Olen 173cm pitkä ja käytän H&M kokoa 38:
Kommentit (10)
Etkö itse tiedä paljonko painat? Parhaiten se selviää menemällä vaa'alle ja katsomalla lukemat. Sen jälkeen tiedät paljonko painat eikä tarvitse vauvapalstalta kysellä.
Niin... Otskikon perusteella meinasin tulla kommentoimaan, että sepä kiva. Arvaisin, että elopainosi on noin 70kg. 38 kokoisia vaatteitakin voi käyttää monella tapaa, ne ovat vain enemmän tai vähemmän täynnä kantajaansa.
Älä viitsi, ei ollut mitenkään vakavaksi tarkoitettu tämä kysely. t.ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 17:16"]
Etkö itse tiedä paljonko painat? Parhaiten se selviää menemällä vaa'alle ja katsomalla lukemat. Sen jälkeen tiedät paljonko painat eikä tarvitse vauvapalstalta kysellä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 17:21"]
[/quote]
[/quote]
Ai jaa että ei tarvitse vastata oikeita arvauksia vai? Miten nämä oikein pitää sitten tajuta?
en osaa yhtään arvioida kun en käytä henkkamaukan riepuja, onko niillä jotenkin muista poikkeavat koot sitten?
Tiiätkö mitä, teen sulle palveluksen ja suljen nyt koneen. Tuun takaisin, kun ei oo ilkeitä ihmisiä palstalla. Hei hei! ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 17:21"]
[/quote]
[/quote]
Ai jaa että ei tarvitse vastata oikeita arvauksia vai? Miten nämä oikein pitää sitten tajuta?
[/quote]
käytä isompia, näyttää paremmalta
67kg