Kesäflunssa loman viimeisellä viikolla
Kurkku on kipee ja hiukan lämpöä. Varmaan kesäflunssa, jota nyt on liikkeellä. Viimeinen lomaviikko menossa ja luotan oletukseeni, sillä ei nyt ole aikaa koronatestiin. Vielä on muutama paikka käymättä lomareissulla. Nessut taskuun ja Mynthonit huuleen ja menoksi.
Kommentit (13)
Sama, meni jo ohi viime vko ja olen kun jo aloittanut työt
"sillä ei nyt ole aikaa koronatestiin. Vielä on muutama paikka käymättä lomareissulla"
Näin se korona leviää.
Vierailija kirjoitti:
"sillä ei nyt ole aikaa koronatestiin. Vielä on muutama paikka käymättä lomareissulla"
Näin se korona leviää.
Kuumetta on mulla vain 38 ja lihaksetkaan ei ole kipeät. Eli ei ole koronaa.
ap
Nyt lähdet testiin, mistä helvetistä tiedät, että se EI OLE koronaa? Tällä tavalla se leviää, juu, pakko päästä lomareissuun. Voi vide, tuollaiset pitäisi laittaa loppuelämäksi karanteeniin. Nyt pääsee jo tuollaisilla oireilla heti testiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähdet testiin, mistä helvetistä tiedät, että se EI OLE koronaa? Tällä tavalla se leviää, juu, pakko päästä lomareissuun. Voi vide, tuollaiset pitäisi laittaa loppuelämäksi karanteeniin. Nyt pääsee jo tuollaisilla oireilla heti testiin.
Hajuaisti ja makuaisti toimii. Kuumetta ei ole 40. Ei väsytä. Lihakset ei ole kipeät. Siis ei koronaa, koska nuo ovat koronan oireet.
ap
Ihan hyvin sä vedät, sait muutaman vastaamaan ja tuohtumaan. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se korona leviää.
ap
Jaa. Vaikka koronaa ei olisi olemassakaan, niin ei 38 asteen kuumessa ja nuhassa lähdetä pyörimään mihinkään. Lepo on paras lääke.
Höpö höpö,joillakin koronassa vain lieviä oireita eli jos flunssan oireita tulee,heti mentävä testiin!
Minullakin nuha toista päivää ja töihin pitäis palata viikon päästä. Pitäsköhän käydä testissä? Kampaamokäynnillekkään en nyt sitten kehtaa mennä pärskimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se korona leviää.
ap
Toivottavasti kuitenkin saat jälkitautina keuhkokuumeen. Turhana joudat kuo lla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se korona leviää.
apToivottavasti kuitenkin saat jälkitautina keuhkokuumeen. Turhana joudat kuo lla pois.
Samaa toivon!
On muuten v-mäistä sairastaa näin pandemian aikana. Pitää käyttäytyä varmuuden vuoksi kuin sairastaisi koronaa, vaikka on vain tavallinen nuha-kuume. Nimittäin jos se testi sittenkin näytti väärän tuloksen. Lasten kanssa pitää käydä vain kävelyillä. Puistoihin ei uskalla mennä, varsinkin kun ihmiset eivät pidä niitä turvavälejä. Uudet naapuritkin ryntäsivät kättelemään, vaikka maassa riehuu kulkutauti. Se on niin tärkeää päästä olemaan esillä ja saada sitä huomiota. Hinnalla millä hyvänsä. Erikoista sakkia.
Lol