pääset mihin haitkin!

Vierailija
4/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni puolesta jännään tässä :/ Ei siellä minusta mitään tekstarimahdollisuutta ollut edes joten nettiä nyt sit vaan kytätään heti aamusta..huh on tää kamalaa.ap

Vierailija
5/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:38"]

Itseni puolesta jännään tässä :/ Ei siellä minusta mitään tekstarimahdollisuutta ollut edes joten nettiä nyt sit vaan kytätään heti aamusta..huh on tää kamalaa.ap

[/quote]

Turun oikiksen tulokset lipsahti nettiin tänään hetkeksi etukäteen ja kiertävät jo Facebookissa.

Vierailija
6/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin yksi jännittäjä! Ja olen vielä huomenna postin tuloaikaan töissä! toivottavasti tulisi netiin näkyviin jo yöllä :))))

Vierailija
7/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Turun oikiksen tulokset vuosivat, kaverini soitti innoissaan päässeensä sisään. Aloittajalle tsemiä jännitykseen!

Vierailija
8/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse pääsin Tampereen yliopistoon, tulokset ilmestyivät muistaakseni iltapäivällä nettiin. Postia tuli vasta pari päivää myöhemmin.

Vierailija
9/9 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 21:06"]

Juu, Turun oikiksen tulokset vuosivat, kaverini soitti innoissaan päässeensä sisään. Aloittajalle tsemiä jännitykseen!

[/quote]

Meidän esikoinen pääsi myös Turkuun lukemaan oikeustiedettä.