Kyllä jännittää huomiset pääsykokeiden tulokset :(
Tuleekohan ne heti aamusta sinne nettiin vai millon? Täytyy varmaan herätä kuudelta kyttäämään jo,jos nyt saan edes untakaan :(
Tästä tuloksesta on kiinni niin paljon,oi että mua ressaa
Kommentit (9)
Lykkyä tykö!! muista, että jos yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu :)
Itse olen myös monen monta kertaa jännittänyt samaa asiaa, joten I feel you.
Joidenki koulujen sivuille niitä tippuu pitkin yötä, mutta kuuden ja kahdeksan välillä aamulla on varmaan se hippein aika. Oletko antanut luvan ilmoittaa tekstiviestitse?
Toivottavasti pääset mihin haitkin!
Itseni puolesta jännään tässä :/ Ei siellä minusta mitään tekstarimahdollisuutta ollut edes joten nettiä nyt sit vaan kytätään heti aamusta..huh on tää kamalaa.ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:38"]
Itseni puolesta jännään tässä :/ Ei siellä minusta mitään tekstarimahdollisuutta ollut edes joten nettiä nyt sit vaan kytätään heti aamusta..huh on tää kamalaa.ap
[/quote]
Turun oikiksen tulokset lipsahti nettiin tänään hetkeksi etukäteen ja kiertävät jo Facebookissa.
täälläkin yksi jännittäjä! Ja olen vielä huomenna postin tuloaikaan töissä! toivottavasti tulisi netiin näkyviin jo yöllä :))))
Juu, Turun oikiksen tulokset vuosivat, kaverini soitti innoissaan päässeensä sisään. Aloittajalle tsemiä jännitykseen!
Silloin kun itse pääsin Tampereen yliopistoon, tulokset ilmestyivät muistaakseni iltapäivällä nettiin. Postia tuli vasta pari päivää myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 21:06"]
Juu, Turun oikiksen tulokset vuosivat, kaverini soitti innoissaan päässeensä sisään. Aloittajalle tsemiä jännitykseen!
[/quote]
Meidän esikoinen pääsi myös Turkuun lukemaan oikeustiedettä.
Onnea matkaan! Jännitätkö omasta vai lastesi puolesta? Itse pääsin aikanaan toisella yrittämällä yliopistoon, vanhin lapseni pääsi suoraan yo-todistuksen perusteella viime keväänä ja seuraava jännitettävä tästä asiasta onkin vasta kahden vuoden päästä.